هپی چیر چرم راحتی دو رنگ

کد 32121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,981,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرم راحتی دو رنگ یک نمونه متفاوت و جذاب در میان هپی چیر های یک نفره بوده که با طول عمر بالا و قیمت ارزان روانه بازار شده است. این مبل شنی بدنه ای با ترکیب رنگ های ابی و سفید دارد. برای رفاه حال مصرف کنندگان تولید کننده قابلیت انتخاب رنگ بدنه محصول با توجه به سلیقه افراد را فراهم کرده است. پس شما می توانید رنگ بدنه محصول را با توجه به دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار خود سفارش دهید. وزن بدنه هپی چیر 6 کیلوگرم بوده به همین دلیل به راحتی جا به جا خواهد شد. البته بدنه مستحکم هپی چیر می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند. پس تمامی افراد با هر سن و وزنی می توانند از داشتن این هپی چیر لذت ببرند. محصول یک گارانتی 2 ساله معتبر نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر از نوع یونولیت خرد شده است. مواد یونولیتی وزن کمی داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. این مواد نرم و منعطف بوده پس راحتی و اسایش را به شما در زمان استفاده هدیه می دهد. با استفاده از زیپ تعبیه شده بر روی بدنه می توانید مواد داخلی را تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. روکش بدنه هپی چیر را از پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده و کاملا نرم و بادوام است. می توانید در صورت نیاز روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. اگر قصد خرید این هپی چیر را با قیمت ارزان و طول عمر بالا دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

هپی چیر چرم راحتی دو رنگ

محصولاتی با طراحی های فانتزی و اسپرت همواره از محصولات محبوب گروه سنی جوانان به شمار می روند. این محصولات طراحی های زیبا و فوق العاده جذابی دارند و دارای تنوع رنگی بی نظیری می باشند. هپی چیر چرم راحتی دو رنگ یکی از محصولات زیبا و با کیفیت تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش است که در ادامه این مطلب به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


ابعادی کم جا

این محصول ظاهری به صورت گرد دارد و دارای طول و عرض 90 سانتی متری می باشد. به همین دلیل در گروه محصولات کم جا قرار می گیرد و شما می توانید در انواع فضاهای کوچک و محیط های محدود از این محصول استفاده کرده و در محیطی کوچک، بستری نرم و راحت را برای نشستن و استراحت خود داشته باشید. این محصول برای استفاده تک نفره طراحی شده است و با توجه به اینکه هپی چیر فوق فاقد دسته می باشد، تمامی عرض ذکر شده در بالا، مربوط به قسمت نشیمنگاه می شود. بنابراین نشیمنگاه این هپی چیر فوق العاده راحت و جادار است و تمامی افراد به سادگی می توانند از آن استفاده نمایند. شما می توانید به خوبی از این هپی چیر در هر محیطی، حتی فضاهای بیرون از منزل نیز استفاده نمایید. با توجه به ابعاد کوچک این محصول، شما می توانید این هپی چیر را به سادگی در داخل خودرو قرار دهید و در مسافرت ها و گردش ها به همراه خود ببرید. به این ترتیب در گردش و در فضاهای بیرون از منزل، ضمن لذت بردن از هوای تازه و نور آفتاب، از نشیمنی راحت و لذت بخش نیز بهره مند خواهید شد. شما می توانید این هپی چیر را به راحتی در داخل تراس منزل قرار داده و در محیط تراس، فضایی دنج داشته باشید تا پس از خستگی از فعالیت های روزانه، با نشستن بر روی این محصول و لذت بردن از هوای آزاد، خستگی را از تن خود دور کنید. این محصول ارتفاعی برابر با 120 سانتی متر دارد که بخشی از آن مربوط به فاصله زمین تا نشیمنگاه و مقداری از آن نیز به ارتفاع تکیه گاه محصول مربوط می شود. این هپی چیر با داشتن تکیه گاهی بلند، فضایی ایده آل و مناسب برای نشستن و استراحت کردن شما را فراهم می کند که بدون خستگی می توانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید و بدن را در وضعیتی مناسب نگه می دارد. 


محصولی سبک

مواد داخلی مورد استفاده در این هپی چیر از نوع مواد یونولیتی هستند که دارای حجم بالا و وزن بسیار کمی می باشند. این مواد داخلی به واسطه وزن کمی که دارند، باعث شده اند تا هپی چیر از وزنی بسیار پایین بهره ببرد. وزن این محصول معادل 6 کیلوگرم است که به سادگی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. 


تحمل وزن بالا

استحکام این مواد داخلی بسیار زیاد می باشد به طوری که این محصول قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه به بدنه آن آسیبی وارد شود. با وارد شدن فشار زیاد به هپی چیر، مواد داخلی حالت خود را از دست نداده و دچار کاهش حجم نخواهند شد. هم چنین این مواد داخلی تحت فشار زیاد، انعطاف خود را حفظ می کنند و دچار آسیب نمی شوند. 


نحوه استفاده 

برای استفاده از این هپی چیر نیازی به تجهیزات خاصی نداشته و به سادگی می توانید از این محصول در هر فضایی استفاده نمایید. برای استفاده از این محصول، کافی است محیطی را انتخاب نمایید که فاقد اشیای تیز بوده و سپس این هپی چیر را از بسته بندی خارج کرده و در آن فضا قرار دهید. با نشستن شما بر روی این هپی چیر، محصول فرمی مناسب برای بدن شما را به خود می گیرد و خواهید توانست بدون خستگی و به مدت طولانی از این هپی چیر استفاده نمایید. در صورت نگه داری نادرست و وارد شدن آسیب به بدنه هپی چیر نیز نگران نباشید. شما خواهید توانست رویه محصول را از بدنه اصلی جدا کنید و تعمیر نمایید. هم چنین می توانید رویه و مواد داخلی را از سایت مبل شنی آرامش خریداری کرده و تعویض کنید تا محصول به کیفیت اولیه بازگردد. 


خرید

هپی چیر چرم راحتی دو رنگ از طریق نمایندگی مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان و کیفیتی بی نظیر قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...