هپی چیر یک نفره اصل گرد

کد 32040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
2,452,500
2,153,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره اصل گرد یکی دیگر از جدیدترین محصولاتی بوده که برای استفاده تمام سنین کارخانه مبل شنی ارامش تولید و با یک تخفیف ویژه روانه بازار کرده است. تولید کننده این هپی چیر را در تنوع بالایی از رنگبندی تولید کرده تا شما بتوانید در زمان خرید رنگ بدنه محصول را با توجه به نیاز و سلیقه خود سفارش بدهید. این هپی چیر دارای یک گارانتی معتبر 2 ساله بوده که در زمان خرید عرضه شده و تضمینی بر طول عمر بالای آن به شمار می رود. این هپی چیر را با روکش بدنه ای از مرغوب ترین نوع پارچه طراحی و تولید کرده اند. روکش پارچه به دلیل دوام و کیفیت بالا در اثر قرار گرفتن در معرض وزن و فشار بالا دچار افت کیفیت نشده و به دلیل ساختار نرم و ضدتعریق آن شما می توانید برای مدت طولانی از این محصول استفاده کنید. این روکش بدنه را می توانید به راحتی از استر جدا کرده و به وسیله اب و مواد شوینده شستشو بدهید. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر از بهترین نوع مواد یونولیتی با ساختاری خرد شده است. این مواد یونولیتی وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارد. با توجه به ساختار نرم و معطف این مواد داخلی شما راحتی بالایی را در زمان استفاده خواهید داشت. لازم به ذکر بوده برای تغییر حالت بدنه محصول می توانید میزان این مواد یونولیتی را کم یا زیاد کنید. این هپی چیر با برخورداری از ساختار گرد تولید شده که تکیه گاه سرخود انعطاف پذیر آن می تواند تمامی سطح کمر را در زمان استفاده پوشش بدهید. بر روی بدنه هپی چیر یک جیب بزرگ تعبیه شده تا بتوانید لوازم ضروری خود را در این بخش قرار بدهید. برای خرید هپی چیر می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی در ایران مراجعه نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای یک جیب
  • دارای تنوع رنگبندی بدنه
  • دارای ضمانت نامه معتبر

هپی چیر یک نفره اصل گرد

هپی چیرهای گرد با طراحی های متنوع، با دارا بودن ظاهری جذاب و فانتزی، مورد علاقه اغلب افراد واقع می شوند. این محصولات خاص و زیبا بسیار کاربردی بوده و با فراهم کردن فضایی راحت و نرم برای نشستن و استراحت شما، به محصولاتی بی نظیر تبدیل شده اند که مورد علاقه تمامی افراد از جمله جوانان هستند. هپی چیر یک نفره اصل گرد یک محصول با طراحی خاص و سبک فانتزی می باشد که به دلیل دارا بودن ابعاد مناسب و کم جا، برای استفاده در فضاهای کوچک توصیه می شود. در ادامه به معرفی این هپی چیر جذاب خواهیم پرداخت. 


طراحی توپی شکل

این محصول به شکل یک توپ بزرگ ساخته شده است. این هپی چیر در دسته هپی چیرهای راحتی با طراحی گرد قرار می گیرد و قسمت میانی آن فرو رفته می باشد. این بخش در واقع نشیمنگاه هپی چیر را تشکیل می دهد که با نشستن هر فردی، شکل گرفته و به فرم دلخواه می رسد. هپی چیر گرد دارای ارتفاع کمی بوده و بخش تکیه گاه آن نیز از ارتفاع کمی برخوردار است. به گونه ای که تکیه گاه تنها گودی کمر را پوشش داده و باعث می شود در زمان نشستن، مشکلی در ناحیه کمر شما ایجاد نشود. هپی چیر گرد دارای طراحی فوق العاده جذاب و فانتزی است که در عین سادگی، بسیار شیک و زیبا می باشد. 


مشخصات بدنه 

برای پوشش بدنه این محصول از نوعی پارچه بسیار مقاوم و با استحکام بالا استفاده شده است. این نوع از پارچه بسیار نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت می باشد. به همین علت تمامی افراد از جمله کسانی که پوست های حساس دارند، با خاطر آسوده می توانند از این محصول نهایت استفاده را ببرند. هم چنین این هپی چیر را می توانید برای استفاده در اختیار کودکان نیز قرار دهید. رویه این محصول به سادگی دچار آسیب نمی شود و در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است. با وارد شدن فشار زیاد، ناشی از نشستن های طولانی مدت و استفاده افرادی با وزن بالا، این رویه دچار مشکل نشده و در برابر فشار بالا نیز مقاومت نشان می دهد. رویه این هپی چیر به رنگ خاکی طراحی شده است که رنگی خنثی بوده و مورد پسند اغلب افراد واقع می شود. هم چنین بر روی این رویه یک عدد جیب کوچک قرار دارد که در زمان نشستن می توانید از آن برای قرار دادن لوازم کوچکی مانند کنترل تلوزیون و یا گوشی موبایل استفاده نمایید. یک زیپ مخفی بر روی بدنه هپی چیر تعبیه شده است که به شما امکان تعویض رویه و یا دسترسی به مواد داخلی را می دهد. در صورت تغییر دکوراسیون و تمایل به تغییر رنگ هپی چیر می توانید رویه را مطابق با دکوراسیون جدید تعویض کرده و رویه جدیدی را برای هپی چیر تهیه نمایید. رویه این محصول قابلیت شستشو داشته و در صورت آلودگی می توانید به راحتی آن را از بدنه اصلی جدا کرده و در ماشین لباسشویی قرار دهید. شستشو بر کیفیت این رویه تأثیر سوء نداشته و می توانید به دفعات این رویه را با مواد شوینده مورد شستشو قرار دهید. 


نگه داری از رویه هپی چیر

برای داشتن رویه ای با همان کیفیت اولیه باید نکات ساده ای را رعایت بفرمایید. در زمان جابه جایی هپی چیر لازم است که این محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. این محصول دارای وزن 6 کیلوگرمی می باشد که به سادگی قابل حمل بوده و می توانید در هر زمان آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. در صورت کشیدن این محصول بر روی زمین ممکن است با برخورد بدنه هپی چیر با اشیای تیز و یا لبه دیوار، بر روی پوسته هپی چیر پارگی و خراش ایجاد شود. در این صورت مجبور به تعمیر و یا تعویض رویه خواهید شد. 


ثبت سفارش و خرید

برای خرید هپی چیر یک نفره اصل گرد با قیمتی ارزان وارد سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش شده و پس از ثبت سفارش خود، این محصول را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...