هپی چیر کاناپه ای دو نفره جیر

کد 43003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کاناپه ای دو نفره جیر یکی دیگر از کالاهای مورد نیاز افراد برای استراحت های روزانه است که قادر به قرار گیری در فضای منزل و نیز اتاق خواب می باشد و می تواند در این گونه محل ها لذت آرامش و استراحت را کسب نمود و به این گونه بدن را از خستگی رها کرد. این هپی چیر دارای وزنی سبک است و با وجود گنجایش دو فرد به طور همزمان می تواند مقاومت بالایی در برابر وزن آن ها داشته باشد. سبک بودن بدنه باعث راحتی جا به جایی آن شده و قابلیت حمل آن به نقاط مختلف را ایجاد می کند. همچنین در زمان تمیز کردن منزل و نیز خانه تکانی افراد قادر به تکان دادن آن می باشند و می توانند بدون نیاز به کمک فردی دیگر این کار را به تنهایی انجام دهند. در زمان استفاده از این محصول می توانید مشغول فعالیت های دیگر شوید. این فعالیت ها می توانند مطالعه و یا انجام گیم باشد که افراد برای انجام دادن نیازمند نشیمنی نرم هستند تا زمان طولانی را بر روی آن صرف کنند و با زیاد شدن تایم بازی و مطالعه بدن آن ها دچار کسلی و خستگی نشود. همچنین بدن آن ها شرایط استاندارد را دارا می باشد و می تواند در زمان استفاده از کمر درد و بدن درد جلوگیری شود. به همین منظور تعداد زیادی علاقه مند به خرید این محصول شده و طرفداران آن را افزایش می دهد. برای خرید هپی چیر کاناپه ای دو نفره جیر در اسرع وقت به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول 180 سانتی متر
عرض100 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
رنگ محصولرنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبلدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیر کاناپه ای دو نفره جیر

هپی چیرهای کاناپه ای دارای محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان می باشند. در این میان، هپی چیرهای کاناپه ای دو نفره از استقبال بالاتری برخوردار هستند. این محصولات خاص برای استفاده دو نفره مناسب بوده و به همین جهت، از کاربرد وسیع تری نسبت به نمونه های تک نفره بهره مند هستند. هپی چیر کاناپه ای دو نفره جیر یکی از این محصولات است که در ادامه آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.


اندازه های مناسب

این محصول دارای طول 160 سانتی متر و عرض 160 سانتی متر می باشد. ارتفاع این هپی چیر برابر با 95 سانتی متر است. این هپی چیر دارای ابعادی برای استفاده دو نفر می باشد و با توجه به دارا بودن ابعاد مناسب، نیازی به فضای کمی برای استفاده می باشد. 


محیط های مورد استفاده 

این هپی چیر برای استفاده در مقابل تلوزیون ایده آل می باشد. با توجه به رنگ مناسب و خنثی، به خوبی با هر فضا و دکوراسیونی هماهنگ شده و می توانید از آن استفاده نمایید. این محصول را می توانید در اتاق خواب قرار دهید و در هنگام مطالعه و یا کارهایی که نیاز به نشستن طولانی دارند از آن استفاده نمایید. این هپی چیر دارای دسته هایی مناسب می باشد که می توانید آرنج خود را بر روی آن قرار دهید تا دست های شما آویزان نشده و از وارد شدن فشار به کتف جلوگیری شود. از کاربردهای این محصول می توان به استفاده در هنگام خواب اشاره کرد. می توانید به راحتی بر روی این هپی چیر دراز کشیده و از دسته های آن به عنوان بالش استفاده کنید. در هنگام نشستن بر روی این هپی چیر می توانید به کار با لپ تاپ بپردازید و یا بازی های کامپیوتری انجام دهید. به دلیل دارا بودن ساختمانی طبی، با استفاده طولانی مدت از این محصول، فشاری به بدن شما وارد نشده و از نشستن خسته نمی شوید. 


ساختمانی طبی 

این محصول از ارتفاع مناسبی بهره مند است و ارتفاع آن تا قسمت نشیمنگاه برابر با 50 سانتی متر می باشد. به همین دلیل نشستن و برخاستن بر روی این هپی چیر بسیار راحت و ساده بوده و با نشستن مکرر، فشاری به کمر و زانو وارد نمی شود. این هپی چیر با داشتن تکیه گاهی مناسب و منعطف، به خوبی گودی کمر را پر کرده و فشاری به کمر وارد نمی شود. هم چنین با نشستن بر روی این محصول، به دلیل دارا بودن انعطاف زیاد، هپی چیر به فرم بدن درآمده و هیچ یک از اندام های بدن دچار خستگی نمی شوند. این محصول دارای دسته هایی مناسب بوده که به خوبی دست شما بر روی آن قرار می گیرد. در ساخت این هپی چیر تمامی استانداردهای روز دنیا رعایت شده است و می توانید به خوبی ساعت های طولانی بر روی آن نشسته و به فعالیت بپردازید. 


رویه مورد استفاده در هپی چیر 

رویه این محصول از جنس پارچه جیر طراحی شده است. این رویه را می توانید در ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید بدون اینکه به رنگ و کیفیت رویه آسیبی وارد شود. این رویه در برابر فشار زیاد مقاوم است و به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نمی شود. رویه این هپی چیر دارای استحکام بالایی می باشد و فوق العاده نرم و لطیف است. هم چنین ضد حساسیت و ضد تعریق بوده و برای افرادی که پوست های حساس دارند و حتی برای کودکان بسیار مناسب می باشد. در قسمت پشتی هپی چیر یک زیپ تعبیه شده است که در صورت نیاز می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. هم چنین در صورت تمایل و بنابر سلیقه خود و در صورت تغییر دکوراسیون می توانید رویه را تعویض کرده و مطابق با دکوراسیون جدید آن را تغییر دهید. 


روش های خرید

برای خرید هپی چیر کاناپه ای دو نفره جیر با قیمتی ارزان وارد سایت فروشگاه مبل شنی آرامش شده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین برای مشاوره خرید می توانید با شماره های این مرکز تماس بگیرید تا کارشناسان، شما را در خریدی بهتر یاری کنند. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...