هپی چیر گرد تک نفره

کد 21018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,981,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر گرد تک نفره ارازانترین هپی چیر بوده که توسط کارخانه مبل شنی ارامش با تخفیف عالی و طول عمر بالا روانه بازار شده است. این هپی چیر زیبا از یک ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده که تیکه گاه و نشیمنگاه آن کاملا سرخود هستند. برای فرم گرفتن بدنه محصول تنها کافی بوده بر روی بخش میانی محصول نشسته تا حالت بدنه هپی چیر متناسب با فرم بدن شما تنظیم شود. مواد داخلی تشکیل دهنده هپی چیر از بهترین نوع مواد یونولیتی بوده که ساختاری خرد شده دارند. این مواد یونولیت خرد شده کاملا منسجم بوده و دارای خصوصیت نرمی و انعطاف پذیری بالا هستند. این نوع مواد داخلی وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. شما می توانید میزان مواد یونولیتی را کم یا زیاد کرده تا حالت بدنه هپی چیر را متناسب با نیاز خود تغییر بدهید. این محصول از یک گارانتی معتبر دوساله نیز برخوردار بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار گرفته تا اسودگی خاطر مصرف کنندگان را مهیا سازد. روکش بدنه محصول که تاثیر بالایی بر طول عمر آن داشته از مرغوب ترین نوع پارچه تولید شده است. روکش های پارچه به دلیل نرم و باداوم بودن و توان تحمل وزن بالا در عین زیبایی ظاهری همواره از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این روکش ها می تواند شستشو داشت و با توجه به ضدتعریق بودن پارچه برای استفاده زمان های طولانی مانند کار با لپ تاپ و انجام بازی های کامپیوتری و... مناسب می باشد. برای خرید هپی چیر می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 100سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای تنوع رنگبندی بدنه
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر گرد تک نفره

با وجود تنوع بسیار زیاد در هپی چیرهای گرد، هر کدام از این محصولات دارای ویژگی های خاصی بوده که آن ها را از دیگر محصولات متمایز می کند. هپی چیر گرد تک نفره به صورت کم جا طراحی شده است و ابعاد مناسب آن، از دلایل موفقیت این محصول و رسیدن به فروش بالا می باشد. این هپی چیر دارای ظاهری جذاب و کیفیتی بسیار بالا می باشد که دوام زیادی دارد. هپی چیر گرد تک نفره را در ادامه مورد نقد و بررسی قرار داده و ویژگی های آن را معرفی می کنیم. 


استفاده از مواد داخلی مرغوب

در داخل این هپی چیر از مواد داخلی به نام فیبر استفاده شده است. این نوع از مواد داخلی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که برای استفاده در داخل انواع هپی چیر ایده آل به شمار می روند. این مواد داخلی از نظر ظاهری، همانند دانه های ریز شن مانندی می باشند که با دارا بودن وزن بسیار پایین، حجم بالایی دارند. این دانه ها به خوبی بر روی یکدیگر حرکت کرده و بر روی هم سُر می خورند. هپی چیر گرد به دلیل استفاده از این نوع مواد داخلی دارای انعطاف بسیار بالایی می باشد که به راحتی فرم گرفته و با نشستن هر فردی، به فرم ایده آل برای بدن آن شخص درمی آید. با تکان دادن محصول و نشستن شخص دیگری بر روی هپی چیر، هپی چیر فرم جدیدی به خود می گیرد. این مواد داخلی با حرکت خود، به راحتی فرم هپی چیر را تغییر داده و در صورت نیاز به خوبی جابه جا می شوند. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی همانطور که گفته شد، دارا بودن وزن بسیار پایین است. این محصول دارای وزنی برابر با 6 کیلوگرم می باشد که هر فردی به راحتی می تواند آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نماید. از دیگر مشخصات این مواد داخلی می توان به استحکام بالای آن در برابر فشار زیاد اشاره کرد. با نشستن افرادی با وزن بالا و وارد شدن فشار زیاد به بدنه هپی چیر، این مواد داخلی استحکام قابل توجهی نشان داده و دچار افت کیفیت و تغییر شکل نمی شوند. به همین علت از انعطاف هپی چیر کاسته نشده و محصول با فرمی مطلوب قابل استفاده خواهد بود. در صورت استفاده های مکرر و طولانی مدت نیز، از کیفیت مواد داخلی کاست نمی شود.


تنظیم انعطاف

 انعطاف این هپی چیر قابل تنظیم می باشد و شما با توجه به نیاز خود می توانید برای این کار مواد داخلی را کم و یا زیاد کنید تا هپی چیر شما نرم تر و یا سفت تر شود. بر روی بدنه این محصول یک زیپ تعبیه شده است که توسط آن می توانید به مواد داخلی دسترسی پیدا کنید. هم چنین مواد داخلی را می توانید از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه نمایید. این مواد به صورت بسته بندی از طریق این سایت قابل خریداری هستند. 


حفظ کیفیت مواد داخلی 

این مواد داخلی دارای طول عمر بالایی می باشند و تنها موضوعی که بر کیفیت آن تأثیر گذار می باشد برخورد آب با این مواد داخلی است. با ریختن آب و دیگر مایعات بر روی بدنه هپی چیر و برخورد آن با مواد داخلی، این مواد داخلی به هم چسبیده و سفت می شوند. به همین علت از حجم مواد داخلی کاسته شده و دیگر انعطاف سابق را نخواهند داشت. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی را با مواد جدیدی جایگزین نمایید تا محصول به کیفیت اولیه بازگردد. 


روش خرید

در سایت مبل شنی آرامش به عنوان تنها مرکز فروش مستقیم محصولات کارخانه مبل شنی آرامش، تمامی تولیدات این شرکت بزرگ با قیمتی ارزان به فروش می رسد. شما برای دریافت مشاوره خرید می توانید با شماره های این سایت تماس گرفته و از کارشناسان ما در جهت خریدی بهتر مشاوره بگیرید. هم چنین می توانید هپی چیر گرد تک نفره را از سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...