​هپی چیر گرد دو رنگ

کد 22031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,784,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر گرد دو رنگ دارای بدنه ای بسیار مقاوم و با استحکام می باشد که در دوختی محکم و تضمینی در اختیار افراد مختلف قرار می گیرد و با وجود تحمل وزن بالا می تواند سبب لذت افراد در زمان استفاده شود. این مبل شنی به صورت گرد و بدون انحنا می باشد به گونه ای که در هر بخش آن می توان نشست و به فعالیتی مشغول شد همچنین می توان آن را برای انجام نرم و ورزش مورد استفاده قرار داد و به این طریق به انجام این فعالیت ها کمک کرد. در زمان ورزش افراد نیازمند بخشی برای ایجاد یک تکیه گاه یا یک وسیله برای انجام حرکات گوناگون هستند و می توانند با پرداخت هزینه ای کم این مبل شنی را تهیه نموده و ساعت ها با آن مشغول ورزش شوند. استحکام این محصول از سایر محصولات مشابه بیش تر است و محتویات درون آن نیز بیش تر از برخی از مبل های شنی می باشد. به این طریق برای حالت پذیری و راحتی افراد می تواند تمامی شرایط را فراهم کند و افراد را در حالتی استاندارد قرار دهد. بدنه محصول دارای دوخت های تزئینی می باشد که برای زیبایی بیش تر در نظر گرفته شده است و نیز برای ایجاد محصولی شکیل به عنوان یک دکور زیبا و نرم در منزل و اتاق بهاین صورت طراحی شده است. شما می توانید در صورت نیاز به هپی چیر گرد دو رنگ به وب سایت مبل شنی آرامش مراجعه کنید و از بین سایر محصولات این مبل شنی را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع90 سانتی متر
رنگ محصول راه راه سفید
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
حمل آسان
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیر گرد دو رنگ

هپی چیرهای راحتی همواره از محبوب ترین انواع هپی چیر به شمار می روند. این محصولات خاص و زیبا به دلیل داشتن طراحی های فانتزی و راحتی فوق العاده، برای تمامی گروه های سنی مناسب بوده و شما می توانید این محصولات را در اختیار کودکان نیز قرار دهید. هپی چیرهای راحتی در انواع و اقسام گوناگون و با طراحی های متنوع و جذاب تولید شده اند. هپی چیر گرد دو رنگ یک محصول راحتی فوق العاده راحت و بادوام می باشد که در ادامه مشخصات آن را به طور کامل بیان می کنیم. 


محصولی کم جا 

این هپی چیر در گروه محصولات کم جا قرار می گیرد. به دلیل دارا بودن ابعادی مناسب، این محصول قابلیت استفاده در فضاهای محدود و کوچک را به شما می دهد. هپی چیر گرد از طراحی توپی مانند برخوردار می باشد و دارای طول و عرض 80 سانتی متر و ارتفاعی برابر با 70 سانتی متر است. محصولی با این ابعاد برای استفاده یک نفر طراحی شده است و دارای نشیمنگاهی با همین طول و عرض می باشد. به همین جهت برای تمامی افراد مناسب بوده و هر فردی با هر جثه ای به راحتی می تواند از آن استفاده نماید. 


ظاهر و فرمی متفاوت

این محصول به صورت استوانه ای طراحی شده است و از ظاهری خاص بهره مند است. این محصول به صورت دو رنگ ساخته شده و در تولید آن از پارچه ای استفاده شده است که به صورت راه راه می باشد. این رویه به صورت راه راه های بزرگ می باشد و از ترکیب رنگ سفید با رنگ های زیبا و فانتزی مانند آبی و صورتی تشکیل شده است. رنگ این محصول متنوع بوده و شما با توجه به دکوراسیون و سلیقه شخصی خود می توانید آن را خریداری کرده و استفاده نمایید. با نشستن شما بر روی این محصول، نشیمنگاه هپی چیر تشکیل شده و یک پشتی مناسب نیز برای استفاده شما تشکیل می شود به گونه ای که گودی کمر را پوشش داده و در زمان نشستن بر روی این محصول، احساس خستگی نخواهید کرد. بر روی پوشش پارچه ای این هپی چیر، یک زیپ مخفی تعبیه شده است. زیپ مخفی این قابلیت را دارد که امکان دسترسی به مواد داخلی را به شما بدهد. هم چنین توسط این زیپ مخفی می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کنید. 


قابلیت های استفاده 

هپی چیر گرد برای استفاده در فضاهای آپارتمانی عالی می باشد. این محصول با داشتن ابعادی مناسب و کوچک، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید آن را در هر فضایی که مایل بودید مورد استفاده قرار دهید. این محصول را می توانید به راحتی در خودرو جای داده و در مسافرت ها و گردش ها به همراه خود ببرید. در گردش ها در داخل چادر و یا در فضای بیرونی می توانید این هپی چیر را قرار داده و از نشیمنگاهی نرم و راحت برخوردار شوید. به دلیل داشتن رویه ای با کیفیت، می توانید از آن در فضاهای باز و در برابر نور آفتاب استفاده نمایید. زیرا نور آفتاب بر روی بدنه این محصول تأثیری نداشته و باعث بور شدن و تغییر رنگ بدنه نمی شود. این هپی چیر دارای رنگ بندی زیبایی می باشد که با توجه به محیط مورد استفاده می توانید نسبت به خرید رنگ مناسب اقدام کنید. هم چنین در صورت تغییر دکوراسیون می توانید رویه را تعویض کرده و مناسب با فضای جدید رویه ای را خریداری کنید. از این هپی چیر در اتاق مطالعه می توانید استفاده کنید و ساعت های طولانی را بدون خستگی بر روی آن به مطالعه بپردازید. از این محصول می توانید در هنگام بازی های کامپیوتری استفاده کرده و بدون احساس فشار بر روی کمر و زانوها ساعت های طولانی را به بازی بپردازید. این هپی چیر برای استفاده در هنگام تماشای تلوزیون نیز مناسب می باشد. در هنگام کار با لپ تاپ و ... نیز می توانید از این محصول بهره ببرید. هپی چیر گرد محصولی کوچک و پرکاربرد می باشد که با دارا بودن تحمل وزن بالا و دوام عالی، امکان استفاده در هر محیطی را به شما می دهد. 


روش خرید

هپی چیر گرد دو رنگ را با قیمتی ارزان از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش خریداری نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...