هپی چیر یک نفره جیر

کد 23030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,075,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره جیر یکی دیگر از مرغوب ترین محصولات ارائه شده از تولیدی مبل شنی آرامش می باشد که دارای رنگبندی بسیار متنوع است که براساس سلیقه افراد انتخاب می شود. این بدنه قابلیت شستشو داشته و در برابر شستشوهای مداوم هیچ آسیبی نمی بیند. جنس بدنه محصول از پارچه جیر باکیفیت می باشد که در طول مدت استفاده از آن تغییر حالت نداده و زیبایی خود را حفظ می کند پس می توان با خیال راحت این مبل شنی جذاب را برای استفاده در مدت طولانی انتخاب نمود. این مبل شنی بادوام در طول عمر بالا دارای انعطاف زیادی می باشد که به دلیل محتویات درون آن است که از بهترین یونولیت خرد شده تشکیل شده است. با نشستن بر روی این مبل شنی محتویات درون ان حالت بدن را گرفته و راحتی زیادی را فراهم کی کند. ساختار گرد آن با فرورفتگی که در وسط محصول وجود دارد باعث می شود که در هنگام استفاده از آن کمر دچار آسیب و درد نشود درواقع این محصول باکیفیت جزو محصولات طبی تولیدی مبل شنی آرامش می باشد. وزن این محصول 6 کیلوگرم است پس به آسانی می توان آن را جابه جا نمود و با توجه به اندازه کوچک آن در محیط های خیلی کوچک نیز جای می گیرد. محتویات درون مبل شنی قابلیت تعویض داشته و پس از مدتی می توان آن را با مواد نو تعویض نمود. این محصول بادوام دارای یک مزیت مهم نیز می باشد که کیفیت آن را تضمین می کند و آن هم ضمانت نامه رسمی 2 ساله آن است که از زمان تحویل شروع می شود و طی دو سال این محصول را پشتیبانی می کند. جهت انتخاب و خرید هپی چیر یک نفره جیر به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

  • طول 120 سانتی متر
  • عرض 120 سانتی متر
  • ارتفاع 80 سانتی متر
  • جنس بدنه جیر
  • بادوام و راحت
  • وزن محصول 6 کیلوگرم
  • ضمانت نامه 2 ساله

هپی چیر یک نفره جیر

هپی چیرهای با ابعاد کم مورد علاقه بسیاری از افراد می باشند. این محصولات به دلیل قابلیت استفاده در فضاهای محدود و آپارتمانی مورد توجه قرار گرفته و از استقبال خوبی برخوردارند. هپی چیرهای کم جا از تنوع بسیار بالایی بهره مند هستند که پاسخگوی تمامی سلایق می باشند. هپی چیر یک نفره جیر یک محصول با ابعاد کوچک است که طراحی راحتی داشته و قابل استفاده در فضاهای کوچک است. هپی چیر یک نفره جیر یکی از بهترین انواع هپی چیرهای کم جا است که در ادامه سعی داریم ویژگی های این محصول را به صورت کامل و جامعی توضیح دهیم. 


محصولی کم جا و سبک

ابعاد این هپی چیر به صورت کوچکی طراحی شده است تا شما بتوانید در هر فضایی از این محصول استفاده نمایید. این هپی چیر دارای طول و عرض 90 سانتی متری و ارتفاع 80 سانتی متر است. محصولی با این اندازه برای استفاده در فضاهای کوچک مناسب می باشد و البته این ابعاد، کاربردهای گسترده تری به هپی چیر می دهد. شما به راحتی می توانید در زمان مسافرت این هپی چیر را در خودرو جای داده و به همراه خود ببرید. در مسافرت ها و کمپینگ ها می توانید این محصول را در خودرو قرار داده و در هر فضایی که تمایل داشتید از نشیمنگاهی راحت و نرم برخوردار شوید. با استفاده از این هپی چیر می توانید لذتی مضاعف از گذراندن وقت خود در طبیعت ببرید. این محصول به دلیل دارا بودن کیفیت بالای بدنه به شما امکان استفاده در فضاهای باز را می دهد. با استفاده از این هپی چیر در فضاهای کوچک آپارتمانی خود می توانید محیطی دنج و راحت را برای استراحت فراهم کنید و یا به فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند بپردازید. شما می توانید این محصول را در هر محیطی استفاده کنید. وزن این محصول برابر با 6 کیلوگرم است که به سادگی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. 


نحوه استفاده 

برای استفاده از این هپی چیر بعد از انتخاب فضای مورد نظر برای استفاده کافی است محصول را از بسته بندی خارج کرده و در آن محیط قرار دهید. این محصول به رنگ طوسی ملایم طراحی شده است که قابلیت هماهنگی با تمامی فضاها و انواع متفاوت دکوراسیون را دارد. برای نگه داری از این محصول باید از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کرده و در صورت نیاز به جابه جایی، آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. زیرا در صورت کشیدن هپی چیر بر روی زمین، ممکن است بدنه محصول در اثر برخورد با اشیای تیز و با با لبه های دیوار، دچار آسیب شود. وزن بسیار پایین این هپی چیر به شما امکان حمل آسان را می دهد. در هنگام استراحت می توانید از این هپی چیر در اتاق و یا در برابر تلوزیون استفاده نمایید و در هنگام مطالعه، می توانید به راحتی این محصول را به اتاق مطالعه انتقال دهید. شما باید از ریختن مایعات بر روی بدنه محصول خودداری کنید. با ریختن مایعات بر روی بدنه محصول و برخورد آن با مواد داخلی، مواد داخلی به هم چسبیده و متراکم می شوند. بنابراین از حجم هپی چیر کاسته شده و دیگر انعطاف اولیه را نخواهد داشت. در صورت بروز این مشکل می توانید مواد داخلی هپی چیر را از فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش خریداری کنید و با مواد داخلی قبلی جایگزین نمایید تا محصول به کیفیت اولیه برسد. 


کنترل انعطاف 

بر روی بدنه این محصول یک زیپ تعبیه شده است که توسط آن می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و هم چنین به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. در صورت نیاز می توانید مواد داخلی هپی چیر را کم یا زیاد کرده و از این طریق انعطاف هپی چیر را کم یا زیاد کنید. بنابراین طبق تمایل خود می توانید میزان نرمی و سفتی هپی چیر را تحت کنترل داشته باشید.


 

خرید

هپی چیر یک نفره جیر را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش خریداری کنید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...