هپی چیر چرم راحتی مشکی

کد 22086

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,940,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرم راحتی مشکی از جمله بادوام ترین انواع هپی چیر برای بزرگسالان بوده که برای استفاده در فضای منازل و یا محل کار طراحی و توسط نمایندگی رسمی مبل شنی روانه بازار شده است. این هپی چیر یک ضمانت نامه معتبر دوساله داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. از این محصول با توجه به ساختار استاندارد و طراحی بدنه طبی ان می توانید در زمان استراحت و مطالعه و کار و.. استفاده کنید. برای تولید روکش بدنه هپی چیر از پارچه چرم مصنوعی استفاده کرده اند. این پارچه کاملا ضدتعریق و قابل شستشو بوده و ساختاری بادوام و نرم دارد. رنگ بدنه هپی چیر مشکی انتخاب شده اما در صورت تمایل می توانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش دهید. مواد داخلی تشکیل دهنده هپی چیر نیز از نوع یونولیتی انتخاب شده است. زیرا یونولیت خرد شده وزن کمی داشته که قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. این مواد را می توانید شارژ و یا تعویض کنید. برای خرید این هپی چیر تنها کافی ست به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر چرم راحتی مشکی

یکی از زیباترین نمونه های هپی چیر با طراحی ساده و رنگ مناسب برای استفاده در فضاهای متفاوت، هپی چیر چرم راحتی مشکی است. این محصول خاص توسط گروه مبل شنی آرامش تولید شده است و دارای کیفیتی بی نظیر می باشد. هپی چیر مشکی از زیباترین نمونه های تولیدی این شرکت می باشد که تولید کننده جهت آسودگی خاطر شما عزیزان برای این محصول ضمانت دو ساله ارائه کرده است که مهر تأییدی بر کیفیت بالای آن می باشد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای مختلف استفاده نموده و از نشیمنگاهی راحت و مناسب لذت ببرید. هم چنین با استفاده از این محصول می توانید فضایی نرم و راحت را ایجاد کرده تا به انواع فعالیت های نشسته بپردازید بدون اینکه از نشستن خسته شوید. در ادامه این مطلب به معرفی مشخصات هپی چیر راحتی مشکی می پردازیم. 


طراحی ظاهری قدرتمند

این محصول دارای ظاهری ساده و شیک بوده و ساختمانی به صورت گرد دارد. ساختمان این هپی چیر به صورت گرد طراحی شده است و دارای نشیمنگاهی راحت در قسمت میانی بدنه است که ارتفاع مناسبی از سطح زمین دارد و به همین دلیل فضایی راحت و نرم را برای نشستن شما ایجاد خواهد کرد. نشیمنگاه این هپی چیر فاقد دسته است و جادار و راحت می باشد. هر فردی با جثه بزرگ نیز به راحتی می تواند از این هپی چیر استفاده نماید بدون اینکه اذیت شده و یا نگران فضای نشیمنگاه باشد. این محصول دارای ارتفاعی بلند است که پشتی مناسبی دارد. ارتفاع این پشتی کاملا استاندارد بوده و با تکیه دادن به آن، ستون فقرات در وضعیت مناسبی قرار می گیرد. این پشتی تا قسمت سر و گردن را نیز پوشش می دهد و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این هپی چیر دارای طراحی کاملی می باشد که دارای تمامی اصول استاندارد بوده و برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب می باشد. این محصول به رنگ مشکی طراحی شده است که قابلیت هماهنگی با تمامی رنگ ها و انواع دکوراسیون را به شما می دهد و هم چنین درزهای این محصول به صورت عمودی دوخته شده اند و در قسمت این درزها نوارهایی به رنگ قرمز به کار برده شده است که زیبایی محصول را دوچندان می کند. 


استفاده از رویه چرمی

برای رویه این محصول از پوشش چرم مصنوعی استفاده شده است که دارای ویژگی هایی مناسب می باشند. رویه چرمی این محصول پوسته پوسته نشده و در برابر ساییدگی مقاوم است. با وارد شدن ضربه دچار آسیب نمی شود و به سادگی پاره نخواهد شد. هم چنین در صورت نشستن افرادی با وزن زیاد، دچار آسیب نشده و تغییر شکل نخواهد داد. به همین علت در برابر فشار زیاد رویه خراب نشده و به اصطلاح شل نخواهد شد. شما می توانید به راحتی از این محصول در فضاهای متنوع استفاده نمایید. زیرا رویه دارای مقاومت بالایی می باشد و در برابر پارگی و ساییدگی استحکام زیادی دارد. در صورت کثیف شدن رویه نیز می توانید این محصول را به راحتی توسط یک دستمال نمدار تمیز کنید. در قسمت زیرین هپی چیر دارای یک زیپ مخفی می باشد که در صورت نیاز می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و تعمیر کنید. هم چنین در صورت تمایل می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید و با رویه قبلی تعویض نمایید تا یک هپی چیر متفاوت داشته باشید. این قابلیت در زمان تغییر دکوراسیون و تمایل به تغییر رنگ هپی چیر مورد استفاده قرار گرفته و هزینه های شما را کاهش می دهد. 


روش استفاده

برای استفاده از این هپی چیر نیازی به تجهیزات خاصی ندارید و این محصول به صورت آماده به دست شما می رسد. فقط کافی است فضایی را متناسب با ابعاد هپی چیر انتخاب نمایید که عاری از اشیای تیز و خطرناک باشد تا به بدنه آسیبی نرسد. با خارج کردن هپی چیر از بسته بندی و قرار دادن آن در فضای مورد نظر، با نشستن بر روی آن محصول به نشیمنگاه ایده آل شما تبدیل خواهد شد. 


روش خرید

هپی چیر چرم راحتی مشکی را با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید. در این سایت انواع محصولات مورد نظر شما با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ارائه می شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...