هپی چیر بزرگ با زیرپایی

کد32109

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,756,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرمی بزرگ با زیرپایی یکی دیگر از محصولات متفاوت و زیبا تولید شده توسط تولیدی مبل شنی بوده که طراحی بدنه جدید و نواورانه و کیفیت بسیار بالایی دارد. این هپی چیر را تمام افراد با هر وزنی می توانند انتخاب و استفاده کنند. طراحی بدنه متفاوت محصول امکانی ایجاد کرده تا از ان در اتاق خواب ، سالن پذیرایی ، محل کار و.. استفاده کرده و لذت ببرید. این هپی چیر در واقع یک نشیمنگاه بزرگ گرد با تیکه گاهی استاندارد و شیبدار در اختیار شما قرار خواهد داد. با استفاده از زیرپایی شنی همراه محصول می توانید یک خواب نیمروز درجه یک را تجربه کنید. این زیرپایی شنی باکیفیت بوده پس قالبلیت استفاده به عنوان میز مجزا را دارد. پارچه چرم مصنوعی را برای تولید روکش بدنه هپی چیر انتخاب کرده اند. این پارچه کاملا باداوم و نرم بوده و در برابر فشار و ضربه دچار اسیب نمی شود. در صورت نیاز می توانید روکش بدنه را بشویید. زیرا تماس مستقیم پارچه چرم مصنوعی باکیفیت با اب و مواد شوینده تاثیری بر طول عمر ان ندارد. از جمله ویژگی های خوب این روکش بدنه می توان به قابلیت ضدتعریق ان اشاره کرد که موجب استفاده اسان و طولانی مدت از محصول شده است. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر نیز از یونولیت خرد شده تشکیل می شوند. مواد یونولیتی وزنی کم با قابلیت تحمل وزنی بالا هستند. می توانید با توجه به ویژگی نرم و منعطف این مواد ، با کم و زیاد کردن یونولیت خرد شده داخی هپی چیر بدنه ان را به فرم ایده ال خود نزدیک کنید. محصول را در رنگ صورتی تولید کرده اند. این رنگ در میان بانوان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. برای خرید اسان و ارزان هپی چیر می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 110 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا 
  • دارای زیرپایی شنی

هپی چیر بزرگ با زیرپایی

گروه مبل شنی آرامش به عنوان بزرگ ترین تولید کننده انواع هپی چیر در ایران، جهت رفاه حال شما عزیزان و به منظور حذف واسطه ها و عرضه محصولات با کم ترین قیمت، تمامی محصولات خود را به صورت مستقیم از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش به فروش می رساند. محصولات تولید شده توسط این گروه با بهترین و مناسب ترین مواد اولیه تولید شده اند و تمامی این تولیدات، قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارا می باشند. شما برای انتخاب محصول مناسب خود نیز نیازی به رفتن به داخل شهر و تحمل ترافیک و ... نخواهید داشت. در سایت مبل شنی آرامش بالاترین تنوع این محصولات را شاهد هستیم. به این ترتیب شما می توانید با قیمتی ارزان محصول مورد نظر خود را به سادگی خریداری نمایید. هپی چیر بزرگ با زیرپایی محصولی جذاب از این گروه می باشد که دارای ویژگی های کیفی مناسبی است. در ادامه این مطلب قصد داریم مشخصات این هپی چیر را به طور کامل بیان کنیم تا جهت خریداری، آشنایی کامل با این محصول داشته باشید و رضایت کامل از خرید خود را تجربه کنید.


ویژگی های رویه مورد استفاده 

برای پوشش این هپی چیر از نوعی پارچه چرمی خاص استفاده شده است. این پارچه چرمی دارای مشخصاتی می باشد که برای استفاده بر روی هپی چیر ایده آل است. رویه چرمی مورد استفاده در این هپی چیر مقاوم می باشد و پوسته پوسته نخواهد شد. این رویه با استحکام بالایی که دارد در برابر فشار زیاد، دچار مشکل نشده و تغییر شکل نمی دهد. رویه مورد استفاده در این هپی چیر در برابر پارگی و ساییدگی استحکام زیادی دارد و چار آسیب نمی شود. در صورت آلودگی و کثیف شدن رویه محصول به سادگی قابلیت نظافت دارد. تنها کافی است برای این کار از یک دستمال نمدار استفاده نمایید تا آلودگی از سطح هپی چیر پاک شود. 


مشخصات کامل زیرپایی

این زیرپایی از جنسی دقیقا مشابه با هپی چیر ساخته شده است. رویه و مواد داخلی مورد استفاده در تولید این زیرپایی، دقیقا همان رویه و مواد داخلی مورد استفاده در هپی چیر هستند. به این ترتیب زیرپایی از رویه ای مقاوم و با استحکام بالا برخوردار می باشد که تحت فشار بالا و یا وارد شدن ضربه دچار آسیب نخواهد شد. هم چنین رویه این محصول به سادگی دچار پارگی نشده و در لبه های آن پوسیدگی اتفاق نمی افتد. شما می توانید به راحتی از این زیرپایی استفاده نمایید بدون اینکه نگران وارد شدن آسیب به بدنه آن باشید. به دلیل استفاده از مواد مرغوب نیز این زیرپایی بسیار نرم و راحت است. این زیرپایی انعطاف بسیار بالایی دارد و در برابر فشار از استحکام قابل توجهی برخوردار می باشد. به همین علت می توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. 


ویژگی های ظاهری هپی چیر

این هپی چیر ظاهری گرد دارد و دارای دیواره خارجی به صورت یک تکه و جالب است. دیواره خارجی این محصول بدون چین خوردگی بوده و به صورت یک دیواره عمودی ساخته شده است. در قسمت میانی این هپی چیر نشیمنگاه گرد آن قرار دارد و دور تا دور این نشیمنگاه را پشتی هپی چیر که به صورت نیم دایره می باشد تشکیل داده است. این پشتی ضخیم بوده و در زمان استفاده انعطاف زیادی از خود نشان می دهد. دوخت های دور تا دور این تکیه گاه، از یک نوار باریک به رنگ مشکی استفاده شده است که به دلیل داشتن تضاد رنگی با بدنه صورتی رنگ، زیبایی بی نظیری را به بدنه داده است. ارتفاع این پشتی به گونه ای تنظیم شده است که در زمان استفاده، گودی کمر را پوشش داده و فضای مناسبی را برای استراحت و نشستن شما مهیا می کند. زیرپایی این محصول نیز از دوختی مشابه هپی چیر برخوردار است و به راحتی می توان از آن استفاده کرد. از این زیرپایی می توان برای استراحت و دراز کشیدن و هم چنین در صورت عدم وجود فضای کافی می توان از آن به عنوان پاف نشیمن نیز استفاده نمود. 


خرید

جهت خرید هپی چیر بزرگ با زیرپایی با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...