هپی چیر چرمی آبی

کد 12025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,858,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرمی آبی یکی از زیبا ترین هپی چیر های تولید شده توسط نمایندگی رسمی مبل شنی برای رده سنی بالاتر از 16 سال بوده که به طراحی بدنه استاندارد و طول عمر بالا روانه بازار شده است. این هپی چیر ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاه ان کاملا سرخود می باشد. این تکیه گاه نرم و منعطف تمامی سطح کمر را پوشش داده تا در زمان استفاده احساس راحتی داشته باشید. برای تولید روکش بدنه هپی چیر از پارچه چرم مصنوعی استفاده می شود. این نوع پارچه نرم و بادوام بوده و ساختاری ضدتعریق و ضداب دارد. در صورت نیاز می توانید روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. رنگ بدنه هپی چیر ابی انتخاب شده تا ارامش را به شما در زمان استفاده منتقل کند. مواد داخلی هپی چیر از نوع یونولیت خرد شده هستند. این مواد منعطف بوده و وزن کم با قابلیت تحمل وزن بالا می باشد. شما می توانید مواد داخلی را تعویض و یا مچدد شارژ کنید. برای خرید محصول با قیمت و کیفیت مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 100  سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر چرمی آبی

هپی چیرهای تک رنگ با رنگ های اختصاصی برای اغلب افراد از جذابیت بالایی برخوردار می باشد و از این محصولات می توان در دکوراسیون فضاهای متفاوتی مانند سالن های ورزشی و کافی شاپ نیز استفاده نمود. البته این گونه از محصولات را می توانید به راحتی در محیط منزل نیز مورد استفاده قرار داده و از دارا بودن نشیمنگاهی راحت و نرم لذت ببرید. شما می توانید این محصول را با سایر وسایل اتاق خود هماهنگ کرده و یا از آن در نشیمن خانه های مدرن برای ایجاد فضایی راحت بهره ببرید. هپی چیر چرمی آبی یکی از نمونه های جذاب و اسپرت با طراحی ساده می باشد که دارای تمامی این مشخصات است. در ادامه مطلب به نقد و بررسی این هپی چیر می پردازیم. 


ساختمانی ساده و طبی

این محصول دارای ظاهری به صورت گرد است و ساختمانی کاملا طبی دارد. هپی چیر آبی از بدنه ای ساده با دوخت های عمودی بهره مند است و فاقد دسته می باشد. هم چنین نشیمنگاه این محصول در ارتفاع مناسبی از سطح زمین واقع شده و شما می توانید به صورت مکرر بر روی آن نشسته و برخیزید بدون اینکه فشاری به بدن شما وارد شود و یا دچار درد در قسمت های کمر و زانو شوید. در زمان نشستن بر روی این هپی چیر نیز پاهای شما آویزان نشده و کف پاها کاملا بر روی زمین قرار می گیرد که از ایجاد درد در پاها جلوگیری خواهد شد. این هپی چیر دارای تکیه گاه بلندی است که به راحتی می توانید در زمان استفاده به این پشتی تکیه دهید. این پشتی تمامی قسمت های ستون فقرات را پوشش می دهد و به ایجاد فضایی راحت تر برای شما کمک خواهد کرد. هم چنین با داشتن انعطاف فوق العاده زیاد، انحنای ستون فقرات را به خوبی پوشش داده و به ایجاد فضایی متناسب با آناتومی بدن کمک می کند. بنابراین در زمان استفاده هیچ فشاری متوجه اندام های بدن نخواهد بود. 


نحوه استفاده 

برای استفاده از این محصول نیازی نیست تا تجهیزات خاصی را تهیه کرده و یا وسایل خاصی داشته باشید. این محصول به صورت کاملا آماده به دست شما می رسد و برای استفاده از آن کافی است فضایی متناسب با ابعاد این هپی چیر را انتخاب کنید. با نشستن بر روی این محصول،هپی چیر فرمی مناسب با بدن شما را به خود می گیرد و به حالتی ایده آل برای شما تبدیل خواهد شد. این محصول دارای قطر 90 سانتی متر بوده و ارتفاعی معادل 120 سانتی متر دارد. بنابراین در فضاهای کوچک نیز می توانید این هپی چیر را مورد استفاده قرار دهید. شما می توانید این محصول را در محیط های گوناگون برده و از داشتن نشیمنگاهی نرم و راحت لذت ببرید. ابعاد این هپی چیر به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در خودرو جای می گیرد و قابل استفاده در فضاهای بیرون از منزل نیز می باشد. شما می توانید در مسافرت ها و گردش ها نیز این هپی چیر را به همراه خود ببرید و از آن در فضاهای بیرون از منزل استفاده نمایید. هم چنین خواهید توانست در گردش ها و در طول شب بر روی این هپی چیر به دور از سرمای زمین به خواب بروید. 


وزن بدنه پایین و جابه جایی آسان

این محصول از مواد داخلی تشکیل شده است که از نوع یونولیتی بوده و دارای وزن بسیار کم و حجم بالایی هستند. به این ترتیب این هپی چیر وزنی برابر با 6 کیلوگرم دارد که به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. بنابراین جابه جایی این هپی چیر بسیار ساده بوده و برای فعالیت های مختلف به راحتی می توانید آن را انتقال دهید. 


کیفیت بسیار بالا

برای تهیه این محصول از بهترین نوع مواد اولیه استفاده شده است. رویه مورد استفاده دارای استحکام و طول عمر بالایی بوده و هم چنین مواد داخلی مورد استفاده در تولید این محصول، از مرغوب ترین نوع موجود می باشند. به طوری که این محصول طول عمر بالایی دارد و در صورت استفاده صحیح، تا سال ها قابل مصرف می باشند. برای آسودگی خاطر شما از بابت کیفیت بالای این محصول، تولید کننده ضمانت نامه دو ساله برای هپی چیر چرمی آبی ارائه کرده است تا با خاطر آسوده اقدام به خرید این هپی چیر نمایید.


روش خرید

هپی چیر چرمی آبی را با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...