هپی چیر چرم اورجینال

کد 62004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرم اورجینال یکی دیگر از محصولات طبی می باشد که در به شکل گرد بوده اما گودی در بخش میانه آن زیاد می باشد. این نوع طراحی به دلیل آن است که افراد بتوانند به راحتی در محل از آن استفاده کنند و راحتی کامل را داشته باشند. مبل شنی وزن ناچیزی دارد به همین علت قادر به جا به جایی آسان است و می توان آن را با خود در مسافرت ها نیز به همراه داشت. همچنین می توان از آن به عنوان محلی بزرگ برای استراحت روزانه استفاده کرد و ساعت های زیادی را بر روی آن گذراند. محصول دارای بدنه ای از جنس مرغوب ترین چرم موجود در بازار می باشد که به مرور زمان از بین نرفته و کیفیت آن کاسته نمی شود و همچنین در طول استفاده طولانی مدت و مداوم نیز رویه آن پوسته نداده و به همان حالت اولیه باقی می ماند. رنگ بندی جذاب و خیره کننده مبل شنی متنوع است به گونه ای که بر حسب علاقه افراد تعیین می شود و برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و در زمان انجام فعالیت های گوناگون نیز می توان از آن بهره مند شد و آن را نشیمنی راحت برای خود در نظر داشت. با استفاده مداوم از نرمی و لطافت مبل شنی کاسته نمی شود و در طولانی مدت نیز قادر به ایجاد این راحتی می باشد. برای خرید هپی چیر چرم اورجینال هم اکنون می توانید با شماره های مربوط به فروشگاه مبل شنی آرامش تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در واحد فروش شما را راهنمایی کنند.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنهچرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 180 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر چرم اورجینال 

در کارخانه مبل شنی آرامش، انواع هپی چیرهای زیبا و جذاب تولید می شوند. تولیدات این کارخانه بزرگ، به صورت کاملا استاندارد و طبی بوده و قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشند و حتی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. هپی چیر چرم اورجینال از بهترین نمونه های تولید شده در این شرکت می باشد که در سایت مبل شنی آرامش به فروش می رسد. در ادامه به نقد و بررسی این محصول جذاب می پردازیم. 


محصولی فانتزی و کم جا

این هپی چیر به صورت گرد ساخته شده است. این محصول استوانه ای شکل بوده و از نشیمنگاه بزرگی برخوردار می باشد. این نشیمنگاه به صورتی طراحی شده است که تمامی افراد با هر جثه ای بتوانند از آن استفاده کنند. این نشیمنگاه بسیار نرم و راحت است و حتی قابل استفاده برای کودکان نیز می باشد. این محصول را می توانید به راحتی در هر فضایی حتی فضاهای محدود مورد استفاده قرار دهید. به دلیل دارا بودن رنگ زیبا و شیک قهوه ای به راحتی با هر فضایی هماهنگ شده و مورد استفاده در تمامی انواع دکوراسیون می باشد. با نشستن شما بر روی این هپی چیر، این محصول به خوبی فرو رفته و نشیمنگاه راحتی را برای شما فراهم می کند. با این کار تکیه گاه راحتی برای شما فراهم می شود که می توانید ساعت های طولانی را بر روی این محصول، وقت بگذرانید. طراحی فانتزی و جذاب این هپی چیر برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب می باشد و می توانید این محصول را در هر فضایی استفاده کنید. این هپی چیر به راحتی در خودرو جای می گیرد و می توانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید. 


ابعاد هپی چیر چرم 

این محصول دارای طول و عرض 100 سانتی متر بوده و از ارتفاعی کوتاه برخوردار می باشد. ابعاد این محصول برای استفاده یک نفره طراحی شده است و هر شخصی به راحتی می تواند از آن استفاده نماید. این هپی چیر برای استراحت فوق العاده بوده و ساعت های طولانی را می توانید بر روی این هپی چیر بخوابید. 


مواد داخلی مورد استفاده 

در تولید این محصول از مرغوب ترین مواد داخلی استفاده شده است. این محصول دارای مواد داخلی به نام فیبر بوده که شامل گلوله های کوچکی می باشد که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. این مواد داخلی سبک بوده و از حجم بالایی برخوردار می باشند. به همین دلیل شما به راحتی می توانید این محصول را از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. این مواد داخلی از استحکام زیادی در برابر فشار برخوردار هستند و به همین دلیل محصول دارای تحمل وزن بالایی می باشد. استفاده های طولانی مدت و مکرر به کیفیت این مواد داخلی آسیبی وارد نمی کند. این مواد داخلی را مطابق با شرایط و تمایل خود می توانید کم یا زیاد کرده و از این طریق مبل شنی را سفت تر کرده و یا به انعطاف بیش تر آن کمک کنید. 


راهنمای نگه داری 

برای نگه داری این محصول باید از ریخته شدن آب و مایعات بر روی مواد داخلی هپی چیر خودداری کنید. زیرا با ریخته شدن مایعات بر روی این مواد داخلی، مواد داخلی به هم چسبیده و از حجم مواد داخلی کم می شود. به علاوه این مواد با چسبیدن به هم سفت شده و هپی چیر دیگر انعطاف سابق را نخواهد داشت. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی هپی چیر را از فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش خریداری کرده و با مواد قبلی جایگزین کنید. با این کار محصول به کیفیت اولیه باز می گردد. برای جلوگیری از پارگی و ساییدگی رویه هپی چیر نیز باید برای جابه جایی این محصول آن را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کنید. زیرا ممکن است با برخورد اشیای تیز با بدنه هپی چیر، محصول پاره شده و یا دچار ساییدگی شود. 


راهنمای خرید

برای خرید هپی چرم اورجینال با قیمتی ارزان وارد سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش شده و محصول را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...