هپی چیر یک نفره اصل پارچه

کد 22046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,851,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره اصل پارچه یکی دیگر از جدیدترین محصولات تولیدی مبل شنی ارامش بوده و برای استفاده تمام سنین طراحی شده و از قیمت ارزان و طول عمر بالایی برخوردار می باشد. در زمان خرید برای این محصول یک گارانتی معتبر 2 ساله دریافت خواهید کرد. این گارانتی معتبر تضمینی بر طول عمر بالای محصول به شمار می رود. وزن بدنه هپی چیر تنها 6 کیلوگرم بوده به همین دلیل می توانید در زمان جا به جایی و یا تغییرات دکوراسیون داخلی کاملا اسوده خاطر باشید. البته این وزن کم به دلیل استحکام بالا قادر بوده وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کرده به همین دلیل استفاده از این هپی چیر حتی برای افراد با وزن بالا نیز مشکلی نخواهد داشت. روکش بدنه هپی چیر که تاثیر بالایی بر طول عمر آن داشته از بهترین نوع پارچه با ساختاری نرم و لطیف و کاملا باداوم طراحی شده است. این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده و امکان شستشو با آب و مواد شوینده را به راحتی دارد. توجه داشته باشید روکش های پارچه در اثر قرار داشتن در معرض وزن و فشار بالا دچار اسیب نشده و سال ها مانند روز اول خود باقی خواهند ماند. تولید کننده برای راحتی شما امکانی ایجاد کرده تا بتوانید رنگ بدنه محصول را در زمان خرید شخصا بر اساس سلیقه و یا نیاز خود سفارش بدهید. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر از نوع یونولیتی با ساختاری خرد شده است. این مواد نرم و انعطاف پذیر بوده که می تواند اسایش و راحتی شما را در زمان مطالعه و استراحت و تماشای تلویزیون و... فراهم اورد. این مواد را به دلیل وزن کم و قابلیت تحمل وزن بالای بدنه انتخاب کرده اند. برای خرید هپی چیر اصل می توانید به فروشگاه رسمی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای جیب بزرگ 
  • دارای تنوع رنگبندی بدنه
  • دارای گارانتی معتبر 2 ساله

هپی چیر یک نفره اصل پارچه 

هپی چیرهای تک نفره از تنوعی بی نظیر برخوردار می باشند، به گونه ای که تنوع بسیار بالای این محصولات، پاسخگوی تمامی سلایق بوده و شما با هر سلیقه ای و مطابق با انواع دکوراسیون، می توانید این محصولات را خریداری کرده و در فضاهای مختلفی مانند محیط های رسمی، باشگاه های ورزشی، فضاهای مختلف منزل و ... استفاده نمایید. هپی چیر یک نفره اصل پارچه یکی از بهترین نوع این محصولات است که با دارا بودن طراحی اسپرت، مورد علاقه بسیاری از افراد واقع می شود. این محصول بسیار با کیفیت و جذاب دارای ویژگی های خاصی بوده که در ادامه به معرفی این مشخصات خواهیم پرداخت. 


مشخصات ظاهری هپی چیر 

این هپی چیر برای استفاده در فضاهای محدود مناسب بوده و دارای طول و عرض 100 سانتی متری و ارتفاعی برابر با 110 سانتی متر است. این محصول برای استفاده تک نفره طراحی شده است و به دلیل دارا بودن نشیمنگاهی بزرگ و جادار، برای استفاده تمامی افراد با جثه های مختلف مناسب می باشد. از دیگر ویژگی های این هپی چیر دارا بودن وزن پایین بدنه است. وزن این محصول برابر با 6 کیلوگرم است که به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. از دیگر مشخصات این محصول دارا بودن تحمل وزن بسیار بالا است. این هپی چیر قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند به همین علت تمامی افراد می توانند با خاطری آسوده این محصول را تهیه کرده و از استفاده از این محصول لذت ببرند. این هپی چیر دارای طول عمر بالایی بوده و تا سال ها بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود، قابل استفاده می باشد. دارا بودن ضمانت دو ساله نیز تأییدی بر کیفیت بالای آن است. 


محصولی جذاب و کاربردی 

این هپی چیر به صورت گرد طراحی شده است و دارای ساختمان ساده ای می باشد. دوخت های موجود بر روی بدنه این هپی چیر به صورت عمودی بوده و از زیبایی خاصی بهره می برد. این طراحی شیک و ساده به رنگ طوسی بوده که قابلیت هماهنگی با تمامی انواع دکوراسیون را دارد. در کنار این هپی چیر یک جیب زیبا طراحی شده است که می توانید از آن برای قرار دادن اشیایی مانند گوشی موبایل و یا کنترل تلوزیون استفاده کنید. این هپی چیر نشیمنگاهی فوق العاده راحت بوده و می توانید مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. از مشخصات این هپی چیر می توان به دارا بودن یک پشتی کوتاه و مناسب اشاره کرد. پشتی این محصول به خوبی گودی کمر را پوشش می دهد و باعث می شود در زمان نشستن مشکلی برای کمر ایجاد نشود. 


روکش مقاوم هپی چیر 

برای پوشش این هپی چیر از یک نوع پارچه بسیار مرغوب استفاده شده است. این نوع پارچه از مقاومت بسیار زیادی در برابر پارگی و ساییدگی برخوردار می باشد و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این نوع از رویه بسیار نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت است. به همین علت برای کودکان و افرادی که پوست های حساسی دارند، مشکلی ایجاد نخواهد کرد. این نوع رویه استحکام بسیار زیادی در برابر ضربه و فشار دارد و با استفاده های طولانی مدت و تحت فشار بالا، ناشی از نشستن افرادی با وزن زیاد، دچار آسیب نمی شود. درزهای این رویه توسط بهترین نوع نخ دوخته شده است و با استفاده زیاد، در قسمت درزها نیز مشکلی ایجاد نمی شود. نخ های استفاده شده بسیار مقاوم هستند و پاره نمی شوند. برای حفظ کیفیت این رویه باید از کشیدن هپی چیر در زمان جابه جایی خودداری کنید. زیرا ممکن است با این کار، در اثر برخورد اشیای تیز با بدنه و یا برخورد بدنه با دیوار، هپی چیر دچار آسیب شود. بنابراین برای جلوگیری از آسیب، لازم است در زمان انتقال هپی چیر و جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. 


ثبت سفارش و خرید

در سایت مبل شنی آرامش انواع هپی چیر ها با تنوعی بی نظیر موجود می باشند. برای خرید هپی چیر یک نفره اصل پارچه با قیمتی ارزان از طریق این سایت سفارش خود را ثبت کرده تا در زمانی کوتاه این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...