هپی چیر چرم ایرانی

کد 13005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,779,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرم ایرانی یکی دیگر از محصولات با کیفیت و با دوام شرکت مبل شنی آرامش می باشد که با جدید ترین طراحی وارد بازار شده است و توانسته در مدت زمان کوتاه بهترین و زیباترین محصول برای استفاده افراد مختلف باشد. از این رو دارای جنس مقاومی در بدنه است و می تواند در طول سال های زیاد مورد استفاده قرار بگیرد. مبل شنی خاص دارای رویه ای با جنس چرم مصنوعی می باشد و می تواند بهترین گزینه برای استفاده در منزل باشد. از آن جایی که زیبایی این محصول به دلیل رویه آن است و براقیتی که در جنس آن به کار رفته است می توان آن را به راحتی انتخاب کرد و با توجه به رنگی که نیاز دارید بدنه آن را نیز تعیین نمایید. مبل شنی دارای ابعاد مناسبی است که در بخش روی آن گودی و فرورفتگی وجود دارد. علت ایجاد چنین فرورفتگی به خاطر کم بودن مواد درونی آن است. از آن جایی که محصول را موادی به صورت شن های ریز پر کرده است و این مواد و حجم آن بر اساس علاقه و تمایل افراد تعیین می شود در داخل آن فضای خالی موجود است تا به این صورت نشیمنی راحت برای استفاده کنندگان مهیا گردد. از سویی دیگر این شن های یونولیتی و ریز قابلیت آن را دارند که کم و زیاد شوند به همین خاطر استفاده کنندگان در زمانی که نیاز به محصولی محکم و با استحکام دارند مواد درونی آن را اضافه می نمایند. علاقه مندان به داشتن هپی چیر چرم ایرانی می توانند در اسرع وقت به سایت تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه نمایند و محصول را با داشتن ضمانت اصالت کالا خریداری کنند.

طول90 سانتی متر
عرض90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهچرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


هپی چیرچرم ایرانی 

در نمایندگی فروش و پخش محصولات مبل شنی آرامش، انواع مختلفی از هپی چیر ها موجود هستند. این محصولات با دارا بودن طراحی جذاب و زیبا، هر شخصی را به خرید علاقه مند می کنند. افراد با دیدن این محصولات، ناخودآگاه به سمت استراحت بر روی آن ها تمایل پیدا کرده و از خوابیدن و استراحت بر روی این هپی چیر های عالی لذت می برند. هپی چیر چرم ایرانی یک محصول خاص و بسیار با کیفیت می باشد که در این سایت به فروش می رسد. در ادامه سعی داریم تا مشخصات این محصول را به طور کامل بیان کنیم.


ظاهری زیبا و فانتزی 

این محصول ظاهری همانند یک مکعب بزرگ دارد. این هپی چیر بسیار زیبا بوده و قابل هماهنگ شدن با اغلب سبک دکوراسیون است. این هپی چیر دارای یک نشیمنگاه فوق العاده راحت می باشد که در ارتفاع مناسبی از سطح زمین قرار دارد. در پشت این نشیمنگاه، یک تکیه گاه مناسب و کوتاه قرار گرفته است که به صورت یک تکه از بدنه بوده و قسمت گودی کمر را پر می کند. بنابراین بر روی این محصول به راحتی می توانید نشسته و برخیزید بدون اینکه به بدن شما فشاری وارد شود و یا زانوهای شما آسیب ببیند. این هپی چیر در دو رنگ زرد خردلی و سبز تولید شده است که با توجه به سلیقه خود می توانید یکی از این دو رنگ را سفارش دهید. 


دارا بودن کیفیت بالای مواد داخلی 

داخل این هپی چیر از بهترین نوع مواد داخلی پر شده است. این مواد داخلی به نام فیبر (یونولیت خرد شده) هستند. مواد داخلی هپی چیر به صورت گلوله های ریزی می باشند که به سادگی بر روی یکدیگر می لغزند. به همین جهت به خوبی جابه جا شده و از انعطاف بالایی بهره مند می باشند. از دیگر مشخصات این مواد داخلی می توان به وزن بسیار پایین اشاره کرد. این مواد داخلی بسیار سبک بوده و از وزن پایینی برخورار می باشند به همین جهت مبل شنی را به راحتی می توانید از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. دیگر ویژگی این مواد داخلی دارا بودن حجم بالا و استحکام فوق العاده است. این مواد داخلی بسیار محکم هستند و برای استراحت های طولانی مناسب می باشند. استفاده از این هپی چیر به مدت طولانی خدشه ای به کیفیت آن وارد نمی کند. برای حفظ کیفیت این مواد داخلی باید از ریختن مایعات بر روی این مواد داخلی خودداری کنید. زیرا با ریخته شدن مایعات بر روی سطح این مواد داخلی، یونولیت ها به هم چسبیده و سفت می شوند. به همین جهت هپی چیر دیگر انعطاف خوبی نداشته و از حجم مواد داخلی آن کاسته می شود. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی مبل شنی را از فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش خریداری کرده و با مواد قبلی جایگزین کنید. 


محیط های مورد استفاده 

این هپی چیر به رنگ آبی ملایمی است که به خوبی با دکوراسیون های متفاوت هماهنگ می شود. برای استفاده از این محصول محدودیتی ندارید. می توانید این هپی چیر را در اتاق خود قرار دهید و ساعت های طولانی بر روی آن به مطالعه بپردازید. این محصول را می توانید در مقابل تلوزیون قرار داده و به راحتی تلوزیون تماشا کنید. هم چنین از این هپی چیر در هنگام بازی های کامپیوتری نیز می توانید استفاده نمایید. این محصول را می توانید در دفتر کار خود قرار دهید و در زمان استراحت بر روی آن نشسته تا خستگی را از تن خود دور کنید. 


روش استفاده 

انواع هپی چیر به صورت آماده به دست شما می رسند. برای استفاده از این محصولات نیازی به راه اندازی ندارید. فقط کافی است محیط مناسبی را انتخاب کرده و محصول را پس از خروج از بسته بندی در آن جا قرار دهید. 


ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش و خرید هپی چیر چرم ایرانی می توانید با وارد شدن به سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش سفارش خود را ثبت کنید. این محصول در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...