هپی چیر چرم راحتی آبی

کد 32173

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,884,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرم راحتی آبی محصولی زیبا با ساختاری استاندارد و طول عمر بالا بوده که به تازگی توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و ورانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاه منعطف ان سرخود می باشد. این تکیه گاه تمامی سطح کمر شخص را پوشش داده و در اثر استفاده منطبق با فرم بدن افراد تغییر حالت میدهد. به همین دلیل می توانید از این محصول برای استراحت های طولانی و یا تماشای تلویزیون و... به راحتی استفاده کنید. برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری روکش بدنه این هپی چیر را با پارچه مرغوب چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه ساختاری نرم و باداوم داشته و کاملا ضدتعریق و ضداب است. این روکش بدنه ابی رنگ بوده تا ارامش را به شما هدیه دهد. مواد داخلی محصول از نوع یونولیتی بوده زیرا این مواد کاملا سبک با ساختاری منعطف هستند که می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. این محصول یک ضمانت نامه معتبر 2 ساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این محصول با بالاترین سطح کیفیت می توانید به فروشگاه مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیتی

هپی چیر چرم راحتی آبی

هپی چیر چرم راحتی آبی برترین محصول در گروه محصولات طبی و راحتی است و از بدنه ای ساده تشکیل شده است. این بدنه ساده قادر به ایجاد راحتی برای افراد می باشد و می تواند برای تمامی رده های سنی کاربرد داشته باشد. در واقع بدنه به حالتی طراحی شده است که می توان آن را برای تمامی اعضای خانواده مورد استفاده قرار داد و به جهت افزایش میزان راحتی آن ها محصول را مورد استفاده قرار داد. این گزینه از وسایل تنوع رنگی دارند و می توانند به راحتی مورد پسند افراد قرار گیرند. در نتیجه کسانی که تمایل به داشتن هپی چیر دارند قادر خواهند بود که رنگ بدنه را قبل از خرید انتخاب نمایند. هپی چیر را می توان با کارایی بالا خریداری کرد. برخی از افراد تمایل دارند که با خرید این محصول آن را در محیط های باز مورد استفاده قرار دهند و برخی دیگر تنها به خاطر استفاده از محصول در محیط های بسته مانند خانه آن را خریداری می کنند. به هر حال این هپی چیر جذاب به دلیل داشتن کیفیت بالا مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است و برای آن ها دارای محبوبیت می باشد. با توجه به این که بدنه دارای سازگاری لازم در حین استفاده می باشد افراد می توانند لذت داشتن استراحت در طول روز را با داشتن این هپی چیر دلخواه به دست آورند. مزیت های محصول به شرح زیر می باشد.


کیفیت رویه چرم 

این هپی چیر از رویه ای با جنس چرم مصنوعی تشکیل شده است که بسیار حائز اهمیت می باشد. رویه چرم سبب می شود تا افراد بتوانند محصول را بدون داشتن حساسیت مورد استفاده قرار بدهند و در واقع بدنه های مقاوم و با طول عمر بالا را تشکیل می دهد. از این رو رویه چرم شامل محصولات حرفه ای می شود که با ضمانت بالا مورد خریداری افراد قرار می گیرد. این رویه سبب ایجاد قابلیت غیر قابل نفوذ بودن می شود و می تواند این قابلیت را در طی مدت زمان استفاده بدون تغییر ایجاد سازد. در نتیجه کسانی که به دنبال حرفه ای ترین هپی چیر با قابلیت های زیاد هستند و نیاز به بدنه هایی با مزیت غیر قابل نفوذ بودن دارند می توانند این وسیله طبی شیک را خریداری کنند و از داشتن ان در طولانی مدت لذت ببرند. محصول مورد نظر رویه ای براق دارد تا سبب افزایش زیبایی شود و بتوان آن را در دکوراسیون داخلی منزل نیز مورد استفاده قرار داد. از این رو رنگبندی بدنه متنوع است تا افراد با توجه به چیدمان داخل منزل خود بتوانند وسیله دلخواهی را انتخاب کنند.


ساختار محکم

یکی از مهم ترین خصوصیاتی که در هپی چیر مد نظر ایجاد شده است و با سایر محصولات تفاوت دارد ساختار محکمی است که بدنه را شامل شده است. این محصول ساده می باشد اما به طور کلی به خاطر وجود محتویات زیاد در داخل بدنه استحکام مد نظر را دارد و می تواند به راحتی مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد. ساختمان محکم سبب شده است که بدون داشتن دیوار نیز بتوان هپی چیر را مورد استفاده قرار داد و همچنین از داشتن تکیه گاه محکم آن استفاده کرد. با این شرایط است که علاقه مندان این محصول را در هر محیطی مورد استفاده قرار می دهند و دچار مشکل نیز نخواهند شد. در نتیجه ساده ترین بدنه در این محصول با کارایی بالا قرار دارد و به خاطر استحکام زیاد قادر به بهره برداری مختلف می باشد.


بدنه ضد لک

این هپی چیر از بدنه ای تشکیل شده است که قابلیت ضد لک نیز دارد. به طوری که اگر مواد غذایی که حتی روغنی نیز می باشند بر روی آن بریزد می توان با شستشو به طور کامل برطرف کرد. حتی می توان با اسپری کردن و کشیدن دستمال بر روی بدنه ای آلودگی و کثیفی را برطرف نمود و هیچ آثاری از آن نیز باقی نماند. 


خرید 

هپی چیر چرم راحتی آبی با قیمت مناسب در کارخانه مبل شنی آرامش وجود دارد و برای خرید شما عزیزان آماده می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...