​هپی چیر گرد رنگی

کد 21010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,853,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر گرد رنگی یکی دیگر از محصولات جدید و به روز کارخانه مبل شنی آرامش است که در رنگبندی های فراوان و زیبا و رد طیف رنگی گسترده مورد پسند افراد قرار گرفته و می تواند زیبایی را به محیط اتاق خواب شما و یا در نشیمن منزل شما بی آورد. این محصول دارای چهار بخش است که یک اندازه می باشد و در رنگ های مختلف است و یک قسمت دیگر را نیز دارد که در مرکز این اتصالات قرار گرفته و در رنگی روشن تر از سایر رنگ ها است. این رنگبندی را می توان از روی کاتالوگ مبل شنی بر اساس سلیقه انتخاب نمود و رنگی هماهنگ با دکور محل مورد نظر را خریداری کرد. اما رنگ های شاد این مبل شنی در درجه اول مد نظر است آن چه که بیش تر مورد اهمیت می باشد و خرید این محصول را ضروری می کند ایجاد شرایطی راحت و نرم برای استراحت و نشستن و انجام فعالیت های مختلف است و می تواند برای یک استراحت نیز مناسب باشد. این محصول را کودکان نیز می توانند استفاده کنند به طوری که در زمان انجام گیم و یا کارهای دیگر می توانند بر روی این محصول قرار گرفته و ساعت های زیادی را بر روی این نشیمن راحت مشغول بازی و نشاط شوند. این مبل شنی زمان استراحت افراد را بالا تر برده و می تواند لذت راحتی را برای آن ها ایجاد کند و با داشتن موادی نرم در داخل خود امکان تغییر شکل را فراهم کرده است و افراد براساس کارایی می توانند این شکل را تغییر دهند. هپی چیر گرد رنگی را می توان از کارخانه مبل شنی آرامش خریداری کرد.

طول 85 سانتی متر
عرض 85 سانتی متر
ارتفاع 65 سانتی متر
جنس رویهمخمل
حجم بدنه 180 لیتر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 1 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی:5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر گرد رنگی 

در کارخانه مبل شنی آرامش با استفاده از دستگاه های به روز و استفاده از مواد اولیه با کیفیت، انواع هپی چیر های راحتی و کاناپه ای تولید می شوند. محصولات این کارخانه به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع هپی چیر و بین بگ و مبل شنی در ایران، دارای استانداردهای روز دنیا بوده و قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را دارد. هپی چیر گرد رنگی یکی از نمونه های هپی چیر راحتی است که از طراحی اسپرت بهره مند می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا این محصول جذاب را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.


ظاهری اسپرت و شیک

این هپی چیر از طراحی ظاهری اسپرت بهره مند است. ظاهر این محصول به صورت استوانه ای ساخته شده است و قسمت بالایی آن به صورت شیبدار می باشد. به گونه ای که با نشستن بر روی این هپی چیر، نشیمنگاه عالی و مناسب برای آن تشکیل شده و یک تکیه گاه نیز تشکیل می شود. این تکیه گاه به صورت کوتاه بوده و به خوبی گودی کمر را پوشش می دهد. پوشش این هپی چیر با دیگر نمونه ها تفاوت داشته و در تهیه آن سعی شده تا رویه ای زیبا و جذاب داشته باشیم. رویه این محصول به صورت چند تکه دوخته شده است و هر یک از این قسمت ها به یک رنگ می باشد. البته پایه رنگ ها در این محصول، رنگ آبی است. طراحی این هپی چیر خلاقانه و خاص می باشد و برای اغلب افراد جذاب است. 


طراحی کم جا

این محصول در دسته هپی چیرهای کم جا قرار می گیرد. علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و جذاب، دارا بودن ابعادی مناسب برای استفاده در فضاهای کوچک، از دیگر دلایل محبوبیت بالای این هپی چیر به شمار می رود. هپی چیر گرد دارای طول و عرض و ارتفاع 85 سانتی متر می باشد که به خوبی در فضاهای کوچک قرار گرفته و قادر است تا فضایی نرم و راحت را برای نشستن شما فراهم کند. در دنیای امروزه که آپارتمان های کوچک جای خود را به فضاهای بزرگ داده اند، وجود لوازمی که بتوانند محیطی راحت و دنج را برای شما فراهم کنند، ضروری به نظر می رسد. با خرید این هپی چیر و قرار دادن آن در هر محیطی که مایل بودید، شما محیطی نرم و راحت برای انجام تمامی فعالیت هایی که نیاز به نشستن دارند، خواهید داشت. 


قابلیت استفاده در سفر

این هپی چیر به واسطه ابعاد مناسبی که دارد قابلیت استفاده در هر محیطی را به شما می دهد. شما به راحتی می توانید در زمان سفر این محصول را در خودرو جای داده و به همراه خود ببرید تا از نشیمنگاهی نرم و راحت در زمان سفر برخوردار باشید. این محصول با داشتن وزنی سبک، قابل حمل بوده و به سادگی می توان آن را از روی زمین بلند کرد. هم چنین می توان از آن در فضاهای باز نیز استفاده نمود. کیفیت بالای رویه در فضاهای باز، دچار آسیب نمی شود و حتی در برابر نور آفتاب نیز پوسیده نشده و تغییر رنگ نمی دهد. این محصول برای استفاده در زمان سفر ایده آل به شمار می رود. 


مشخصات فنی 

این هپی چیر دارای رویه ای از جنس مخمل می باشد که علاوه بر نرم و لطیف بودن، دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی و پارگی است. این رویه قابل شستشو بوده و تعویض نیز می شود. در داخل هپی چیر از موادی به نام فیبر (یونولیت خرد شده) استفاده شده است. دلیل استفاده از این مواد داخلی سبک بودن و داشتن حجم بالا می باشد. از دیگر دلایل استفاده از این نوع مواد، داشتن استحکام زیاد و مقاومت بالا در برابر فشار می باشد. این نوع مواد داخلی با استفاده زیاد، دچار تغییر حالت نشده و انعطاف خود را از دست نمی دهند. هپی چیر گرد دارای وزن بسته بندی 5 کیلوگرمی می باشد که در مقایسه با ابعاد آن، وزن ناچیزی محسوب می شود. این محصول دارای یک سال ضمانت نیز است. 


خرید

هپی چیر گرد رنگی را با قیمتی ارزان می توانید از طریق تنها نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آراش تهیه بفرمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...