هپی چیر کاناپه ای کم جا

کد 41002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,914,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کاناپه ای کم جا محصولی خاص از شرکت مبل شنی آرامش می باشد که ظاهری شبیه به کاناپه های بزرگ و پارچه ای دارد و بدنه آن نیز مشابه با این کاناپه ها از جنس پارچه می باشد. این محصول طبی با ابعاد بزرگی طراحی شده است که می تواند برای محل های مختلف به ویژه مکان هایی که دارای فضای کمی هستند استفاده شود و در آن جا نیز برای راحتی افراد محلی مناسب را ایجاد سازد تا در طول روز امکان استفاده در طولانی مدت و در دفعات زیاد از آن وجود داشته باشد. هپی چیر کاناپه ای در بخش کناره خود دارای کیسه ای بوده که با دوخت محکم بر روی بدنه متصل می باشد. این محل برای قرار دادن اشیاء کوچک است. اشیاء کوچک مانند کنترل تی وی و یا گوشی موبایل در زمان استراحت می بایست در فاصله نزدیک با فرد قرار گیرند تا در صورت نیاز بتوان از آن استفاده کرد و در دسترس افراد قرار گیرد. این بخش نیز نزدیک ترین قسمت به فرد استفاده کننده می باشد و می توان به این طریق در زمان نیاز از وسایل درونی آن استفاده کرد. علاوه بر آن بخشی در بالای کاناپه نرم و راحتی ایجاد شده است که برای حمل محصول می باشد و در زمان تمیزکاری محل قرار گیری کاناپه بادی می توان به این طریق جا به جا شود و کار های لازم انجام گیرد. در صورت تمایل به داشتن هپی چیر کاناپه ای کم جا می توانید به فروشگاه بزرگ مبل شنی آرامش مراجعه نمایید و از این طریق محصول را خریداری کنید.

طول100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع90 سانتی متر
رنگ بدنهمتنوع
جنس بدنهپارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر کاناپه ای کم جا

در هنگام خرید هپی چیر اولین نکته ای که توجه هر شخصی را جلب می کند، ظاهر هپی چیر است. دارا بودن ظاهری جذاب و زیبا در کنار ساختمانی با دوام و راحت باعث می شود تا یک محصول به فروش بالایی دست پیدا کند. هپی چیر کاناپه ای کم جا یک محصول خاص با طراحی فوق العاده زیبا می باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. 


طراحی ظاهری فوق العاده 

هپی چیر کاناپه ای از طراحی خاص و جذابی برخوردار می باشد. این هپی چیر به صورت یک کاناپه راحتی و عالی طراحی شده است. این محصول از قاعده ای مربعی برخوردار است و فرم کلی آن شامل دسته ها، نشیمنگاه و تکیه گاه می باشد. نشیمنگاه این مبل شنی که با ارتفاع مناسب و استانداردی از سطح زمین واقع شده است. این نشیمنگاه به صورت مربعی می باشد. تکیه گاه این هپی چیر نیز به صورت مربعی طراحی شده است. در مجموع طراحی این هپی چیر به صورت زاویه دار می باشد. تکیه گاه این هپی چیر کاملا راحت بوده و با دارا بودن ارتفاع مناسب و حالتی پهن، به خوبی تمامی قسمت شانه ها را دربر می گیرد. در امتداد بدنه خارجی دسته های هپی چیر قرار دارند. این دسته ها دارای ارتفاعی مناسب هستند که شما به راحتی می توانید در هنگام نشستن دست و آرنج خود را بر روی آن ها قرار دهید تا از آویزان شدن دست های شما در هنگام استراحت و نشستن جلوگیری شود. در بالاترین قسمت تکیه گاه این هپی چیر دسته ای طراحی شده است تا بتوانید برای جابه جایی و حمل ساده تر این محصول از آن استفاده نمایید. دارا بودن ظاهری شیک و زیبا توانسته باعث محبوبیت بالای این هپی چیر در میان مصرف کنندگان شود. 


طراحی کاملا طبی

در طراحی این هپی چیر به دلیل استفاده از تمامی استانداردهای روز دنیا، شاهد محصولی مناسب و کاملا طبی هستیم. این محصول با داشتن اندازه هایی مناسب در نشیمنگاه، دسته ها و پشتی برای استفاده در زمان فعالیت هایی که به نشستن طولانی مدت نیاز دارند، عالی می باشد. ارتفاع این هپی چیر به گونه ای است که با نشستن بر روی آن، کف پاها بر روی زمین قرار گرفته و به زانوها فشاری وارد نمی شود. هم چنین دسته های این هپی چیر دارای ارتفاع مناسبی هستند که با قرار دادن آرنج بر روی آن، دست ها نه آویزان شده و نه بالاتر از شانه ها قرار می گیرد. به همین جهت به هیچ وجه اذیت نمی شوید. در طراحی این محصول از مواد داخلی استفاده شده است که کاملا نرم بوده و انعطاف فوق العاده ای دارند. به همین جهت با نشستن شما بر روی این هپی چیر، محصول به فرم بدن شما درمی آید و به همین دلیل فوق العاده نرم و راحت است و شما از نشستن طولانی مدت بر روی این هپی چیر خسته نخواهید شد. 


قابلیت های استفاده 

از این هپی چیر در تمامی فعالیت هایی که نیاز به نشستن های طولانی مدت دارند می توانید استفاده نمایید. این محصول به دلیل داشتن طراحی شیک و رنگ مناسب، قابلیت استفاده در محیط هایی همچون دفتر کار را دارا می باشد. این محصول را می توانید در محل کار خود قرار دهید و در زمان هایی مانند اوقات فراغت از کار بر روی آن بنشینید تا خستگی از بدن شما خارج شود. شما می توانید از این محصول در هنگام مطالعه بهره ببرید. با تکیه دادن سر و گردن به پشتی این هپی چیر، می توانید ساعت های طولانی بدون خستگی به مطالعه بپردازید. به دلیل وزن کم این هپی چیر در هنگام تماشای تلوزیون به راحتی می توانید این محصول را به مقابل تلوزیون منتقل کنید و با نشستن بر روی این هپی چیر از تماشای برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرید. در هنگام کار با لپ تاپ و یا بازی های کامپیوتری این هپی چیر بهترین گزینه برای استفاده شما می باشد زیرا با قرار دادن بدن شما در وضعیتی مناسب، شما را خسته نخواهد کرد. 


راهنمای خرید

برای خرید هپی چیر کاناپه ای کم جا با قیمتی ارزان می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه نمایید و این محصول را تهیه نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...