هپی چیر یونولیتی یک نفره

کد 32067

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,874,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یونولیتی یک نفره یکی دیگر از ارزانترین محصولات تولید شده برای استفاده تمام رده های سنی بالاتر از 3 سال بوده که در سال جدید میلادی طراحی و روانه بازار شده است. این هپی چیر را با مواد تشکیل دهنده داخلی از مرغوب ترین نوع یونولیت با ساختار خرد شده تولید کرده اند. ین نوع مواد داخلی وزنی کم داشته اما می تواند وزن بسیار بالایی را بدون هیچ مشکلی بر روی خود تحمل کند. این نوع مواد داخلی به دلیل نرمی و انعطاف پذیری بالا و ساختاری منسجم در میان مردم و مصرف کنندگان از طرفداران بالایی برخوردار هستند. در صورت تمایل برای تغییر حالت بدنه محصول می توانید میزان مواد داخلی آن را به راحتی کم یا زیاد کنید. روکش بدنه محصول نیز از بهترین نوع پارچه پلی استر تولید شده است. پارچه های پلی استر نرم و بادوام بوده و بدون افت کیفیت می توانند وزن و فشار بالایی را بر روی خود تحمل کنند. این روکش های بدنه ضدآب و ضدتعریق نیز بوده پس در صورت استفاده طولانی مدت از آن مشکلی برای شما ایجاد نمی شود. شما می توانید این روکش بدنه را با اسودگی خاطر شستشو دهید. رنگ بدنه محصول کاملا ساده و آبی رنگ بوده تا ارامش را به شما در زمان استفاده هدیه بدهد. البته شما می توانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه و نیاز خود در زمان خرید سفارش بدهید. تیکه گاه شیبدار و نرم محصول از دلایل محبوبیت بالای آن به شمار رفته که می تواند تمامی سطح کمر شخص را در زمان استفاده پوشش بدهد. اگر قصد خرید هپی چیر اورجینال را به صورت فابریک و با یک تخفیف مناسب دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مرکزی مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای پوسته ضدتعریق و قابل شستشو
  • دارای تنوع رنگبندی بدنه
  • درای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر یونولیتی یک نفره

هپی چیر یونولیتی یک نفره با داشتن یک طراحی خاص و جذاب و رنگ فانتزی، مورد پسند اغلب جوانان واقع شده و امکان استفاده در تمامی فضاها را دارا است. این هپی چیر دارای ظاهری متفاوت و زیبا بوده و حالتی جالب دارد. این محصول دوام و کیفیتی بسیار بالا دارد که قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارا است. هپی چیر یونولیتی یک نفره از محصولات جذاب ساخته شده توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش می باشد که با برترین کیفیت به دست شما می رسد. رضایت بالای مشتریان از این هپی چیر نشان دهنده کیفیت و طراحی مناسب آن می باشد. در ادامه این هپی چیر را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی ظاهری جذاب و فانتزی

این هپی چیر دارای فرمی خاص است. محصول فوق به صورت گرد ساخته شده است و دارای نشیمنگاهی به صورت گرد می باشد. نشیمنگاه این محصول جادار و مناسب بوده و تمام افراد می توانند از آن استفاده کنند. کناره های این هپی چیر به صورت بالاتر از قسمت نشیمنگاه طراحی شده است که در زمان نشستن فرد، به صورت دسته عمل کرده و فرد می تواند به راحتی دست و آرنج خود را بر روی آن قرار دهد. این دسته ها بسیار نرم و منعطف هستند و فوق العاده کاربردی می باشند. نکته جالب و خاص در طراحی این هپی چیر، فرم جالب تکیه گاه آن است. تکیه گاه نیز مانند دسته ها به صورت یک تکه از بدنه اصلی است و دارای ارتفاع بلندی می باشد که حالتی کشیده و منحنی دارد. این تکیه گاه زیبا بوده و دارای ضخامت بالایی است و به همین علت در زمان تکیه دادن واژگون نشده و با انعطاف بالا، حالت خود را حفظ می کند. تکیه گاه این محصول با ارتفاع بلند خود به خوبی تا قسمت سر و گردن را پوشش می دهد و در زمان استفاده های طولانی مدت، مشکلی برای شما پیش نمی آید. 


هپی چیر با طراحی طبی

این محصول به صورت کاملا طبی ساخته شده است. نشیمنگاه این هپی چیر از ارتفاع مناسبی برخوردار بوده که نشستن و برخاستن بر روی آن را برای شما ساده کرده است و طی استفاده مکرر و نشستن و برخاستن های زیاد، کمر و زانوهای شما دچار آسیب و درد نمی شود. در زمان نشستن بر روی این هپی چیر، کف پاهای شما به خوبی بر روی زمین قرار گرفته و با جلوگیری از آویزان شدن پاها، از درد در ناحیه زانو، پیشگیری خواهد شد. دارا بودن دسته نیز از دیگر مزیت های این هپی چیر است. به دلیل داشتن دسته هایی مناسب، دست های شما در زمان نشستن بر روی این محصول آویزان نشده و به کتف و شانه های شما فشاری وارد نخواهد شد و در ناحیه گردن نیز احساس آسیب نخواهید کرد. این محصول تکیه گاهی بلند دارد که می توانید به راحتی گردن و سر خود را به آن تکیه بدهید و به استراحت بپردازید. این هپی چیر با داشتن طراحی طبی، برای تمامی گروه های سنی مناسب بوده و حتی سالمندان نیز می توانید به راحتی بر روی این محصول نشسته و از استفاده کردن از آن لذت ببرند. 


مواد داخلی خاص

در داخل این محصول از مواد یونولیتی استفاده شده است. به همین علت هپی چیر دارای وزن کمی بوده و به راحتی می توان آن را از روی زمین بلند کرد. این محصول به دلیل استفاده از مواد یونولیتی، دارای انعطاف بالایی می باشد به صورتی که با نشستن هر فردی، به فرم ایده آل برای بدن آن فرد می رسد. دوام و استحکام بسیار زیاد نیز از دیگر ویژگی های این هپی چیر به شمار می رود. این مواد داخلی بسیار مقاوم بوده و تحت فشار بالا و استفاده های طولانی مدت، کیفیت خود را از دست نمی دهند. 


راهنمای خرید

برای خرید هپی چیر یونولیتی یک نفره می توانید وارد سایت مبل شنی آرامش شده و این محصول را با قیمتی ارزان از طریق این سایت سفارش دهید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...