هپی چیر یک نفره جین بزرگسال

کد 32140

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,927,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره جین بزرگسال از جمله محصولات جدید تولید شده توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی برای استفاده افراد بالاتر از 16 سال بوده که طول عمر بالا و بدنه نرم و طبی دارد. این هپی چیر از یک ضمانت نامه معتبر دوساله برخوردار بوده تا اسودگی خاطر شما از طول عمر بالای محصول فراهم شود. ارگونومی ساخت بدنه هپی چیر گرد بوده که بدنه منعطف ان در اثر استفاده منطبق با فرم بدن افراد تغییر حالت می دهد. وزن کم بدنه هپی چیر موجب حمل اسان ان می شود. البته وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این هپی چیر می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند. برای تولید روکش بدنه محصول از پارچه جین استفاده می شود. این نوع روکش قابل شستشو و ضدتعریق بوده و ساختاری بادوام و نرم دارد. مواد داخلی هپی چیر از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. این مواد وزن کمی داشته و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. بر روی بدنه محصول یک زیپ وجود داشته که برای شستشو روکش بدنه و یا تعویض و شارژ مواد یونولیتی داخلی هپی چیر می توانید از آن استفاده نمایید. هپی چیر یک نفره جین بزرگسال در فروشگاه مبل شنی ارامش موجود بوده که برای خرید لازم بوده به این فروشگاه مراجعه کنید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 140 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پارچه جین
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

هپی چیر یک نفره جین بزرگسال

نکته قابل تأمل در خصوص هپی چیر یک نفره جین بزرگسال دارا بودن رویه ای از جنس جین بوده و راحتی فوق العاده بدنه آن می باشد. به طوری که ساختمان این محصول از طراحی ویژه ای بهره مند است و هر فردی با دیدن این هپی چیر، به استفاده از آن تمایل نشان خواهد داد. این محصول ظاهری اسپرت دارد و دارای کاربردهای مناسبی می باشد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت. 


روش استفاده از هپی چیر

این محصول برای استفاده به صورت تک نفره طراحی شده است و دارای نشیمنگاهی جادار و مناسب می باشد که هر شخصی می تواند به راحتی از آن استفاده نماید. برای استفاده از این محصول نیازی به تجهیزات خاصی نداشته و این هپی چیر به صورت آماده به مصرف به دست شما می رسد. فقط کافی است شما فضایی مناسب و عاری از اشیای تیز را برای قرار دادن این هپی چیر در نظر گرفته و این محصول را از بسته بندی خارج کنید و در محیط مورد نظر قرار دهید. 


رویه ای مقاوم از جنس جین

رویه این محصول از بهترین نوع پارچه جین تهیه شده است. این رویه برای استفاده بسیار مناسب بوده و به دلیل استحکام بالایی که دارد، شما به راحتی می توانید از آن در فضاهای گوناگون استفاده نمایید. شما می توانید این محصول را در فضاهای باز نیز مورد استفاده قرار دهید. این رویه با وارد شدن فشار زیاد، تغییر شکل نمی دهد و آسیب نمی بیند. هم چنین در برابر پارگی و ساییدگی نیز مقاوم است. بر روی این رویه زیپ مخفی تعبیه شده است که توسط آن می توانید به مواد داخلی هپی چیر دسترسی داشته باشید. هم چنین در صورت نیاز به شستشو می توانید رویه را توسط این زیپ از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. رنگ این بدنه تیره بوده و شیک و زیبا است به همین علت از این محصول در انواع فضاها می توان استفاده نمود و به خوبی با انواع دکوراسیون هماهنگ می شود. 


تهیه لوازم جانبی

این محصول دارای طول عمر بالایی می باشد که تا سال ها قابل استفاده است. دارا بودن ضمانت دو ساله نیز مهر تأییدی بر کیفیت بالای آن می باشد. اما در هر صورت نوع نگه داری شما از این مبل شنی نیز بر طول عمر آن تأثیر زیادی خواهد داشت. برای حفظ کیفیت رویه هپی چیر لازم است تا در صورت نیاز به جابه جایی از کشیدن محصول بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا ممکن است بدنه به اشیای تیز برخورد کرده و دچار آسیب شود. هم چنین اشیای داغ و پرحرارت را به بدنه هپی چیر نزدیک نکنید تا رویه دچار سوختگی نشود. در صورت وارد شدن آسیب به رویه هپی چیر، شما می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و توسط یک خیاط تعمیر کنید. در صورت تمایل نیز می توانید رویه جدیدی را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با رویه قبلی تعویض نمایید. برای داشتن محصولی با انعطاف بالا و حجم مناسب نیز لازم است تا از برخورد آب و مایعات با مواد داخلی جلوگیری نمایید. زیرا در صورت برخورد آب و مایعات با مواد داخلی، این مواد به هم چسبیده و متراکم می شوند. به همین علت هپی چیر سفت شده و از حجم آن کاسته می شود و دیگر انعطاف سابق را نخواهد داشت. در صورت بروز این اتفاق شما می توانید مواد داخلی هپی چیر را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید و با مواد قبلی تعویض نمایید تا هپی چیر به کیفیت اولیه بازگردد. 


نشیمنگاهی راحت و مناسب

نشیمنگاه این محصول فاقد دسته است و دارای عرض 100 سانتی متر می باشد. به همین علت در زمان خرید نیازی نیست به جثه فرد توجه کنید. نشیمنگاه این هپی چیر بسیار بزرگ و جادار می باشد که شما به راحتی خواهید توانست به استفاده از آن بپردازید. این نشیمنگاه دارای ارتفاع مناسبی از سطح زمین می باشد که در زمان نشستن کف پاها بر روی زمین قرار می گیرد و پاهای شما آویزان نخواهد شد. هم چنین به دلیل ارتفاع استاندارد، شما به راحتی می توانید بدون وارد شدن فشار به کمر و زانوها، بر روی این محصول نشسته و برخیزید بدون اینکه دچار در در کمر شوید. 


روش خرید

هپی چیر یک نفره جین بزرگسال از طریق نمایندگی فروش مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان قابل تهیه است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...