هپی چیر چرمی دورنگ

کد 32112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
2,165,000
2,093,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرمی دورنگ یکی دیگر از تولیدات زیبا و باکیفیت نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که ساختاری نرم و راحت و طول عمر بسیار بالایی دارد. روکش بدنه این هپی چیر از از بادوام ترین نوع پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده پس می توانید از این هپی چیر برای استراحت های طولانی استفاده کنید. پارچه چرم مصنوعی می تواند در برابر فشار و وزن بالا مقاوم مانده و در دراز مدت و با استفاده بالا دچار اسیب نشود. در صورت نیاز روکش بدنه را به راحتی از استر ان جدا کرده و با ماشین لباسشویی و یا به صورت دستی شستشو دهید. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر از نوع یونولیت خرد شده هستند. مواد یونولیتی با ساختار خرد شده خود از انعطاف پذیری و نرمی بالایی برخوردار بوده و راحتی شما را فراهم خواهد کرد. این مواد وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی هستند. مصرف کنندگان می توانند این مواد یونولیتی را کم یا زیاد کرده تا بدنه هپی چیر به فرم استاندارد بدن ان ها برسد. این هپی چیر از دوسال ضمانت نامه معتبر برخوردار بوده که تضمینی بر طول عمر بالا و کیفیت بدنه محصول به شمار می رود. بدنه محصول ترکیبی از رنگ های صورتی و یاسی بوده که در میان دختران طرفداران بالایی دارد. البته می توانید به راحتی در زمان سفارش رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش دهید. از این محصول زیبا می توانید برای دکوراسیون داخلی بخش های مختلف منزل خود مانند اتاق خواب استفاده کرده و استراحت راحتی داشته باشید. این هپی چیر با قابلیت انتخاب رنگ بدنه به سادگی با تمام دکوراسیون های منازل هماهنگ می شود. برای خرید هپی چیر تنها کافی ست به فروشگاه اینترنتی مبل شنی ارامش مراجعه کرده تا محصول را درب منزل دریافت نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • دارای گارانتی دوساله
  • دارای رنگبندی بالا

هپی چیر چرمی دورنگ

این محصول در گروه محصولات راحتی قرار دارد و دارای بدنه ای ساده است. نقطه قوت طراحی این هپی چیر، استفاده از رنگ های شاد و پرانرژی در طراحی آن می باشد. این هپی چیر بسیار زیبا بوده و سبک طراحی آن به صورت اسپرت می باشد. هپی چیر چرمی دو رنگ از زیباترین محصولات گروه مبل شنی آرامش است که در ادامه این مطلب به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


ظاهری ساده و اسپرت

طراحی این محصول به سبک اسپرت می باشد و دارای بدنه ای به صورت گرد و با نشیمنگاهی گرد و جادار است. بدنه این محصول به گونه ای طراحی شده است که هر چه به سمت ارتفاع بالاتری از هپی چیر پیش می رویم، از مساحت سطح بدنه کم می شود و بدنه جمع می شود. به همین دلیل ساختمان این محصول فرمی اشکی دارد که بر روی زمین قرار گرفته است و قسمت میانی این هپی چیر نشیمنگاه آن را تشکیل می دهد. این محصول دارای دوخت هایی به صورت عمودی بر روی بدنه می باشد که به صورت یکی در میان رنگ بدنه در میان این دوخت ها، آبی و قرمز است. به همین علت این هپی چیر ظاهری اسپرت دارد و طراحی آن به صورت فانتزی می باشد. ارتفاع پشتی این محصول نیز بلند بوده و به خوبی قسمت های کمر و کتف را پوشش می دهد. به همین دلیل این محصول فوق العاده راحت است و برای اغلب فعالیت های که نیاز به نشستن دارند، مناسب می باشد.


ابعادی مناسب و کم جا

این محصول دارای طول و عرض 90 سانتی متری و ارتفاعی برابر با 100 سانتی متر است. این محصول برای استفاده به صورت تک نفره طراحی شده است و نشیمنگاهی جادار و مناسب دارد که تمامی افراد می توانند از آن استفاده نمایند. هپی چیر با این ابعاد برای استفاده در اغلب فضاهای محدود و کوچک مناسب است و به راحتی می توانید از آن در فضاهای آپارتمانی کوچک استفاده نمایید. شما خواهید توانست این هپی چیر را در تراس خانه خود قرار دهید و محیطی دنج و راحت را برای خود بسازید تا بتوانید خستگی یک روز کاری را از خود دور کنید. به دلیل ابعاد مناسب این محصول به راحتی در خودرو جای می گیرد و شما می توانید این محصول را در مسافرت ها به همراه خود برده و از آن استفاده نمایید. با استفاده از این هپی چیر در گردش ها، در طول روز نشیمنگاهی نرم و راحت خواهید داشت که می توانید ضمن استفاده از آن، از نور خوشید و هوای آزاد نیز لذت ببرید و در طول شب خواهید توانست بر روی آن به خواب بروید. بدنه خاص این هپی چیر به شما امکان استفاده در فضاهای باز را می دهد و با استفاده از این محصول در فضاهای باز، به بدنه هپی چیر آسیبی وارد نخواهد شد. 


رویه مورد استفاده 

برای پوشش این محصول از رویه ای از جنس چرم مصنوعی استفاده شده است. این رویه پوسته پوسته نشده و دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی است به همین دلیل می توان از آن به راحتی در هر فضایی استفاده نمود و قابلیت استفاده در فضاهای بیرون را به شما می دهد. این رویه به راحتی تمیز می شود و در صورت کثیف شدن و آلودگی رویه خواهید توانست به راحتی این رویه را توسط یک دستمال نمدار تمیز نمایید. این رویه به سادگی آسیب نمی بیند و در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت بسیار بالایی دارد. شما می توانید از این رویه به مدت طولانی استفاده کنید بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود و یا دچار تغییر حالت شود. رویه این محصول برای استفاده های طولانی مدت مناسب بوده و دارای طول عمر بالایی است. در دوخت های موجود بر روی بدنه این رویه، از بهترین نوع نخ استفاده شده است که استحکام زیادی دارند و پاره نمی شوند. به همین دلیل تحت فشار زیاد، در قسمت درزهای این رویه مشکلی پیش نمی آید. این دوخت ها زیبا و ظریف هستند و در زیبایی بدنه هپی چیر نقش به سزایی دارند. 


روش خرید

هپی چیر چرمی دورنگ از محصولات با کیفیت و با دوام تولید شده در گروه مبل شنی آرامش می باشد که با طراحی خاص و بدنه ای راحت، از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار است. برای تهیه این محصول جذاب به سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را با قیمتی ارزان تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...