هپی چیر چرم گرد

کد 13007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,588,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرم گرد بهترین و کاربردی ترین محصولی است که امروزه مورد استقبال افراد مختلف قرار گرفته است و با توجه به فضای بزرگی که برای نشیمن دارد می تواند افراد را در حالت درازکش نیز بر روی خود قرار دهد. این محصول کاربردی دارای بدنه ای می باشد که فضای داخلی آن از یونولیت خرد شده پر شده است. این بخش داخلی کم تر از ظرفیت داخلی خود پر شده است تا سبب ایجاد نرمی و لطافتی شده است که می تواند برای افراد راحتی را به میان بیاورد. فضای خالی که درون این محصول ایجاد می شود باعث می شود تا به راحتی بتوان بر روی آن نشسته و به استراحت پرداخت و یا بر روی آن نشسته و به فعالیت هایی مانند مطالعه و تماشای فیلم پرداخت. این هپی چیر بدنه ای از جنس چرم دارد که در گذر زمان دچار آسیب نمی شود و در برابر نفوذ آب مقاوم است. به همین جهت است که در زمانی که آب و مایعات بر روی بدنه محصول ریخته شود سبب خرابی بافت های داخلی محصول نمی شود. این کار در تمیز کردن رویه بدنه نیز دارای اهمیت است که با این وجود می توان با دستمالی نمدار به برطرف کردن لک و کثیفی پرداخت. اما در کل برای شستشو دادن بدنه به طور کامل می توان آن را تخلیه کرده و با آب گرم و مواد شوینده آن را شستشو داد. هپی چیر چرم گرد دارای ضمانت نامه 5 ساله است که می تواند کیفیت و کارایی آن را تضمین کند. برای خرید این محصول به فروشگاه مبل شنی آرامشمراجعه کنید.

طول 180 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنهمتنوع
جنس بدنهچرم
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 180 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر چرم گرد

از بهترین و پر فروش ترین انواع هپی چیر می توان به نوع چند کاره آن ها اشاره کرد. این مدل هپی چیر به دلیل استفاده متنوع و چند منظوره، از استقبال بیش تری برخوردار می باشد. هم چنین خریداران به دلیل تنوع در نوع مصرف از این محصولات، تمایل بیش تری به خرید این گونه هپی چیر نشان می دهند. یکی از بهترین انواع این محصولات چند کاربرده هپی چیر چرم گرد می باشد. این نوع از هپی چیر از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و تمامی فاکتورهای لازم برای خرید را دارا است. در ادامه این محصول را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی چند کاربرده

این محصول به صورت یک کاناپه بزرگ طراحی شده است. یک کاناپه گرد و جالب که به رنگ سبز روشن می باشد. در قسمت میانی این هپی چیر نشیمنگاه آن واقع شده است. در پشت این نشیمنگاه نیز، یک تکیه گاه با ارتفاع مناسب قرار دارد. اندازه های این هپی چیر به گونه ای می باشد که در هنگام نشستن دو نفر هم زمان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. از این محصول به صورت دراز کش نیز می توان استفاده کرد. از دلایل محبوبیت بالای این محصول، استفاده از آن هم به صورت نشسته و هم دراز کش است. شما به راحتی می توانید بر روی این هپی چیر بخوابید. هم چنین می توانید در هنگام نشستن به راحتی به تکیه گاه عالی و راحت این محصول تکیه بدهید. این هپی چیر با دارا بودن پشتی مناسب، به خوبی قسمت کمر را دربر می گیرد و گودی کمررا پر می کند. 


ابعاد هپی چیر 

هپی چیر چرم گرد دارای طول و عرض 120 سانتی متری می باشد. ارتفاع این هپی چیر برابر با 81 سانتی متر است. این محصول قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند. دارا بودن تحمل وزن بالا، به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید می باشد. این هپی چیر دارای ضمانت نامه دو ساله است که تأکیدی بر کیفیت بالای محصول می باشد. 


جنس رویه هپی چیر 

این هپی چیر دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی می باشد. رویه این هپی چیر دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر فشار است و از بهترین و مرغوب ترین نوع چرم مصنوعی دوخته شده است. این رویه در برابر پارگی و پوسیدگی و ساییدگی از استحکام فوق العاده ای بهره مند می باشد و به همین جهت به خوبی می توان سال های زیادی از آن استفاده نمود. رویه این محصول با داشتن مقاومت بالا، امکان استفاده در هر فضایی را به شما می دهد. این رویه قابل شستشو نیز می باشد و درصورت لزوم یک زیپ در پشت هپی چیر تعبیه شده است که می توانید از طریق آن رویه را جدا کرده و بشویید. هم چنین در صورت تمایل می توانید رویه هپی چیر را تعویض نمایید. در دوخت این رویه از بهترین و مقاوم ترین نوع نخ استفاده شده است که با وارد شدن فشار زیاد، در هنگام نشستن افراد با وزن بالا، هیچ مشکلی در قسمت درزها به وجود نمی آید. 


مواد داخلی هپی چیر 

در داخل این هپی چیر از موادی به نام فیبر استفاده شده است و داخل محصول از آن پر شده است. این مواد داخلی دارای استحکام زیادی در برابر فشار بالا می باشند و به سادگی کیفیت خود را از دست نمی دهند. هم چنین با دارا بودن وزن کم، امکان جابه جایی راحت و حمل و نقل را به شما می دهند. به همین جهت به راحتی می توانید این محصول را جابه جا کنید. برای نگه داری بهتر از این هپی چیر باید مراقب باشید آب و مایعات دیگر بر روی بدنه محصول نریزد. زیرا با برخورد آب و مایعات دیگر با مواد داخلی این هپی چیر، مواد داخلی به هم چسبیده و از حجم آن ها کاسته می شود و کیفیت خود را از دست می دهند. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی هپی چیر را از سایت فروشگاهی مبل شنی آرام تهیه کرده و تعویض نمایید. 


خرید

هپی چیر چرم گرد را با قیمتی ارزان می توانید از سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه کنید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...