هپی چیر چرمی اورجینال با زیرپایی

کد 42011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,144,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اورجینال با زیرپایی یکی دیگر از محصولاتی می باشد که به منظور راحتی و آسایش افراد در منزل ساخته شده است و با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تشکیل شده است. این مبل شنی دارای دو قسمت است که هر کدام به منظور خاصی می باشند و به نوبه خود راحتی را ایجاد می کند. بخش بزرگی که دارای تکیه گاه نیز می باشد برای نشستن افراد در نظر گرفته شده است و سبب راحتی آن ها در هنگام استراحت می شود و می توان به راحتی به آن تکیه داد و کمر را نیز در حالت مناسب و مطلوبی قرار داد. این مبل شنی طراحی یک تکه دارد به طوری که نشیمن و تکیه گاه به هم متصل است و پارچه ای یک تکه دارد. به این صورت شرایط برای ایجاد آرامش افراد مهیا می شود و شامل نرمی و لطافت نیز شده است. برای این که در حالت استراحت حالت درازکش نیز شامل آن ها شود و امکان این نوع استفاده نیز وجود داشته باشد در کنار مبل شنی زیر پایه ای نیز قرار گرفته است که به شکل مستطیل می باشد و جنس بدنه آن مشابه با مبل شنی است و قادر به داشتن محلی برای قرار دادن پاها می باشد و می تواند بدن را به صورت استانداردی قرار بگیرد. تمامی ویژگی های دوقسمت تشکیل دهنده مبل شنی مشابه به هم است و مرغوبیت بدنه در هر دو بخش یکسان می باشد و به همین دلیل جزو پر فروش ترین و پر مخاطب ترین محصولات طبی محسوب می شود. برای خرید هپی چیر اورجینال با زیرپایی به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  


هپی چیر چرمی اورجینال با زیرپایی

تنوع و جذابیت در تولید انواع مختلف هپی چیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمامی محصولات تولید شده در کارخانه مبل شنی آرامش به عنوان بهترین و بزرگترین تولید کننده انواع هپی چیر و مبل شنی و بین بگ در ایران، دارای کیفیت بالایی بوده و از جذابیت فوق العاده ای بهره مند می باشند به گونه ای که قادر هستند تا پاسخگوی تمامی سلایق باشند. هپی چیر چرمی اورجینال با زیرپایی، یک محصول جذاب با کاربرد فوق العاده می باشد که به دلیل دارا بودن طراحی خاص به فروش بالایی دست پیدا کرده است. در ادامه این مطلب هپی چیر چرمی اورجینال با زیر پایی را معرفی می کنیم. 


محصولی راحت با کاربردهای فراوان

این محصول برای استفاده در زمان استراحت ایده آل به شمار می رود. زیرا دارای یک پشتی شیبدار بوده که به راحتی می توان بر روی آن دراز کشید و پاها را بر روی زیرپایی قرار داد. این محصول را می توانید در هنگام فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند استفاده کنید. شما در هنگام تماشای تلوزیون و یا بازی های کامپیوتری می توانید از این محصول استفاده نمایید. زیرا نشستن طولانی مدت بر روی این هپی چیر هیچ آسیبی به کمر و گردن شما وارد نمی کند و می توانید به راحتی از این محصول استفاد کنید. این هپی چیر دارای انعطاف فوق العاده ای می باشد که نشستن های طولانی مدت به بدن شما فشاری وارد نمی کند. در هنگام کار با لپ تاپ نیز می توانید به راحتی بر روی این هپی چیر نشسته و ساعت های طولانی به کار بپردازید. هم چنین می توانید در زمان مطالعه پاها را بر روی زیرپایی این هپی چیر قرار دهید تا از وارد شدن فشار به زانوها در اثر نشستن طولانی مدت جلوگیری شود. 


ظاهری جذاب و زیبا 

این محصول با طراحی خاصی که دارد بهترین وسیله برای استفاده در هنگام استراحت است. این محصول دارای نشیمنگاهی مربعی شکل است که از ارتفاع کمی بهره مند می باشد. به همین جهت به راحتی می توانید بر روی این محصول نشسته و برخیزید. دارا بودن یک پشتی شیبدار با ارتفاعی مناسب به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید سر و گردن خود را به آن تکیه دهید و به خواب بروید. این پشتی به خوبی شانه ها و گردن شما را دربر می گیرد و فشاری به گردن و کمر شما وارد نخواهد شد. این محصول با دارا بودن زیرپایی بسیار راحت و با ارتفاعی متناسب با ارتفاع نشیمنگاه کفی، به راحتی می توانید پاهای خود را بر روی آن قرار داده و پاهای خود را دراز کنید. با قرار گرفتن پاها در امتداد بدن، زانوها در وضعیت مناسبی قرار گرفته و می توانید ساعت های طولانی بدون درد زانو، بر روی این هپی چیر بنشینید. این محصول از رنگ زیبا و فانتزی نارنجی برخوردار می باشد و جذابیت شگفت انگیزی دارد. 


کیفیت پارچه هپی چیر 

این هپی چیر دارای بدنه ای از جنس پارچه مخملی می باشد. این نوع پارچه با دارا بودن مقاومت و استحکام فوق العاده در برابر فشار و ضربه، بهترین گزینه برای پوشش هپی چیرها به شمار می رود. این نوع پارچه دارای دوخت های ظریفی می باشد که در آن از نخ هایی بسیار محکم استفاده شده است. به همین جهت با نشستن افرادی با وزن زیاد بر روی این هپی چیر، در قسمت درزها مشکلی ایجاد نخواهد شد. این پارچه در هنگام استفاده مکرر و طولانی مدت دچار پوسیدگی نشده و در برابر ساییدگی نیز مقاوم است. برای جابه جایی این هپی چیر باید آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا ممکن است در صورت وجود اشیای تیز بر روی زمین به بدنه آسیب وارد شود. این رویه قابل شستشو بوده و می توانید آن را از بدنه اصلی جدا کرده و در ماشین لباسشویی بشویید. در صورت تمایل نیز می توانید رویه را تعویض نمایید. 


ثبت سفارش و خرید

هپی چیر چرمی اورجینال با زیرپایی را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری کنید. وارد این سایت شده و پس از ثبت سفارش، این محصول را دریافت نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...