هپی چیر گرد ایرانی

کد 23012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,531,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیرگرد ایرانی جزو محصولاتی می باشد که بدنه ای از جنس مخمل داشته و می تواند طول عمر بالایی را برای مبل شنی ایجاد نماید. این بدنه مخمل و زیبا قابلیت شستشو نیز داشته و می توان در گذر زمان و بر طبق سلیقه آن را تعویض نمود و محصول را با بدنه ای جدید و خاص مورد استفاده قرار داد. محصولات طبی شرکت مبل شنی آرامش توانسته محبوبیت زیادی در بین افراد کسب نماید و مورد علاقه افرادی باشد که در طول روز احتیاج به استراحت در فضایی نرم و راحت را دارند و تمایل دارند این محل را در دسترس و قابل استفاده داشته باشند. بنابراین استفاده از این نوع مبل شنی بسیار مهم است و می توانند این افراد آن را در محل کار و یا منزل خود استفاده نمایند. علاوه بر این خصوصیات و مزیت هایی که مبل شنی دارد مزیتی دیگری نیز شامل حال آن می شود که باعث افزایش محبوبیت آن نیز شده است. این مبل شنی زیبا را می توان بر روی سطح آب نیز به عنوان تشک شناور بر روی آب استفاده کرد زیرا بدنه ضد آب می باشد و از ورود آب به داخل بدنه جلوگیری می کند همچنین با وجود وزن ناچیزی که دارد می تواند زمان زیادی را به حالت معلق بر روی آب بماند و افراد را نیز بر روی خود در این محل ها نگه دارد. محل های مورد استفاده از این هپی چیر گرد ایرانی بر روی آب های آرام و استخر ها می باشد و می تواند لذت زیادی را برای افراد ایجاد نماید. علاقه مندان به داشتن این هپی چیر گرد ایرانی می توانند با نمایندگی فروش مبل شنی آرامش تماس حاصل نمایند و محصول را سفارش داده و خریداری کنند.

طول 160 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ بدنهرنگبندی
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 200 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر گرد ایرانی

شرکت بزرگ مبل شنی آرامش به عنوان بزرگ ترین تولید کننده انواع هپی چیر، مبل شنی و بین بگ در ایران، در راستای آسایش و راحتی شما عزیزان در امر خرید، تمامی محصولات خود را از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش به صورت مستقیم به فروش می رساند. در سایت مبل شنی آرامش به عنوان تنها نمایندگی رسمی محصولات کارخانه مبل شنی آرامش، تمامی محصولات با بالاترین تنوع و ارزان ترین قیمت موجود می باشند. لازم به ذکر است تمامی محصولات این شرکت بزرگ دارای استانداردهای روز دنیا بوده و قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارند. هپی چیر گرد ایرانی یکی از محصولات تولید شده در این شرکت می باشد که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. 


هپی چیر بزرگ و کاربردی 

این محصول از ابعادی نسبتا بزرگ برخوردار می باشد. طول و عرض این هپی چیر برابر با 140 سانتی متر بوده و ارتفاعی معادل 110 سانتی متر دارد. این هپی چیر برای استفاده به صورت دراز کش مناسب می باشد و شما به راحتی می توانید بر روی آن بخوابید. هم چنین با توجه به ابعاد بزرگ، دو نفر هم زمان به صورت نشسته می توانند از این محصول استفاده کنند. این هپی چیر تحمل وزن بالایی دارد (200 کیلوگرم) که امکان استفاده دو نفره را به شما می دهد. 


مشخصات ظاهری بدنه

همان گونه که از اسم این محصول مشخص است این هپی چیر از ساختمانی گرد و توپ مانند بهره می برد. نشیمنگاه این هپی چیر بزرگ بوده و با ارتفاع مناسب و استانداردی از سطح زمین واقع شده است. بدنه این هپی چیر نیز به صورت استوانه ای دوخته شده است. در زمان نشستن بر روی این هپی چیر، یک تکیه گاه راحت و مناسب در پشت آن تشکیل می شود که به خوبی گودی کمر را پوشش می دهد. بر روی بدنه هپی چیر یک زیپ تعبیه شده است که در صورت نیاز و ضرورت می توانید پوشش رویه را از بدنه اصلی جدا کنید. هم چنین توسط این زیپ می توانید به مواد داخلی بدنه نیز دسترسی داشته باشید. این هپی چیر دارای طراحی فانتزی و زیبایی می باشد که مورد علاقه بسیاری از افراد قرار می گیرد. 


جنس رویه هپی چیر 

برای پوشش این محصول رویه ای انتخاب شده است که به دلیل قابلیت های زیاد و استحکام بالا، پارچه ای ایده آل برای پوشش هپی چیر به شمار می رود. این رویه از جنس مخمل مرغوب و بسیار با کیفیت تهیه شده است و در دوخت آن سعی شده تا مقاوم ترین نوع نخ مورد استفاده قرار گیرد تا در اثر وارد شدن فشار زیاد، در قسمت درزها با مشکلی موجه نشویم. این رویه دارای استحکام زیادی در برابر پارگی و پوسیدگی می باشد و با استفاده زیاد و طولانی مدت، دچار ساییدگی نمی شود. رویه این محصول به صورت ضد حساسیت و ضد تعریق است و خاطر شما را از بابت بروز حساسیت های پوستی، آسوده می کند. رویه هپی چیر بسیار نرم و لطیف بوده و شما به راحتی می توانید این هپی چیر را در اختیار کودکان نیز قرار دهید تا از آن استفاده کنند. در صورت کثیف شدن رویه هپی چیر نگران نباشید. شما توسط زیپی که در پشت این محصول تعبیه شده است می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کنید و مورد شست و شو قرار دهید. این رویه را می توانید با مواد شوینده مناسب بشویید و بابت تغییر رنگ آن نیز نگران نباشید. زیرا رویه در برابر بور شدن و تغییر رنگ نیز مقاومت نشان داده و آسیب نمی بیند. در صورت تغییر دکوراسیون نیز می توانید رویه این هپی چیر را عوض کرده و مطابق با سلیقه خود و دکوراسیون جدید، رویه ای دیگر را استفاده نمایید. با این کار یک هپی چیر نو و جدید خواهید داشت. 


نحوه خرید

هپی چیر گرد ایرانی از سری محصولات پر فروش و بسیار جذاب تولید شده در این شرکت می باشد. برای خرید این محصول خاص با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش، سفارش خود را ثبت کرده و محصول را دریافت نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...