هپی چیر گلابی پشت بلند

کد 12053

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,981,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر گلابی پشت بلند چرمی ارزان قیمت با تکیه گاه بلند و کیفیت عالی در فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش با ارسال درب منزل و گارانتی

  • طول : 100 سانتی متر 
  • عرض : 100 سانتی متر 
  • ارتفاع : 100 سانتی متر 
  • دارای بدنه از جنس پارچه دارای طول عمر بالا

هپی چیر گلابی پشت بلند

یکی از محصولات خاص و ویژه تولید شده توسط گروه تولیدی مبل شنی آرامش، هپی چیر گلابی پشت بلند است. این محصول دارای طراحی فوق العاده زیبا و فانتزی می باشد و فرمی به صورت هپی چیر های گرد دارد. این محصول علاوه بر داشتن ظاهری جالب، کیفیتی بی نظیر دارد و دارای طول عمر بالایی است. این هپی چیر را می توانید به راحتی در فضاهای گوناگون و در حالت های مختلف مورد استفاده قرار دهید. در ادامه این مطلب جهت آشنایی بیش تر شما با این محصول، به معرفی ویژگی های آن خواهیم پرداخت.


طراحی ظاهری هوشمندانه و شیک

این هپی چیر دارای طراحی به صورت هپی چیرهای راحتی گرد می باشد. وجه تمایز این هپی چیر با سایر نمونه های هپی چیر گرد، در پشتی خاص و جالب آن می باشد. پشتی این محصول در قسمت ابتدایی دارای عرضی متناسب با نشیمنگاه هپی چیر بوده و هر چه به قسمت بالاتر آن نزدیک می شویم، از عرض پشتی محصول کمتر شده و پشتی باریک تر می شود. به این ترتیب این هپی چیر دارای پشتی جالب و فانتزی است که باریک بوده و حالت خاصی دارد. نشیمنگاه این محصول نیز به صورت بزرگ و جادار طراحی شده است که قابلیت استفاده را برای تمامی افراد با جثه های گوناگون فراهم کرده است و نیازی نیست در زمان خرید به جثه افراد توجه شود. نشیمنگاه هپی چیر فوق دارای ارتفاعی استاندارد و مناسب می باشد که نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت است و می توانید مدت طولانی بر روی آن بنشینید. زیرا در هنگام استفاده، پاهای شما آویزان نشده و در قسمت های ران و کمر و زانو دچار درد نمی شوید. این محصول برای استفاده های طولانی مدت ایده آل می باشد. پشتی این هپی چیر به خوبی قسمت گودی کمر را پوشش می دهد و می توانید ساعت های طولانی بدون احساس درد در کمر از این محصول استفاده نمایید.


کیفیت رویه هپی چیر

برای پوشش رویه این محصول از نوعی پارچه با جنس چرم مصنوعی استفاده شده است. این چرم مصنوعی دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد و پوسته پوسته نخواهد شد. این رویه در برابر فشار زیاد مقاوم است و با وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی، دچار تغییر شکل و افت کیفیت نمی شود و حالت خود را از دست نمی دهد. هم چنین این رویه به سادگی تمیز شده و در صورت نیاز می توانید توسط یک دستمال نمدار رویه را تمیز کرده و به حالت اولیه بازگردانید. این رویه استحکام زیادی در برابر ضربه دارد و در صورت برخورد اشیا و وارد شدن ضربه نیز مقاومت بالایی نشان می دهد و دچار پارگی و آسیب نمی شود. در صورت وارد شدن آسیب به رویه هپی چیر می توانید این رویه را توسط زیپی که بر روی آن قرار دارد از بدنه اصلی جدا کنید و مورد تعمیر قرار دهید. هم چنین این رویه قابلیت تعویض دارد. برای تهیه رویه جدید می توانید توسط سایت مبل شنی آرامش اقدام کرده و رویه هپی چیر را تعویض کنید.


حفظ کیفیت رویه هپی چیر

رویه این هپی چیر دارای مقاومت بالایی است و طول عمر زیادی دارد. اما نحوه نگه داری شما از این رویه تأثیر زیادی در طول عمر آن خواهد داشت. لازم است تا شما از نزدیک کردن اشیای داغ و تیز به بدنه جلوگیری کنید زیرا رویه دچار آسیب می شود. برای جابه جایی این هپی چیر لازم است تا از کشیدن هپی چیر بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا در صورت کشیدن محصول بر روی زمین، ممکن است هپی چیر به لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کند و آسیب ببیند. برای جابه جایی صحیح و اصولی این هپی چیر لازم است تا محصول را از روی زمین به طور کامل بلند کرده و حمل نمایید. وزن بدنه این محصول برابر با 6 کیلوگرم است که در مقایسه با حجم آن، وزن ناچیزی محسوب شده و شما به راحتی می توانید این محصول را در هر فضایی به همراه خود ببرید و آن را انتقال دهید.


راهنمای خرید

در سایت مبل شنی آرامش تنوع بسیار زیاد محصولات شنی و راحتی را شاهد هستیم به طوری که محصولات این سایت پاسخگوی تمامی سلایق است. هپی چیر گلابی پشت بلند را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...