هپی چیر یک نفره بلند برزنتی

کد 33012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,891,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیریک نفره بلند برزنتی یکی دیگر از منحصر به فرد ترین هپی چیر های تولید شده برای افراد بلند قد بوده که با بدنه باکیفیت و طراحی ساده و راحت روانه بازار شده است. این هپی چیر ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته و تکیه گاهی سرخود دارد. این تکیه گاه سرخود می تواند سطح کمر شما را پوشش داده و راحتی مصرف کننده را تضمین کند. ارتفاع بدنه هپی چیر نسبت به نمونه های موجب در بازار بلند بوده تا افراد با قد بلند احساس ارامش داشته باشند. روکش بدنه هپی چیر از نوع پارچه برزنتی تولید شده است. این روکش بدنه ضدآب بوده پس می توانید از این هپی چیر در فضاهای باز مانند کنار استخر نیز استفاده کنید. روکش برزنتی دارای ویژگی های مطلوب فراوانی مانند نرم بودن ، تحمل وزن و فشار بالا ، بادوام بودن ، ضدتعریق بودن و... بوده تا رضایت مصرف کنندگان را فراهم کند. این روکش بدنه باکیفیت را می توانید با آب و مواد شوینده بشویید. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر از نوع یونولیت خرد شده هستند. مواد یونولیتی نرم و منعطف بوده و در کنار وزن کم خود می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. این مواد یونولیتی را کم یا زیاد کرده تا فرم بدنه هپی چیر متناسب با بدن شما تغییر نماید. این هپیچیر را در رنگبندی بالایی تولید کرده اند. پس در زمان خرید می توانید با سلیقه خود رنگ بدنه محصول را سفارش بدهید. این هپی چیر یک گارانتی 2 ساله معتبر نیز داشته که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. استفاده از این هپی چیر هیچ گونه محدودیتی در زمینه سن و وزن افراد نداشته زیرا می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. برای خرید هپی چیر با قیمت مقرون به صرفه توصیه می کنیم به فروشگاه مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • جنس بدنه: برزنتی
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای گارانتی 2ساله

هپی چیریک نفره بلند برزنتی

هر یک از محصولات موجود در سایت مبل شنی آرامش، دارای ظاهری متفاوت هستند و هر یک از این تولیدات از طراحی متفاوتی برخوردار هستند. در تولید این محصولات سعی شده است تا نوآوری رعایت شده و محصولاتی متفاوت را شاهد باشیم. به طوری که این تنوع بسیار بالا، باعث شده است تا محصولات موجود در این سایت از تنوع بالایی بهره ببرند و شما با هر سلیقه ای بتوانید به راحتی از میان این تنوع بالا به انتخاب دست بزنید. هپی چیر یک نفره بلند برزنتی یکی از بهترین و زیباترین محصولات تولید شده در گروه مبل شنی آرامش می باشد و دارای مشخصات بی نظیری است که باعث تمایز این محصول با دیگر نمونه ها شده است. این محصول را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم و در ادامه به معرفی مشخصات آن خواهیم پرداخت.


بدنه ای با کیفیت 

این هپی چیر از بدنه ای با کیفیت بسیار بالا برخوردار می باشد. برای روکش این بدنه از نوعی پارچه برزنتی استفاده شده است که بسیار نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت و ضد تعریق است. به این ترتیب استفاده طولانی مدت از این رویه، باعث ایجاد حساسیت های پوستی نشده و برای افرادی که پوست های حساسی دارند مشکلی ایجاد نخواهد شد. این نوع بدنه ضد آب است و به دلیل استحکام بالا، قابلیت استفاده در فضاهای گوناگون، اعم از فضاهای باز و محیط های بیرون از منزل را دارا می باشد. استحکام بالای این نوع از رویه در برابر فشار و ضربه باعث شده است تا این محصول در اثر نشستن افرادی با وزن زیاد، دچار مشکل نشده و پارچه رویه آسیب نمی بیند. برای دوخت های این رویه از نوعی نخ بسیار مقاوم و با کیفیت استفاده شده است که در برابر فشار مقاومت نشان داده و پاره نمی شود. به این ترتیب در صورت وارد شدن فشار بالا، در قسمت درزهای هپی چیر مشکلی ایجاد نمی شود و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. رویه محصول به سادگی دچار پارگی نمی شود و تحت تأثیر عوامل محیطی، مشکلی برای این رویه به وجود نخواهد آمد. رویه این محصول دارای کیفیتی بی نظیر است و در اثر عوامل مختلف دچار ساییدگی نمی شود. این نوع از رویه را می توانید به راحتی در زمان کثیف شدن، از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. این هپی چیر را می توانید به راحتی با مواد شوینده معمولی مورد شستشو قرار دهید. 


موارد مصرف گوناگون

این محصول دارای ابعادی مناسب است که می توانید به راحتی آن را در هر فضایی استفاده نمایید. این محصول قابلیت استفاده در فضاهای محدود را دارد و می توانید از آن در محیط های کوچک آپارتمانی استفاده نمایید. این محصول دارای طول و عرض 90 سانتی متری می باشد و ارتفاعی برابر با 130 سانتی متر دارد. این محصول به سادگی در خودرو جای می گیرد و در زمان مسافرت و کمپینگ می توانید این هپی چیر کاربردی را به همراه خود ببرید تا در فضای باز و نور آفتاب، ضمن لذت بردن از هوای آزاد، از نشیمنگاهی مطلوب نیز بهره مند شوید. این محصول برای استفاده در محیط های رسمی هم چون محیط های اداری نیز مناسب می باشد و می توانید به راحتی از آن در فضاهایی هم چون دفتر کار خود استفاده کنید. در زمان استراحت و اوقات فراغت از کار می توانید با نشستن بر روی این محصول، از خستگی روزانه خود بکاهید و هم چنین در زمان فعالیت هایی هم چون کار با لپ تاپ و گوشی همراه و یا بررسی پرونده های کاری می توانید با نشستن بر روی این هپی چیر، بدن خود را در وضعیت مطلوب قرار دهید تا خسته نشوید. 


وزن پایین و تحمل وزن بالا

به دلیل استفاده از مواد داخلی مناسب و مرغوب در تولید این محصول، هپی چیر فوق دارای وزنی برابر با 5 کیلوگرم می باشد که انتقال وجابه جایی آن را آسان کرده است. هم چنین این محصول دارای تحمل وزنی برابر با 180 کیلوگرم است که هر فردی می تواند به راحتی اقدام به خرید آن نماید. 


روش خرید

برای خرید هپی چیر یک نفره بلند برزنتی با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش سفارش خود را ثبت کرده و در زمانی کوتاه محصول را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...