هپی چیر چرم تکنفره اصل

کد 12018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,900,500
1,789,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرم تکنفره اصل یکی دیگر از تولیدات نمایندگی مرکزی مبل شنی برای استفاده تمام سنین بوده که به دلیل طول عمر بالا و طراحی بدنه راحت و طبی توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. اغلب هپی چیر ها دارای طراحی بدنه هایی شمابه بوده و نواوری در این گروه از محصولات کمتر به چشم می خورد. اما این محصولات به دلیل راحتی بالا و قیمت ارزان خود توانسته اند به رقیب مبل های کلاسیک راحتی تبدیل بشوند. این هپی چیر را نیز از پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه کاملا ضدتعریق بوده پس هپی چیر برای استفاده در زمان استراحت و مطالعه و کار و... کاملا مناسب است. پارچه چرمی نریم و دوام بالایی داشته و در برابر وزن و فشار و زیاد دچار اسیب نخواهد شد. شما می توانید با توجه به مرغوبیت جنس بدنه روکش هپی چیر را با اب و مواد شوینده بشویید. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر از نوع یونولیت خرد شده انتخاب شده اند. زیرا مواد یونولیتی وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارند. این مواد نرم و انعطاف پذیر نیز بوده و می توانند اسایش شما را فراهم کنند. تولیدی هپی چیر برای رفاه حال مصرف کنندگان امکانی ایجاد کرده تا شما بتوانید رنگ بدنه هر محصول را در زمان خرید شخصا سفارش بدهید. وزن بدنه هپی چیر تنها 6 کیلوگرم بوده که حمل و جا به جایی اسانی برای شما دارد. البته با توجه به امکان استفاده از این هپی چیر در تمام سنین و ساختار استاندارد بدنه ان ، محصول می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. در زمان خرید گارانتی 2ساله هپی چیر را نیز دریافت خواهید کرد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مرکزی هپی چیر مراجعه کرده و یا از سایت فروشگاهی مبل شنی ارامش استفاده نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای گارانتی 2ساله

هپی چیر چرم تکنفره اصل

انواع هپی چیرهای تولید شده با رویه های چرم، از محبوبیت بالایی در میان خریداران بهره می برند. این نوع از رویه ها برای استفاده به عنوان پوشش هپی چیر مناسب هستند و دارای ویژگی های بی نظیری می باشند که نسبت به دیگر نمونه ها، از امتیاز بالاتری برخوردارند. این نوع از پوشش علاوه بر داشتن ویژگی های فنی مناسب برای پوشش هپی چیر، از زیبایی بی نظیری نیز بهره می برد و جلوه جذابی به هپی چیر می بخشد. هپر چیر چرم تکنفره اصل یکی از این محصولات خاص است که با داشتن رنگ جذاب و زیبا و هم چنین فرم ظاهری متفاوت، دارای طرفداران زیادی می باشد و توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول جذاب خواهیم پرداخت. 


فرم ظاهری هپی چیر 

این محصول دارای ظاهری به صورت کیسه مانند است به طوری که دارای مساحت قاعده به صورت دایره ای بوده و هر چه به قسمت های بالاتر آن نزدیک می شویم از مساحت آن کم تر می شود. بخش نشیمنگاه این محصول نیز به صورت گرد می باشد و با دارا بودن پشتی بلند و مناسب، امکان استفاده در زمان استراحت را به شما می دهد. با نشستن بر روی این هپی چیر، پشتی محصول تمامی قسمت های کمر و کتف و هم چنین سر و گردن را پوشش می دهد و می توانید به راحتی بر روی آن بنشینید و از استفاده از این محصول خاص لذت ببرید. دوخت های موجود بر روی بدنه این هپی چیر به صورت عمودی طراحی شده است و نشیمنگاه این محصول با ارتفاع مناسبی از سطح زمین قرار دارد. شما خواهید توانست به صورت مکرر بر روی این محصول نشسته و برخیزید بدون اینکه به زانوها و کمر شما فشاری وارد شود. این محصول دارای یک زیپ مخفی در قسمت زیرین بدنه می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در صورت نیاز بتوانید رویه را از قسمت بدنه اصلی جدا کنید. توسط این زیپ می توانید به مواد داخلی هپی چیر نیز دسترسی داشته باشید. این محصول دارای ظاهری ساده و شیک می باشد و می توانید از آن در تمامی محیط ها استفاده نمایید. رنگ بدنه زیبایی خاصی داشته و رویه چرمی محصول، به رنگ بدنه جذابیتی مضاعف داده است. 


نحوه تنظیم انعطاف محصول

شما به راحتی می توانید مطابق با خواست خود انعطاف بدنه محصول را تنظیم نمایید. برای این منظور کافی است یک بسته از مواد داخلی هپی چیر را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید. سپس خواهید توانست از طریق زیپ موجود در بدنه و با اضافه کردن مواد داخلی، انعطاف محصول را کم تر کرده و بدنه هپی چیر سفت تر می شود. هم چنین با کم کردن مواد داخلی، بدنه هپی چیر به صورت نرم تر درآمده و انعطاف آن افزوده خواهد شد. 


اندازه هایی مناسب و کم جا

این محصول دارای ابعادی مناسب و کاربردی می باشد. هپی چیر چرم دارای طول و عرض 90 سانتی متری بوده و ارتفاعی برابر با 110 سانتی متر دارد. همانطور که گفته شد این هپی چیر برای استفاده تک نفره طراحی شده است و با توجه به بزرگ و جادار بودن قسمت نشیمنگاه، هر فردی با هر اندازه جثه ای، خواهد توانست به راحتی از آن استفاده نماید. معادل 50 سانتی متر از ارتفاع این محصول مربوط به فاصله زمین تا قسمت نشیمنگاه بوده و مابقی ارتفاع به قسمت تکیه گاه مربوط می شود. با توجه به ابعاد مناسب این محصول شما خواهید توانست در فضاهایی کوچک، بستری نرم و راحت برای استراحت و سایر فعالیت های خود را فراهم کنید. شما می توانید به راحتی از این محصول در محیط های کوچک آپارتمانی استفاده نمایید. با قرار دادن این هپی چیر در تراس خانه خود خواهید توانست به راحتی بر روی آن نشسته و از هوای تازه و نور خورشید لذت ببرید. شما می توانید این هپی چیر را در اتاق مطالعه قرار دهید و برای مطالعه از آن استفاده نمایید. از این محصول می توانید در فضاهای باز نیز بهره ببرید. ابعاد این محصول به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در خودرو جای می گیرد و قابل حمل و انتقال است. 


خرید

هپی چیر چرم تکنفره اصل را با قیمتی ارزان از طریق نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامشتهیه بفرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...