هپی چیر یکنفره راحتی

کد 23047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,076,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یکنفره راحتی از سری هپی چیر های گرد تولیدی مبل شنی ارامش که با رنگبندی شاد و متنوع توانسته نظر بسیار از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این محصول زیبا از ارگونومی ساخت بدنه گرد و ابعادی بزرگ برخوردار می باشد. تکیه گاه و نشیمنگاه راحت محصول در اثر نشستن و با گذر زمان تغییر حالت داده و متناسب با فرم بدن شما تغییر حالت می دهد. تکیه گاه سرخود و شیبدار محصول بسیار نرم بوده و می تواند تمامی سطح کمر شما را پوشش بدهد. به همین  دلیل از این هپی چیر می توانید برای مصارف مختلف مانند مطالعه و استراحت و... در منزل و یا دفتر کار خود استفاده کنید. توجه داشته باشید به دلیل تنوع بالای رنگبندی بدنه محصول شما می توانید در زمان خرید رنگ بدنه هپی چیر را به فروشنده سفارش بدهید. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر مملو از شن ها یونولیتی است. شن های یونولیتی به دلیل نرم و انعطاف پذیر بودن برای بخش داخلی هپی چیر انتخاب شده تا شما در زمان استفاده احساس راحتی داشته باشید. وزن شن های یونولیتی بسیار کم بوده اما می توانند وزن بسیار بالایی را بر روی خود تحمل کنند. این شن های یونولیتی امکان تعویض و یا شارژ مجدد برای تغییر فرم بدنه هپی چیر به صورت دلخواه را دارند. روکش بدنه محصول از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل است. پارچه مخمل نرم و بادوام بوده و می توانند وزن و فشار بالایی را بر روی خود تحمل کنند. این نوع روکش بدنه قابل شستشو بوده و ساختاری ضدتعریق دارد. محصول از گارانتی معتبر برخوردار بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار می گیرد. برای خرید هپی چیر تنها کافی بوده به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیت خردشده
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی متنوع
  • دارای طول عمر بالا
  • دارای گارانتی معتبر

هپی چیر یکنفره راحتی

هپی چیرهای راحتی با طراحی های گرد عموما مورد علاقه اغلب افراد واقع می شوند و هر فردی با یکبار نشستن بر روی این محصولات، به خرید ترغیب شده و تمایل زیادی به خرید نشان می دهد. این محصولات به دلیل دارا بودن طراحی های فانتزی و جذاب، زیبایی فضا را دوچندان کرده و در اغلب دکوراسیون ها کاربرد دارند. هپی چیر یکنفره راحتی یکی از زیباترین محصولات این گروه می باشد که دارای طراحی به صورت گرد است و در ادامه آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


کابردهای فراوان 

این محصول فوق العاده کاربردی می باشد و در انواع فضاها و محیط ها می توان از آن استفاده کرد. از این هپی چیر می توانید در زمان استراحت در محل کار استفاده نمایید. با قرار دادن این محصول در دفتر کار خود می توانید در اوقات فراغت از کار و پس از یک روز پر مشغله می توانید در محیط کار بر روی این هپی چیر نشسته و به استراحت بپردازید تا خستگی یک روز کاری را از تن خود دور کنید. شما می توانید این هپی چیر را در مقابل تلوزیون قرار دهید و ساعت ها به تماشای برنامه های مورد علاقه خود بپردازید. با استفاده از این محصول می توانید ساعت های طولانی به کار با لپ تاپ بپردازید بدون اینکه به کمر شما آسیبی وارد شود. شما می توانید این هپی چیر را در اتاق خود قرار دهید و در زمان مطالعه از آن استفاده نمایید. این هپی چیر را می توانید در زمان بازی های کامپیوتری استفاده نمایید تا در زمان بازی، کمر و گردن شما اذیت نشده و دچار درد نشود. شما می توانید این هپی چیر را در تراس منزل قرار داده و با استراحت بر روی آن، از نور خورشید نیز لذت ببرید. 


محصولی راحت و طبی

این هپی چیر در دسته هپی چیر های راحتی قرار دارد. از ویژگی های این محصول می توان به انعطاف بسیار بالا اشاره کرد که باعث شده است این هپی چیر از ساختمانی طبی برخوردار باشد. انعطاف بالای این هپی چیر به گونه ای است که در اثر استفاده هر فردی، به خوبی فرم بدن فرد را گرفته و حالتی همانند بدن فرد را می گیرد. با این وجود هیچ فشاری به اندام های بدن وارد نشده و می توانید از آن ساعت های طولانی استفاده کنید. با تکان دادن محصول، هپی چیر به فرم اولیه باز می گردد و با نشستن فرد دیگری، فرم جدیدی می گیرد. این محصول دارای ابعادی طبی بوده که در زمان نشستن بر روی آن، کف پاها بر روی زمین قرار می گیرد. به همین علت پاها آویزان نشده و زانوها دچار آسیب نمی شود. ارتفاع مناسب این هپی چیر باعث شده است تا نشستن و برخاستن بر روی این هپی چیر فوق العاده راحت باشد و بتوانید به صورت مکرر بدون وارد شدن فشار به زانوها و کمر بر روی آن نشسته و برخیزید. هپی چیر راحتی دارای یک تکیه گاه مناسب نیز می باشد که با پوشش دادن گودی کمر، شما را در نشستن راحت تر کمک خواهد کرد. 


نحوه استفاده 

این محصول به صورت آماده به دست شما رسیده و نیازی به تجهیزات خاصی جهت راه اندازی ندارد. به همین علت شما می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. برای این کار کافی است که فضایی را برای قرار دادن این هپی چیر انتخاب کرده و محصول را از بسته بندی خارج کنید. با قرار دادن این هپی چیر در فضای مورد نظر و نشستن بر روی آن، محصول شکل گرفته و به فرم ایده آل شما می رسد. این محصول به رنگ آبی تیره می باشد که مورد پسند اغلب افراد واقع می شود. هم چنین دارای ضمانت دو ساله بوده که تأییدی بر کیفیت بالای آن است. 


روش خرید

برای خرید هپی چیر یکنفره راحتی با قیمتی ارزان می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و محصول را تهیه نمایید. با سفارش این هپی چیر، در زمانی کوتاه این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...