​هپی چیر گرد طرح توپ

کد 21007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,357,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر گرد طرح توپ از جمله جدید ترین و پر فروش ترین محصولات شرکت بزرگ مبل شنی آرامش می باشد که با بدنه ای اورجینال توانسته محبوبیت بسیاری را در بین افراد مختلف دریافت کند و می تواند مورد مصرف تمامی افراد در رده سنی مختلف همچنین کودکان قرار گیرد. این بدنه دارای طراحی شبیه به توپ فوتبال است بنابراین برای دکور اتاق خواب کودکان پسر کاربرد زیادی داشته و می تواند سبب جذابیت آن محیط شود. بر روی پوسته بدنه طرح هایی نیز قرار دارد که این شباهت را افزایش داده و توانسته سبب ایجاد طرفداران بسیار آن شود. این طرح ها سفید بوده و در زمینه مشکی مورد پسند افراد قرار می گیرد و می توانند بیش تر جذب این محصول شوند. این مبل شنی زیبا در طراحی فانتزی جزو شیک ترین محصولات راحتی و طبی به شمار می آید که علاوه بر ظاهری آراسته و شکیل می تواند کارایی بالایی را به میان بی آورد و می تواند و دارای جنسی مقاوم و با دوام است. این گونه محصولات از هر آسیبی در آمان می باشند و در زمان بر خورد آشیاء نوک تیز به سرعت دچار پارگی نشده و می تواند ظاهر خود را برای مدت زیادی حفظ نماید. بدنه را می توان در صورت لروم با پارچه ای به رنگی متفاوت تعویض کرد و محصولی دیگر را برای دکوری متفاوت ایجاد نمود. به این گونه در هر زمان شما می توانید محصولی خاص و زیبا و نو داشته باشید و با هر سلیقه ای می توانید آن را تغییر دهید. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه مبل شنی آرامش می توانید اقدام به خرید این هپی چیر گرد طرح توپ نمایید.

طول 80  سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده کارخانه مبل شنی ارامش 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر گرد طرح توپ

هپی چیرهای کودک با طراحی های اسپرت و ورزشی بیش تر مورد علاقه پسران واقع شده و به خرید این محصولات تمایل نشان می دهند. این هپی چیرها برای استفاده تمامی کودکان مناسب بوده و کودکان و نوجوانان به راحتی می توانند این محصول را مورد استفاده قرار دهند. هپی چیر گرد طرح توپ یک محصول زیبا با طراحی اسپرت و ورزشی می باشد که با دارا بودن ویژگی هایی متفاوت، توانسته مورد علاقه کودکان و نوجوانان قرار گرفته و به فروش بالایی دست پیدا کند. در ادامه سعی داریم مشخصات این محصول را به طور کامل بیان کنیم. 


طراحی جذاب و زیبا

این محصول به واسطه طراحی جذابی که دارد، در گروه هپی چیرهای پسرانه قرار می گیرد. این محصول از طراحی اسپرت و جذابی بهره مند می باشد و اغلب کودکان از دیدن آن شگفت زده می شوند. این محصول به صورت توپ فوتبال طراحی شده است و بر روی آن خطوط سفیدی مشاهده می شود. وجود این خطوط سفید بر روی بدنه ای تیره رنگ، به جذابیت بیش تر این محصول کمک می کند. این محصول از بدنه ای گرد بهره می برد و در هنگام نشستن کودک، یک پشتی کوتاه بر روی آن تشکیل می شود. با وجود این پشتی، کودک به راحتی می تواند بر روی هپی چیر بنشیند.


مواد داخلی مورد استفاده هپی چیر

این محصول خاص از مواد داخلی به نام فیبر (یونولیت خرد شده) پر شده است. این نوع مواد داخلی دارای ویژگی هایی می باشند که برای استفاده در داخل مبل شنی ایده آل هستند. مواد داخلی مورد استفاده در داخل مبل شنی دارای وزن کمی می باشند و به همین جهت محصول را به راحتی می توانید از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. مواد داخلی مبل شنی علاوه بر سبک بودن، دارای حجم بالایی هستند و قابلیت انعطاف بسیار زیادی دارند. به همین جهت محصول بسیار نرم و راحت بوده و با نشستن کودک بر روی محصول، هپی چیر به فرم بدن درآمده و با نشستن های طولانی مدت، هیچ فشاری به بدن کودک وارد نمی شود. برای تغییر شکل هپی چیر، می توانید آن را تکان دهید تا به فرم اولیه بازگردد. این مواد داخلی به صورت گلوله های کوچکی می باشند که با تکان دادن، به راحتی بر روی یکدیگر می لغزند و تغییر حالت می دهند. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی، مقاومت بالای آن در برابر فشار می باشد. به همین جهت در هنگام استفاده های طولانی مدت و مکرر، از کیفیت آن کاسته نشده و انعطاف آن کم نمی شود. این محصول به دلیل دارا بودن کیفیت عالی، سال ها قابل استفاده می باشد. 


نگه داری از مواد داخلی 

برای داشتن محصولی با کیفیت و منعطف، باید از ریختن مایعات بر روی بدنه هپی چیر خودداری کنید. با برخورد آب و مابعات با مواد داخلی هپی چیر، این مواد داخلی به هم می چسبند. به همین علت هپی چیر سفت شده و از حجم آن کاسته می شود. به علاوه دیگر انعطاف سابق را نخواهند داشت. اگر در اثر بی احتیاطی کودک، آب و مایعات دیگر بر روی بدنه ریخت و با مواد داخلی برخورد کرد نگران نباشید. زیرا مواد داخلی هپی چیر قابلیت تعویض و شارژ دارند. شما می توانید مواد داخلی این هپی چیر را از فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش خریداری کرده و با مواد قبلی جایگزین نمایید. بر روی بدنه یک زیپ تعبیه شده است که امکان دسترسی به مواد داخلی را به شما می دهد. با این کار هپی چیر به کیفیت اولیه بازمی گردد. 


هپی چیر مورد استفاده برای تمامی سنین

این محصول به عنوان یک هپی چیر کم جا برای جوانان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. هپی چیر طرح توپ دارای طول و عرض 80 سانتی متری بوده و ارتفاعی برابر با 95 سانتی متر دارد. به همین جهت علاوه بر کودکان و نوجوانان، دیگر گروه های سنی نیز به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. این محصول با داشتن کیفیت بالا، از تحمل وزن زیادی برخوردار است که امکان استفاده به تمامی افراد را می دهد. 


روش خرید

برای خرید هپی چیر گرد طرح توپ، به سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را با قیمتی ارزان خریداری نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...