هپی چیر کم جا جیب دار

کد 22021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,989,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کم جا جیب دار جدید ترین و ارزان ترین محصول طبی است که امروزه در بین افراد طرفداران زیادی پیدا کرده است و جزو ضروری ترین محصولات موجود در منزل می باشد. با داشتن چنین محصولی در بخش های مختلف خانه شرایط برای استراحت ایجاد می شود و می توان به راحتی بعد از اتمام فعالیت های روزانه به آن تکیه کرد. مبل شنی مد نظر دارای بدنه ای با جنس جین می باشد که روی آن جیبی بزرگ طراحی شده است. در زمان استراحت برای قرار دادن وسایل مورد نیاز می توان از آن بهره مند شد و وسایلی چون گوشی همراه و مانند آن را در داخل جیب قرار داد. با این کار مشکلی در استراحت افراد رخ نمی دهد و همیشه این وسایل در دسترس آن ها می باشد. مبل شنی بدنه ی قابل شستشو دارد و به راحتی در ماشین لباسشویی و با استفاده از مواد شویینده قوی شسته می شود به این طریق همواره محصولی تمیز و پاکیزه در اختیار افراد قرار می گیرد. این محصول به شکل گرد می باشد و شکل پذیری و قدرت منعطف بودن بسیاری دارد بنابراین برای جای گیری در محل های مختلف مناسب بوده و می تواند فضای کمی را به خود اختصاص دهد. برای داشتن این مبل شنی می توان به روش های گوناگون آن را تهیه کرد اما مناسب ترین راه برای خرید هپی چیر کم جا جیب دار اقدام از طریق فروشگاه بزرگ مبل شنی آرامش است که نمایندگی رسمی از سوی تولید کننده می باشد و محصول را به صورت اورجینال عرضه می نماید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصولمتنوع
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
حمل آسان
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

هپی چیر کم جا جیب دار

امروزه با کوچک تر شدن فضای زندگی و رواج آپارتمان نشینی و زیاد شدن آپارتمان های کوچک، تمایل به وسایلی که فضای کمی را اشغال کنند، یا به اصطلاح کم جا باشند، رواج پیدا کرده است. این محصولات قابلیت استفاده در فضاهای کوچک و محدود را به شما می دهند و می توانید در هر محیطی از آن ها استفاده کنید. انواع هپی چیرهای کم جا نیز از این امر مستثنی نیستند. هپی چیر کم جا جیب دار یکی از محصولات فانتری و کاملا طبی است که برای استفاده در فضاهای محدود تهیه شده است. در ادامه به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت. 


طراحی جالب و کاربردی 

این هپی چیر به صورت گرد ساخته شده است. نکته جذاب در بدنه این محصول، دارا بودن یک جیب کوچک در کنار بدنه می باشد. شما از این جیب کوچک می توانید برای قرار دادن کنترل تلوزیون و هر وسیله دیگری استفاده نمایید. در دور این جیب دوخت هایی دولایه و با نخ ضخیم استفاده شده است که زیبایی آن را بیش تر می کند. این محصول از نشیمنگاه فوق العاده راحتی بهره مند می باشد که با دارا بودن ارتفاع مناسب، به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید بر روی آن نشسته و برخیزید. رویه محصول فوق، کمی بزرگتر از قسمت بدنه اصلی دوخته شده است که این مسئله باعث شده است تا هپی چیر انعطاف بیش تری داشته باشد و مواد داخلی به راحتی جابه جا شوند. هم چنین بزرگ بودن رویه باعث می شود تا مقاومت آن در برابر وزن بالا، بیش تر شود. 


راهنمای استفاده 

این محصول به واسطه ابعاد کوچکی که دارد قابلیت استفاده در هر محیطی را به شما می دهد. طول و عرض این هپی چیر برابر با 100 سانتی متر و ارتفاع آن معادل 120 سانتی متر می باشد. برای استفاده از هپی چیر نیازی به راه اندازی ندارید زیرا این محصول به صورت آماده به دست شما می رسد. فقط کافی است هپی چیر را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مورد نظر قرار دهید. در هنگام استفاده دقت نمایید اشیای تیز در زیر محصول نباشند و برای جابه جایی باید هپی چیر را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. به دلیل دارا بودن وزن بسیار پایین، تمامی افراد به راحتی می توانند این محصول را از روی زمین بلند کنند. شما در هنگام مطالعه می توانید این هپی چیر را به اتاق خود ببرید و در زمان تماشای تلوزیون می توانید به راحتی آن را به مقابل تلوزیون انتقال دهید. حتی در زمان بازی های کامپیوتری نیز می توانید به راحتی از این هپی چیر استفاده نمایید. 


مواد داخلی مورد استفاده در هپی چیر 

این محصول از مرغوب ترین مواد داخلی تهیه شده است. داخل این هپی چیر از موادی به نام فیبر پر شده است که با دارا بودن ویژگی های خاص، برای استفاده در داخل هپی چیر ایده آل می باشند. این مواد داخلی به صورت گلوله های بسیار ریز و سبکی هستند که به راحتی بر روی یکدیگر می لغزند و به همین جهت دارای انعطاف زیادی می باشند. به گونه ای که با نشستن هر فردی بر روی محصول، هپی چیر به فرم بدن شخص در می آید. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی می توان به داشتن وزن کم اشاره کرد. به همین دلیل به راحتی می توانید هپی چیر را حمل کنید. این مواد داخلی دارای استحکام زیادی در برابر وزن بالا می باشند و با استفاده مکرر و وارد شدن فشار زیاد، دچار افت کیفیت نمی شوند. برای حفظ کیفیت این مواد داخلی لازم است تا مراقب باشید آب و مایعات دیگر بر روی بدنه هپی چیر نریزد. زیرا با ریخته شدن آب بر روی این بدنه، مواد داخلی به هم چسبیده و از حجم آن ها کاسته می شود. به همین جهت هپی چیر دیگر کیفیت سابق را نخواهد داشت. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی هپی چیر را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید و با مواد قبلی جایگزین نمایید. 


روش خرید

هپی چیر کم جا جیب دار را می توانید با قیمتی ارزان از سایت مبل شنی آرامش خریداری نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...