​هپی چیر کودکان دو رنگ

کد 21006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,823,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کودکان دو رنگ از جمله جذاب ترین و خاص ترین مبل شنی برای کودکان بوده که رنگبندی فراوان می تواند مورد علاقه کودکان دختر و پسر قرار گیرد. این مبل شنی در نهایت سبک فانتزی ساخته شده است و خلاقیت بالایی در ساخت آن به کار رفته است و می تواند شادی و نشاط را در زمان خرید و استفاده برای کودکان ایجاد نماید. این محصول یک محصول طبی می باشد و بدنه ای نرم و لطیف دارد و می توان به هر حالتی که نیاز است تغییر شکل بدهد. قابلیت حالت پذیری این محصول در نظر تمامی افراد مورد اهمیت بوده و می تواند یکی از دلایل پر فروش بودن آن باشد. در برخی از زمان ها در صورت تمایل و نیاز می توان مواد درونی محصول را کم و زیاد کرد. به گونه ای که با حذف و تخلیه قسمتی از مواد درونی محصول این عمل صورت می گیرد و می توان محصولی مورد پسند و مورد علاقه را داشت. این مبل شنی سطح بزرگی را برای قرار گیری کودکان ایجاد کرده است و می توان به راحتی بر روی آن به حالت دراز کش و یا نشسته قرار گرفت و یا به وسیله این محصول مشغول سرگرمی و بازی های مهیج شد. محصولاتی که به این گونه طراحی و تولید می شوند می بایست دارای ضمانت نامه بوده و بتوان با اطمینان کامل آن را خریداری نمود بنابراین این مبل شنی نیز دارای ضمانتی 5 ساله می باشد و می توان در طی این مدت در صورت بروز مشکل سریعا با شماره تماس مربوط تماس حاصل کرد و به رفع مشکل پرداخت. برای خرید این هپی چیر کودکان دو رنگ با نمایندگی مبل شنی آرامش تماس حاصل نمایید و محصول مورد نظر را سفارش دهید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر کودکان دو رنگ

هپی چیرهای مخصوص استفاده کودکان که در کارخانه مبل شنی آرامش تولید می شوند دارای تنوع بسیار بالایی بوده و دارای فاکتورهای لازم برای استفاده کودکان هستند. این محصولات از طراحی های زیبا و خلاقانه بهره می برند و با دارا بودن استانداردهای لازم و هم چنین استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه، از محبوبیت بالایی در میان کودکان برخوردار می باشند. هپی چیر کودکان دو رنگ یکی از انواع هپی چیرهای تولید شده مخصوص کودکان است که در ادامه این محصول را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


اندازه هایی مناسب تا دوران نوجوانی 

این محصول مورد استقبال تمامی کودکان واقع شده است. هپی چیر کودکان دارای طول و عرض 80 سانتی متر بوده و ارتفاعی برابر با 75 سانتی متر دارد. ارتفاع این هپی چیر تا قسمت نشیمنگاه برابر با 50 سانتی متر می باشد که کودک می تواند به تنهایی بر روی هپی چیر نشسته و برخیزد. این محصول برای استفاده کودکان تا نوجوانی مناسب است و به دلیل دارا بودن طول عمر زیاد، کودکان به راحتی می توانند تا سال ها از آن استفاده نمایند. این هپی چیر با دارا بودن ابعاد استاندارد، به کودک این امکان را می دهد تا در هر فضایی بتواند این هپی چیر را قرار دهد. 


طراحی زیبا و کاربردی 

هپی چیر کودک دارای طراحی گرد و توپی شکل می باشد. این محصول از ارتفاعی مناسب بهره مند است. این هپی چیر از تکیه گاهی امن و راحت برای کودک برخوردار می باشد و به گونه ای طراحی شده است که در هنگام نشستن کودک بر روی آن، هپی چیر واژگون نشده و خطری برای کودک به وجود نمی آید. هم چنین با دارا بودن تکیه گاه مناسب، کمر کودک را پوشش داده و خطر افتادن کودک از روی هپی چیر به صفر می رسد. این محصول به رنگ بنفش با خال های سفید طراحی شده است که زیبایی فوق العاده ای به هپی چیر بخشیده است و به همین جهت مورد استقبال اغلب کودکان واقع می شود. بر روی بدنه این محصول یک زیپ مخفی تعبیه شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید رویه را به سادگی از بدنه اصلی جدا کنید. وجود این زیپ هم چنین امکان دسترسی به مواد داخلی را برای شما میسر می کند. 


قابلیت های استفاده 

هپی چیر کودک برای استفاده کودکان و نوجوانان مناسب بوده و کودک به راحتی می تواند از آن استفاده نماید. دارا بودن وزن سبک به کودک این امکان را می دهد تا به سادگی بتواند هپی چیر را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نماید. کودک به راحتی می تواند بر روی این محصول نشسته و به بازی های مورد علاقه خود بپردازد. هم چنین می تواند در هنگام نشستن بر روی این هپی چیر غذا میل کرده و یا به خواب برود. در هنگام تماشای برنامه های مورد علاقه خود می تواند بر روی این هپی چیر بنشیند تا بدن حساس او خسته نشود. 


پوشش مقاوم 

محصولات ساخته شده برای کودکان باید فوق العاده نرم و لطیف بوده و به پوست حساس کودکان حساسیت ندهند. رویه این محصولات باید علاوه بر داشتن این ویژگی ها، قابلیت شستشو نیز داشته باشد و از مقاومت بالایی بهره مند باشد. زیرا در هنگام بازی ممکن است هپی چیر کودک کثیف شده و نیاز به شستشو پیدا کند. بنابراین رویه باید قابلیت شستشوی مداوم را داشته باشد و این امکان را به شما بدهد تا در صورت کثیف شدن آن را در ماشین لباسشویی نیز بشویید. هم چنین باید مقاومت بسیار بالایی داشته باشد تا در هنگام بازی های کودکان، که اغلب به صورت بی پروا و با هیجان می باشند، دچار آسیب نشود. رویه هپی چیر کودک دارای تمامی این ویژگی ها می باشد. این رویه بسیار نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت است. هم چنین در صورت کثیف شدن رویه توسط زیپی که بر روی آن موجود است جدا شده و شما به راحتی می توانید آن را در ماشین لباسشویی بشویید. شستشوی مکرر به بافت پارچه و رنگ زیبای آن آسیبی وارد نمی کند. 


راهنمای خرید

هپی چیر کودکان دو رنگ محصولی جذاب و با کیفیت است. این محصول را می توانید از طریق نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آرامش خریداری نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...