هپی چیر چرم یک نفره دورنگ

کد 12024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,806,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرم یک نفره دورنگ یک نمونه متفاوت و زیبا از هپی چیر های مخصوص بزرگسالان بوده که با طراحی بدنه استاندارد و باکیفیت طراحی و روانه بازار شده است. این هپی چیر ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاه طبی و راحت ان به صورت سرخود تعبیه می شود. این تکیه گاه ساختاری منعطف داشته و در اثر استفاده منطبق با فرم بدن افراد تغییر حالت می دهد. پس می توانید از این هپی چیر برای استراحت های طولانی مدت و تماشای تلویزیون و... استفاده کنید. برای تولید روکش بدنه هپی چیر از چرم مصنوعی استفاده کرده اند. زیرا این نوع روکش بدنه ضدتعریق و ضداب بوده و ساختاری مقاوم و نرم دارد. شما می توانید روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد داخلی تشکیل دهنده محصول از یونولیت خرد شده انتخاب شده است. زیرا این مواد سبک بوده و قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. در بخش بالایی هپی چیر یک دستگیره برای حمل اسان محصول تعبیه شده است. بدنه این هپی چیر دو رنگ بوده و قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کنندگان فراهم گردید. اگر شما نیز قصد خرید این هپی چیر را با قیمت و کیفیت مناسب داریدتوصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر چرم یک نفره دورنگ

محصولات راحتی با روکش چرمی مورد علاقه اغلب خریداران واقع شده و به دلیل کیفیت و دوام بالای این نوع از رویه افراد بسیاری به خرید این نوع از محصولات تمایل نشان می دهند. هپی چیر چرم یک نفره دورنگ یکی از هپی چیرهای تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش است که دارای رویه چرمی می باشد. این محصول به صورت اسپرت طراحی شده و دارای ساختمانی مناسب و راحت می باشد. شما می توانید از این محصول در انواع فضاها استفاده نمایید بدون اینکه نگران باشید تا به بدنه هپی چیر آسیبی وارد شود. این هپی چیر داری ویژگی هایی خاص و مناسب بوده که در ادامه این مطب به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


محصولی با ابعاد مناسب

توجه به ابعاد هپی چیر از مواردی است که پس از انتخاب ظاهر مطابق با سلیقه خود باید به آن توجه کرد. زیرا مهم است تا محصولی را انتخاب نمایید که مطابق با فضایی باشد که در اختیار دارید در این صورت پس از خرید هپی چیر برای قرار دادن آن فضای لازم را در اختیار داشته و برای استفاده از آن مشکلی نخواهید داشت. این محصول دارای ابعادی مناسب می باشد و طول وعرض آن معادل 90 سانتی متر می باشد. این هپی چیر در گروه محصولات کم جا قرار دارد که برای استفاده به صورت تک نفره طراحی شده است. هپی چیر با این ابعاد نیازی به فضای زیادی جهت قرار دادن نداشته و به راحتی می توان از آن در انواع فضاهای محدود آپارتمانی استفاده نمود. شما میتوانید با استفاده از این هپی چیر محیطی دنج و آرام را در فضاهای محدود آپارتمانی خود ایجاد نمایید و با استفاده از آن خستگی روز را از تن خود دور کنید. این محصول را می توانید به راحتی در خودرو قرار دهید و در هر جایی به همراه خود ببرید. با استفاده از این هپی چیر در مسافرت و گردش ها، نشیمنگاه راحتی خواهید داشت و در طول شب نیز می توانید بر روی آن بخوابید. این هپی چیر جزو کاربردی ترین محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش است که از زیبایی منحصر به فردی بهره مند می باشد. ارتفاع بلند این محصول نیز نشانه دارا بودن پشتی مناسب و بلندی می باشد که تا قسمت سر و گردن را پوشش می دهد. با نشستن بر روی این محصول می توانید به خواب رفته در حالی که ستون فقرات و سر و گردن شما وضعیت مناسبی دارد. در صورت استفاده طولانی مدت از این محصول دچار مشکل نشده و از نشستن خسته نخواهید شد. 


ساختمان طبی

این محصول نشیمنگاهی نرم و راحت دارد که در ارتفاع مناسبی از سطح زمین واقع شده است. به همین علت نشستن و برخاستن بر روی این محصول بسیار راحت بوده و در صورت استفاده مکرر از این هپی چیر، دچار درد در قسمت های کمر و زانوها نخواهید شد. به علاوه در زمان نشستن بر روی این محصول، پاها آویزان نشده و کف پاها به طور کامل بر روی زمین قرار می گیرد. به همین علت شما خواهید توانست به صورت طولانی مدت از این محصول استفاده کنید بدون اینکه در قسمت پاها دچار درد شوید. انعطاف بالای پشتی این محصول نیز موجب شده است که در زمان نشستن بر روی آن، هپی چیر فرم انحنای ستون فقرات شما را به خود گرفته و به فضایی متناسب با اندام شما تبدیل شود. با این وجود به هیچ یک از اعضای بدن فشاری وارد نشده و اذیت نخواهید شد. این محصول برای استفاده تمامی افراد با گروه های سنی مختلف مناسب می باشد زیرا فضایی مناسب جهت نشستن را ایجاد می کند. به خصوص سالمندان عزیز که بیشتر وقت خود را به صورت نشسته سپری می کنند با استفاده از یک هپی چیر مناسب، دچار درد در قسمت کمر نشده و می توانند به راحتی به فعالیت های خود بپردازند. 


کیفیت بالا

این محصول از رویه ای با کیفیت و مواد داخلی مناسب تهیه شده است که طول عمر بالایی داشته و در صورت استفاده طولانی مدت، دچار آسیب نخواهد شد. جهت آسودگی خاطر شما از سوی تولید کننده برای این محصول ضمانت نامه دو ساله ارائه شده است. وجود این ضمانت نامه مهر تأییدی بر کیفیت بالای این محصول است. 


خرید

هپی چیر چرم یک نفره دورنگ با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...