هپی چیر کاناپه ای ایرانی

کد 41003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,931,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کاناپه ای ایرانی ارزان ترین و به روز ترین محصولات راحتی می باشد که با دقت و ظرافت کامل طراحی و تولید شده و در مدت زمان کوتاهی که از تولید آن می گذرد توانسته بهترین کیفیت را به علاقه مندان ارائه دهد و همچنین در این مدت نمونه ای از نارضایتی از سوی خریداران دریافت نشده است. با تشابه بسیار زیاد این مبل شنی با کاناپه موارد استفاده از آن افزایش یافته و قادر به قابلیت های مختلفی می باشد و می توان در هر زمان برای مصارف مختلف از آن بهره مند شد. یکی از کاربرد های این مبل شنی برای زمانی است که در مقابل تی وی قرار داده و برای تماشای یک فیلم جذاب نشیمنی نرم را برای خود ایجاد می کنید تا در طولانی شدن زمان استفاده بدن کسل و خسته نشود و در سلامت کامل باشد. حس خوشایند و راحتی در زمان انجام فعالیت ها سبب لذت بردن از آن فعالیت می شود بنابراین افراد بیش تری تمایل به خرید مبل شنی پیدا کرده اند و آن را با توجه به رنگ بندی که در کاتالوگ آن وجود دارد انتخاب و خریداری می کنند. طیف رنگ های بدنه محصول روشن می باشد اما نگران کثیف شدن و شستشوی آن نباشید چرا که بدنه به راحتی شستشو داده می شود و برای استفاده مجدد آماده می گردد. در صورت کم بودن لک و کثیفی نیز می توان با یک دستمال و مواد شویینده آن را بر طرف نمود. اگر علاقه به داشتن هپی چیر کاناپه ای ایرانی دارید می توانید تنها با مراجعه به کارخانه مبل شنی آرامش محصول را خریداری نمایید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنهسفید
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر کاناپه ای ایرانی 

در تولید هپی چیرهای مختلف، دو نوع راحتی و کاناپه ای از محصولات پرطرفدار محسوب می شوند. محصولات راحتی برای استراحت مناسب بوده و اغلب از طراحی فانتزی تری نسبت به محصولات کاناپه ای برخوردار می باشند. هپی چیرهای کاناپه ای نیز دارای فرمی ثابت و شیک هستند که قابلیت استفاده در هر محیطی را به شما می دهد. این محصولات با دارا بودن ظاهری ساده و شیک، مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند. هپی چیر کاناپه ای ایرانی یکی از محصولات جذاب و زیبا برای استفاده در هر محیطی می باشد که با دارا بودن رنگ مناسب و طراحی شیک، از محبوبیت بالایی برخوردار است. در ادامه به نقد و بررسی این هپی چیر می پردازیم. 


طراحی ساده و زیبا 

این محصول از فرمی فوق العاده ساده بهره مند می باشد. محصول فوق به صورت مربعی ساخته شده است. این محصول دارای پشتی یک تکه با ارتفاعی مناسب می باشد که به صورت شیب دار ساخته شده است. این تکیه گاه به گونه ای می باشد که به راحتی می توانید به آن تکیه دهید و حتی به خوبی به خواب بروید. پشتی این هپی چیر نیز به صورت مربعی می باشد و به صورت پهن ساخته شده است. با وجود این طراحی، به راحتی می توانید شانه های خود را به پشتی تکیه دهید. هم چنین با ارتفاع این محصول، به خوبی گردن و سر خود را می توانید به پشتی تکیه دهید. رویه هپی چیر به صورت زاویه دار دوخته شده است و قسمت درزهای رویه با کناره های مربع یکی می باشد. این محصول به رنگ سفید تولیده شده است که مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد. 


اندازه های ظاهری هپی چیر 

این محصول از ابعاد مناسبی بهره مند است که به راحتی می توانید در هر فضایی از آن استفاده نمایید. این هپی چیر دارای طول 130 سانتی متر و عرض 110 سانتی متر است. ارتفاع این هپی چیر برابر با 100 سانتی متر می باشد. این محصول با دارا بودن ابعاد ذکر شده، برای استفاده یک نفره طراحی شده است. 


راهنمای استفاده 

این محصول برای استراحت و دراز کشیدن فوق العاده می باشد. طراحی این هپی چیر به گونه ای است که پس از یک روز کاری سخت، بستر راحتی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید در فضایی نرم و راحت، به استراحت بپردازید. با توجه به ابعاد هپی چیر می توانید بر روی آن دراز کشیده و بخوابید. هپی چیر نیازی به راه اندازی خاصی نداشته و به صورت آماده به دست شما می رسد. برای استفاده از آن کافی است محصول را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مورد نظر قرار دهید. با نشستن بر روی هپی چیر، محصول به فرم ایده آل شما می رسد. 


راحتی و انعطاف فوق العاده 

داخل این هپی چیر از فیبر (یونولیت خرد شده) پر شده است. این گونه مواد داخلی دارای انعطاف بسیار زیادی هستند که با نشستن شما بر روی این محصول، به خوبی به فرم بدن شما درمی آید. به همین جهت با نشستن های طولانی مدت هیچ فشاری به اندام های بدن وارد نمی شود و کمر و گردن و شانه ها در وضعیتی ایده آل قرار می گیرد. این مواد داخلی علاوه بر داشتن انعطاف زیاد، از استحکام خوبی بهره مند است و هر شخصی با هر وزن می تواند به راحتی از این محصول استفاده کند. به همین جهت این محصول دارای تحمل وزن بالایی بوده و استفاده های مکرر و طولانی مدت از کیفیت آن کم نمی کند. مواد داخلی هپی چیر قابلیت تعویض و شارژ داشته و در صورت تمایل می توانید با توجه به سلیقه خود از مواد داخلی کم کنید و یا اضافه نمایید. این مواد داخلی را می توانید از سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش خریداری نمایید. با توجه به قابلیت تعویض، در صورت افت کیفیت این هپی چیر قابل بازیابی بوده و تا سال ها می توان از آن استفاده کرد. 


راهنمای خرید

هپی چیر کاناپه ای ایرانی از بهترین و خاص ترین هپی چیرهای تولید شده در کارخانه مبل شنی آرامش می باشد. برای تهیه این محصول به سایت تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید و این محصول را با قیمتی ارزان سفارش دهید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...