هپی چیر کاناپه ای برزنتی

کد 42009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,581,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کاناپه ای برزنتی ارزان ترین و جدید ترین محصولی است که به تازگی طراحی و تولید شده و می تواند مزیت های فراوانی را به دنبال داشته باشد. این محصول راحتی جزو دسته بندی محصولاتی است که بدنه آن ضد حساسیت بوده و قادر به حفظ افراد در طولانی مدت بر روی خود است تا شرایط راحتی و آسایش را تجربه کنند و بتوانند بهترین استراحت را در روز داشته باشند. محصول مورد نظر بدنه ای با رویه بهترین برزنت موجود در بازار دارد که رنگ های مختلفی نیز دارا می باشد اما پر طرفدار ترین رنگ بدنه آن همان رنگی است که در تصویر مشاهده می شود. این رنگ از آن جایی که هم تیره است و هم ساده می باشد مورد پسند افراد زیادی قرار گرفته است تا آن ها بتوانند در هر شرایطی از مبل شنی بهره مند گردند. رویه برزنتی باعث می شود در صورت ریخته شدن مواد بر روی بدنه و کثیفی به راحتی تمیز شود و از بین برود. این رویه توانایی آن را دارد که ضد آب باشد. به همین جهت با ریخته شدن نوشیدنی بر روی آن مانع از نفوذ مایعات به داخل بدنه می شود و به این طریق مواد درونی آن را در سلامت کامل حفظ می نماید. از آن جایی که محتویات درونی مبل شنی یونولیت خرد شده می باشد در اثر خیس شدن خراب می شود و کارایی محصول نیز از بین می رود به همین جهت است که مبل شنی به صورت ضد آب طراحی شده است. در صورت علاقه مندی به خرید هپی چیر کاناپه ای برزنتی به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید تا محصولی اورجینال شامل حال شما گردد.

طول 90 سانتی متر
عرض80 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ محصولمتنوع
جنس بدنه پارچه برزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
حمل آسان
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیر کاناپه ای برزنتی 

شرکت بزرگ مبل شنی آرامش، به عنوان تولید کننده ای مطرح و با تجربه در ایران، همواره سعی کرده است تا در تولیدات خود با داشتن نوآوری، رضایت خاطر خریداران را جلب نماید. تمامی طراحی های انجام شده در این شرکت مطابق با خواست و نظر مشتریان عزیز بوده و این شرکت بزرگ با محصولات خود قادر است تا پاسخگوی تمامی سلیقه ها باشد. انواع هپی چیر راحتی و طبی و کاناپه ای در این مجموعه تولید می شوند که هر یک با دارا بودن ویژگی خاص، به صورت متمایز از دیگری می باشند. هپی چیر کاناپه ای برزنتی یک محصول جذاب و فوق العاده راحت می باشد که در ادامه به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


طراحی ظاهری قدرتمند

این محصول از طراحی ظاهری بسیار عالی و خاصی بهره مند می باشد. در اغلب هپی چیرها شاهد بدنه ای با تغییر شکل بالا هستیم. در مورد هپی چیر های کاناپه ای طراحی به گونه ای صورت می گیرد که بدنه ثابت بوده و به راحتی بتوان در هر محیطی از آن استفاده کرد. هپی چیر کاناپه ای دارای فرم جالبی است که در گوشه ها به صورت منحنی ساخته شده است. این محصول بدون دسته بوده و با ارتفاع کاملا مناسبی از سطح زمین، امکان نشستن و برخاستن راحت شما را فراهم می کند. این هپی چیر دوخت هایی ظریف دارد و در قسمت درزها از یک نوار تیره رنگ استفاده شده است که جذابیت آن را بیش تر می کند. تکیه گاه این هپی چیر نیز دارای ارتفاع بلندی می باشد که تا قسمت شانه ها و گردن را دربر می گیرد. این محصول با طراحی منحنی و جذاب به رنگ طوسی تیره تولید شده است. 


محیط های مورد استفاده 

این هپی چیر با دارا بودن ظاهری ثابت و با رنگ فوق العاده شیک، امکان استفاده در فضاهای رسمی مانند دفتر کار را به شما می دهد. هنگامی که از کار روزانه خسته هستید و در میان روز و در هنگام فراغت از کار می توانید با نشستن بر روی این محصول کاملا طبی و راحت، خستگی روز را از تن خود دور کنید. هم چنین می توانید در هنگام مطالعه در دفتر کار و یا فعالیت های دیگر، بر روی این هپی چیر بنشینید تا به کمر و گردن شما آسیبی وارد نشود. این محصول برای استفاده در منزل نیز عالی می باشد. با دارا بودن رنگ مناسب، به راحتی با انواع دکوراسیون هماهنگ شده و امکان استفاده در هر محیطی را به شما می دهد. شما می توانید این هپی چیر را در برابر تلوزیون قرار دهید و با نشستن بر روی آن از تماشای تلوزیون لذت ببرید. هم چنین می توانید در هنگام بازی های کامپیوتری از آن استفاده نمایید. برای جوانان درس خواندن و مطالعه بر روی این هپی چیر بدون خستگی امکان پذیر خواهد بود. این محصول فضایی را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید به راحتی و بدون اذیت شدن به فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، بپردازید. 


طول عمر بالای هپی چیر 

در تولید هپی چیر کاناپه ای سعی شده است تا بهترین مواد اولیه و مرغوب ترین نوع پارچه مورد استفاده قرار گیرد تا محصولی خاص و با کیفیت بالا داشته باشیم. این هپی چیر دارای رویه ای از بهترین نوع پارچه برزنتی می باشد. این پارچه مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی داشته و با وارد شدن ضربه به سادگی دچار پارگی نمی شود. هم چنین در بسیار نرم و لطیف بوده و ضدحساسیت و ضدتعریق می باشد. به همین جهت برای استفاده به عنوان رویه هپی چیر فوق العاده است. دارا بودن قابلیت شستشو و هم چنین تعویض نیز از دیگر ویژگی های خاص این رویه به شمار می رود. مواد داخلی استفاده شده در هپی چیر نیز از بهترین و مرغوب ترین نوع فیبر می باشد. این مواد داخلی دارای انعطاف زیادی هستند و با داشتن وزن کم، امکان جابه جایی و حمل آسان را به شما می دهند. 


راهنمای خرید

برای خرید هپی چیر کاناپه ای برزنتی با قیمتی ارزان می توانید به سایت مبل شنی آرامش به عنوان نمایندگی رسمی فروش محصولات کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید و این محصول را تهیه نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...