هپی چیر یونولیتی

کد 23055

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,942,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیریونولیتی از سری محصولاتی بوده که به دلیل بدنه نرم و راحت و ظاهری ساده و شکیل توانسته در کمترین زمان ممکن به یکی از هپی چیر های پرفروش کمپانی مرکزی مبل شنی تبدیل شود. این هپی چیر دارای ساختاری گرد بوده و با نشستن بر روی بخش میانی آن فرم بدنه محصول به صورت نشیمنگاه و تکیه گاه شکل گرفته و در اثر استفاده و با گذر زمان منطبق با بدن شما تغییر حالت می دهد. به همین دلیل می توانید راحتی و آسایش بالایی را در زمان استفاده از محصول تجربه کنید. ویژگی منحصر به فرد این هپی چیر مربوط به ساختار انعطاف پذیر آن می باشد. این ویژگی عالی به دلیل انتخاب نوع مواد داخلی محصول است. این مواد از نوع یونولیت خرد شده بوده که وزنی کم و ساختاری نرم و انعطاف پذیر دارد. شما می توانید با تغییر حالت مواد داخلی و یا کم و زیاد کردن آن ها بدنه هپی چیر را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. لازم به ذکر بوده در صورت نیاز به راحتی مواد یونولیتی را از داخل آستر مرکزی محصول خارج کرده و به طور کامل تعویض کنید. روکش بدنه محصول تاثیر مستقیمی بر طول عمر آن و میزان رضایتمندی مصرف کنندگان دارد. به همین دلیل تولید کننده روکش بدنه این هپی چیر را از مرغوب ترین پارچه مخمل طراحی و تولید کرده است.این پارچه امکان شستشو داشته و در صورت تماس با آب و مواد شوینده دچار افت کیفیت نخواهد شد. به دلیل ضدتعریق بودن این نوع روکش بدنه شما دیگر دغدغه ای بابت استفاده طولانی مدت از هپی چیر نخواهید داشت. برای خرید هپی چیر با تخفیف ویژه و طول عمر بالا می توانید به تولیدی مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • مواد تشکیل دهنده داخلی: یونولیت خرد شده
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای تنوع رنگبندی بدنه
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر یونولیتی

هپی چیر یونولیتی از زیباترین و جذاب ترین انواع هپی چیرهای ارائه شده توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش می باشد. این محصول با طراحی منحصر به فرد و جذاب و ساختمانی فانتزی، و هم چنین دارا بودن قیمتی بسیار پایین و مقرون به صرفه توانسته است در مدت کوتاهی، فروش بالایی را از آن خود کند. این هپی چیر دارای طراحی ویژه بوده و با داشتن ظاهری جالب، برای تمامی افراد مناسب است. در ادامه به نقد و بررسی این محصول ویژه خواهیم پرداخت. 


سبک طراحی فانتزی

این هپی چیر دارای ساختمانی فانتزی و جذاب است و برای استفاده در تمامی فضا ها مناسب می باشد. ظاهر این محصول به صورت یک توپ گرد طراحی شده است که در قسمت میانی آن نشیمنگاه به صورت یک فرو رفتگی وجود دارد. این نشیمنگاه فوق العاده راحت و عالی بوده و به دلیل داشتن اندازه ای مناسب، فضای لازم را برای استراحت و نشستن هر فردی دارا است. با نشستن فرد بر روی هپی چیر، یک تکیه گاه مناسب در پشت این محصول تشکیل می شود که ارتفاع کمی داشته و قسمت گودی کمر را دربر می گیرد. این تکیه گاه برای نشستن راحت تر به شما کمک خواهد کرد و با پر کردن گودی کمر، مانع از ایجاد درد در این ناحیه ناشی از نشستن طولانی مدت می شود. روکش این محصول کمی بزرگ تر از بدنه اصلی می باشد که به راحتی بیش تر و انعطاف بالاتر آن کمک کرده است. بر روی بدنه این محصول یک زیپ مخفی وجود دارد که به شما امکان دسترسی به مواد داخلی هپی چیر را داده و توسط آن می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کنید. این محصول با طراحی فانتزی و جذاب خود توانسته مورد علاقه افراد زیادی واقع شود و به محبوبیت بالایی برسد. 


نرمی و راحتی فوق العاده

در داخل این هپی چیر از بهترین مواد اولیه استفاده شده است و این محصول توسط مواد یونولیتی پر شده است. این مواد از جنس یونولیت بوده و به صورت گلوله های بسیار ریز و شن مانندی هستند. این گلوله های ریز و شن مانند از ویژگی های خاصی برخوردارند که برای استفاده در داخل هپی چیر ایده آل است. از ویژگی های این مواد داخلی می توان به سبک بودن آن اشاره کرد. وزن بدنه هپی چیر 6 کیلوگرم است که به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. هم چنین این مواد داخلی از استحکام زیادی برخوردارند و مقاومت بالایی در برابر فشار بالا دارند. به این صورت که شما می توانید به مدت طولانی و به صورت مکرر از هپی چیر استفاده کرده بدون اینکه به مواد داخلی آسیبی وارد شود و یا از انعطاف آن کاسته شود. این مواد داخلی تحت فشار بالا، دچار تغییر حالت نشده و افت کیفیت پیدا نمی کنند. به همین علت هپی چیر از تحمل وزن 180 کیلوگرمی برخوردار است و با وارد شدن فشار زیاد، از کیفیت بدنه آن کاسته نخواهد شد. 


انعطاف قابل تنظیم

شما با کم و یا زیاد کردن مواد داخلی هپی چیر می توانید انعطاف آن را کنترل کرده و مطابق با خواست خو تغییر دهید. مواد داخلی هپی چیر را می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید. توسط زیپی که بر روی بدنه تعبیه شده است می توانید مواد داخلی را کم کنید که باعث انعطاف بیش تر هپی چیر می شود و یا مواد داخلی را اضافه کرده که باعث می شود محصول کمی سفت تر شود. 


راهنمای استفاده 

این هپی چیر به صورت آماده به دست شما می رسد و نیازی به راه اندازی خاصی ندارد. هم چنین شما برای استفاده از این هپی چیر احتیاج به تجهیزات اضافی نخواهید داشت. فقط کافی است محصول را از بسته بندی خارج کرده و بر روی آن بنشینید. 


روش خرید

هپی چیر یونولیتی را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و از داشتن نشیمنگاهی فوق العاده راحت و جذاب لذت ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...