هپی چیر چرمی با زیرپایی

کد 32131

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,199,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرمی با زیرپایی از جمله متفاوت ترین انواع هپی چیر با ساختاری استاندارد و طبی با طول عمر بالا بوده که قابل استفاده برای بزرگسالان توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی روانه بازار شده است. این هپی چیر ساختاری گرد داشته که تکیه گاه منعطف و سرخود ان در اثر استفاده به فرم ایده ال خود تغییر حالت خواهد داد. رنگ بدنه محصول قهوه ای بوده اما قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط افراد فراهم شده است. این هپی چیر را با پارچه ای از نوع چرم مصنوعی تولید می کنند. زیرا این نوع روکش قابل شستشو و ضدتعریق بوده و ساختاری بادوام دارد. مواد تشکیل دهنده داخل محصول نیز یونولیت خرد شده است. این مواد یونولیتی وزن کم با قابل تحمل وزن بالا بوده که کاملا نرم و انعطاف پذیر هستند. این محصول دارای یک زیرپایی نیز بوده که قابلیت استفاده به عنوان میز را نیز دارد. این هپی چیر یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای خرید محصول تنها کافی ست به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

هپی چیر چرمی با زیرپایی

هپی چیر چرمی با زیرپایی یک محصول کاربردی دیگر از شرکت مبل شنی آرامش است. این محصول طراحی ساده ای دارد و دارای رویه ای از جنس چرمی می باشد که برای استفاده در اغلب فضاها مناسب است و کیفتی بی نظیر دارد. این محصول ساختمانی طبی داشته و فوق العاده نرم و راحت طراحی شده است. به همین جهت این محصول بستر مناسبی برای استفاده شما خواهد بود. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی هپی چیر چرمی با زیرپایی خواهیم پرداخت.


امکان استفاده در فضاهای مختلف 

این محصول به واسطه طراحی ساده و شیک که دارد، در اغلب فضاها قابل استفاده می باشد. این محصول ابعادی مناسب داشته و دارای قطر 100 سانتی متر و ارتفاع 120 سانتی متر می باشد. بنابراین برای تهیه این محصول نیاز به فضای زیادی نخواهید داشت و در محیط های محدود نیز می توانید این هپی چیر را قرار داده و از آن استفاده نمایید. این محصول دارای رویه ای به رنگ قهوه ای است که با انواع دکوراسیون هماهنگ می شود. این محصول پشتی بلندی دارد که به خوبی تمامی قسمت های ستون فقرات را پوشش می دهد و فضایی مناسب برای تکیه دادن به وجود می آورد. به همین جهت برای استفاده در زمان استراحت مناسب می باشد. بخش کمی از ارتفاع این هپی چیر مربوط به فاصله سطح زمین تا قسمت تکیه گاه بوده و بخش زیادی از آن به قسمت تکیه گاه مربوط می شود. به دلیل رنگ مناسب و جنس خاص این هپی چیر شما می توانید از آن در فضاهای رسمی مانند دفتر کار استفاده نمایید. شما می توانید این هپی چیر را در محیط کار خود قرار دهید و در زمان فراغت از کار بر روی آن به استراحت بپردازید تا خستگی تمام روز را از تن خود دور کنید. هم چنین در دفتر کار می توانید بر روی این هپی چیر نشسته و به انجام فعالیت هایی هم چون بررسی پرونده های کاری و یا کار با لپ تاپ و موبایل بپردازید بدون اینکه از نشستن خسته شوید. شما می توانید این محصول را در دکوراسیون منزل نیز استفاده کرده و فضایی دنج و راحت برای خود فراهم نمایید. این هپی چیر برای استفاده در مقابل تلوزیون مناسب است. هم چنین برای فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی دارند مانند مطالعه بسیار عالی می باشد زیرا بدن را در وضعیتی مناسب قرار می دهد و با استفاده از آن فشاری به اندام ها وارد نمی شود. 


کاربردهای زیرپایی

زیرپایی این محصول از کیفیت بالایی بهره مند می باشد و از مواد اولیه مورد استفاده در تولید هپی چیر در تولید آن استفاده شده است. به همین علت از کیفیتی مشابه با هپی چیر برخوردار است و طول عمر بالایی دارد. رویه این محصول نیز مشابه با رنگ هپی چیر بوده و به خوبی در فضاهای گوناگون قرار می گیرد. در هنگام استراحت این وسیله به کمک شما می آید. شما می توانید این زیرپایی را در مقابل هپی چیر گذاشته و با قرار دادن پاهای خود بر روی آن و دراز کردن پاهای خود، به استراحت بپردازید. این زیرپایی دارای ارتفاعی متناسب با نشیمنگاه هپی چیر است که پاهای شما را در وضعیتی مناسب قرار می دهد. شما از این محصول می توانید به عنوان پاف نشیمن جداگانه از هپی چیر نیز استفاده نمایید. زیرا نرم و راحت بوده و ارتفاعی مناسب دارد. ابعاد آن نیز مناسب می باشد و فضایی راحت برای نشستن ایجاد خواهد کرد. 


رویه چرمی با کیفیت 

چرم مورد استفاده در تولید رویه این هپی چیر از نوع بسیار مرغوب تولید شده است که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار می باشد و از کیفیت مطلوب برخوردار است. این رویه به سادگی پوسته پوسته نشده و دچار پارگی نمی شود. در برابر خراش و ساییدگی نیز مقاوم است. این رویه را می توانید به راحتی توسط یک دستمال نم دار تمیز کنید. رویه این محصول قابلیت استفاده در فضاهای باز را نیز به شما خواهد داد. این رویه با برخورد نور مستقیم خورشید دچار آسیب نشده و تغییر رنگ نمی دهد. هپی چیر چرمی دارای ضمانت دو ساله می باشد که خاطر شما را از بابت کیفیت محصول آسوده خواهد کرد. 


روش خرید

هپی چیر چرمی با زیرپایی را با قیمتی ارزان می توانید از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...