هپی چیر گرد کودک

کد 11002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر گرد کودک محبوب ترین محصولی است که امروزه برای کودکان استفاده می شود و برای داشتن راحتی زیاد برای این افراد در نظر گرفته می شود. مبل شنی در واقع به محصولی می گویند که از یک رویه که بدنه را تشکیل می دهد و شن های یونولیتی ریز تشکیل شده است که داخل آن را پر کرده است و توانسته بهترین ظاهر را ایجاد سازد. رویه محصول با توجه به سلیقه افراد انتخاب می شود و به رنگ دلخواه آن ها ساخته می شود. از این رومی توان گفت که افرادی که به دنبال محصولی مطابق با دکور خانه خود هستند می توانند این وسیله کاربردی را انتخاب و به راحتی خریداری نمایند. مبل شنی مد نظر بدنه ای گرد دارد از این رو مورد توجه افراد قرار گرفته است. همچنین با وزن سبکی که دارد برای جا به جا کردن نیاز به فرد دیگری نیست و خود کودکان نیز قادر به تکان دادن محصول می باشند. با این شرایط بهترین گزینه برای راحتی کودکان است که می توانند بر روی آن بنشینند و به تماشای فیلم بپردازند و یا برای انجام برخی تفریحات خود از این محصول کاربردی استفاده کنند. بر اساس سلیقه افراد انتخاب بدنه از جنس های مختلف امکان پذیر است و قادر به ایجاد فضایی راحتی برای افراد می باشد. با این وجود مورد علاقه ترین محصول برای گروه کودکان بوده است و از رنگبندی شادی برخوردار می باشد. خرید هپی چیر گرد کودک از طریق مراجعه به تولیدی مبل شنی آرامش امکان پذیر است و یا مراجعه غیر حضوری به سایت مربوط به این فروشگاه بزرگ روش خرید را آسان تر کرده است.

طول 60 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه طرح چرم
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر گرد کودک

اگر بخواهیم یکی از جذاب ترین وسیله ها برای بازی های کودکان را معرفی کنیم، بی شک به انوع هپی چیر اشاره خواهیم کرد. وسیله ای فوق العاده نرم و راحت که کودک می تواند به خوبی بر روی آن بازی کرده، انواع خوراکی ها را میل کند، به تماشای تلوزیون بپردازد و یا به خواب برود. این محصولات از سری محصولات پرکاربرد و با دوامی هستند که برای تمامی کودکان دارای جذابیت زیادی می باشند. هپی چیر گرد کودک یکی از انواع هپی چیرهای تولید شده مخصوص کودکان می باشد که با ظاهر فانتزی و جالبی که دارد برای استفاده در همه فضاها طراحی شده است. در ادامه به بررسی ویژگی های این هپی چیر می پردازیم. 


طراحی ظاهری فوق العاده راحت 

این محصول برای استفاده کودکان کاملا مناسب و ایده آل می باشد. این هپی چیر فرمی گرد دارد. در قسمت میانی این محصول، نشیمنگاه قرار گرفته است که با دارا بودن ارتفاع مناسبی از سطح زمین، امکان نشستن و برخاستن کودک را بدون کمک والدین فراهم می کند. کودک به راحتی می تواند بر روی این هپی چیر نشسته و در زمان نیاز خودش به تنهایی از روی محصول بلند شود. این هپی چیر دارای تکیه گاه مناسب و با ارتفاع بلندی می باشد که کودک می تواند به آن تکیه بدهد. ارتفاع این تکیه گاه به گونه ای طراحی شده است که تا قسمت شانه ها و گردن کودک را دربر می گیرد و نگرانی شما را از بابت برگشتن و افتادن کودک از پشت هپی چیر برطرف خواهد کرد. با دارا بودن این پشتی مناسب، کودک در هنگام تماشای تلوزیون می تواند بر روی این محصول بخوابد بدون اینکه به گردن و کمر او آسیبی وارد شود. این هپی چیر به رنگ قرمز تولید شده است که برای تمامی کودکان از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. 


انعطاف بالای هپی چیر 

در تولید این هپی چیر از بهترین و مرغوب ترین نوع مواد داخلی استفاده شده است. از ویژگی های بارز این گونه مواد داخلی می توان به انعطاف بالای آن اشاره کرد. در هنگام نشستن کودک این مواد داخلی به خوبی جابه جا شده و حرکت می کنند. به این ترتیب هپی چیر به فرم بدن کودک درآمده و باعث می شود کودک به راحتی بتواند ساعت های طولانی را از این هپی چیر استفاده کند. برای دسترسی شما به این مواد داخلی در پشت هپی چیر یک زیپ تعبیه شده است که در صورت نیاز می توانید توسط آن مواد داخلی را کم و زیاد کرده و به این ترتیب طبق نیاز کودک، بدنه مبل شنی را نرم تر و یا سفت تر کنید. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی می توان به سبک بودن و داشتن حجم بالا اشاره کرد. این مواد داخلی به گونه ای می باشند که به سادگی می توان محصول را از روی زمین بلند کرده و جابه جا کرد. برای مراقبت از کیفیت این محصول باید مراقب باشید تا کودک آب و مایعات دیگر را بر روی این بدنه نریزد. زیرا با برخورد آب با هپی چیر، مواد داخلی هپی چیر به هم چسبیده و سفت می شوند. در صورت بروز این اتفاق و افت کیفیت این مواد داخلی، می توانید مواد داخلی هپی چیر را از سایت مبل شنی آرامش خریداری کرده و با مواد قبلی جایگزین کنید. 


رویه ای مناسب برای کودک

این هپی چیر دارای رویه ای بسیار عالی ونرم و راحت می باشد. این رویه لطیف بوده و ضدحساسیت و ضد تعریق می باشد. به همین جهت در هنگام استفاده طولانی مدت کودکان مشکلی ایجاد نمی شود. زیرا اغلب کودکان از پوست های حساسی بهره مند هستند، اما در استفاده از این محصول مشکلی برایشان پیش نمی آید. رویه این محصول قابلیت شستشو دارد و در صورت کثیف شدن می توان آن را در ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار داد. هم چنین در برابر تغییر رنگ نیز مقاوم است. این رویه در برابر فشار های وارد شده در هنگام بازی کردن کودکان، از استحکام زیادی برخوردار بوده و به سادگی پاره و یا پوسیده نمی شود.


روش خرید

هپی چیر گرد کودک را با قیمتی ارزان می توانید از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش خریداری نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...