​هپی چیر پشمی گرد

کد 22029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,975,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پشمی گرد یکی دیگر از محصولات جدید تولیدی مبل شنی آرامش می باشد که برگرفته از طراحی نرم و ساختمانی مستحکم است و برای افرادی که در جستجوی راحتی و آرامش هستند مناسب می باشد. این محصول بر روی پارچه بدنه خود پرز های بلندی دارد که نرمی و لطافت محصول را بیش تر کرده و سبب افزایش استفاده از این مبل شنی زیبا می شود. این بدنه از جنس پشمی بوده و با استفاده دائمی و طولانی مدت دچار آسیب نمی شود و می تواند شکل ظاهری محصول را برای مدت زمان زیادی حفظ نماید. طول عمر بالای پوسته بدنه باعث می شود تا خرید آن به صرفه باشد چرا که محصول دارای قیمتی ارزان است و به این طریق با پرداخت پول کم قابلیت های راحتی بسیاری را می توان برای منزل و اتاق خواب خود تهیه نمود. پرز های روی بدنه محصولات نامرغوب به مرور زمان دچار به هم چسبندگی می شوند و ظاهر بدنه را به طور کل از بین می برند و نیز باعث کم شدن کیفیت بدنه می شوند اما این جنس پشمی در هپی چیر مد نظر در بالاترین درجه کیفی موجود بوده و با بدنه ای مرغوب در اختیار خریداران و علاقه مندان به محصولات طبی قرار می گیرد و می تواند دوام و برتر بودن خود نسبت به موارد مشابه را به اثبات برساند. علاوه بر این موارد این محصول دارای ضمانت نامه نیز می باشد و خدمات پس از فروش نیز شامل حال آن شده است. شما با خرید هپی چیر پشمی گرد از تولیدی مبل شنی آرامش تمامی این مزیت ها را می توانید کسب نمایید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیر پشمی گرد

هپی چیرهای راحتی تولید شده توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش، دارای تنوعی بی نظیر بوده و این محصولات قادر هستند پاسخگوی تمامی سلیقه ها باشند. این محصولات به دلیل دارا بودن کیفیتی بالا و قابل مقایسه با نمونه های خارجی، به فروش بالایی دست پیدا کرده اند. هپی چیر پشمی گرد یکی از این محصولات جذاب و فانتزی می باشد که در ادامه به نقد و بررسی آن می پردازیم. 


رویه ای خاص و زیبا 

برای پوشش این هپی چیر از رویه ای بسیار جذاب و خاص استفاده شده است. این رویه از جنس پارچه پشمی بوده که پرزهای بلندی دارد. این نوع پوشش در کنار طراحی گرد و توپی شکل هپی چیر، ظاهری خاص و فوق العاده زیبا به محصول می دهد. این رویه ضد حساسیت بوده و به همین جهت با استفاده از آن دچار حساسیت پوستی نشده و هم چنین برای کسانی که مشکلات تنفسی دارند، مشکلی ایجاد نمی کند. این نوع رویه فوق العاده نرم و لطیف است. رویه هپی چیر قابلیت شستشو دارد و می توان آن را از بدنه اصلی جدا کرده و شست. به همین جهت در هنگام خریداری نیازی نیست نگران رنگ روشن این محصول باشید. زیرا در صورت نیاز می توانید به راحتی و به دفعات رویه را شستشو دهید. 


استفاده در مسافرت 

هپی چیر پشمی از طول و عرض 100 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتی متر برخوردار است. این محصول از ابعادی مناسب برخوردار است که می توانید آن را به راحتی در خودرو جای داده و به هر فضایی که مایل بودید ببرید. شما در مسافرت ها و در گردش ها می توانید توسط این هپی چیر فضایی راحت و عالی برای نشستن داشته باشید. شب ها در مسافرت و در داخل چادر می توانید این محصول را قرار داده و بر روی آن به استراحت بپردازید. هم چنین در طول روز می توانید از این هپی چیر برای استراحت در برابر آفتاب استفاده نمایید. نرمی و راحتی این محصول تمامی خستگی سفر را از تن شما دور می کند. 


موارد استفاده دیگر

این هپی چیر قابلیت استفاده در هر محیطی را داشته و به دلیل دارا بودن رویه ای خاص با بافتی جالب، برای استفاده در فصول سرد و به ویژه استفاده در برابر شومینه و یا بخاری، ایده آل می باشد. زیرا رویه این هپی چیر گرما را در خود نگه داشته و می توانید از استفاده از آن لذت ببرید. از این هپی چیر در تمامی فضاهای منزل می توانید استفاده کنید و در زمان فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، با استفاده از این محصول از خستگی خود بکاهید. 


طراحی استاندارد و طبی 

این محصول از اندازه هایی استاندارد بهره مند می باشد. ارتفاع این هپی چیر از سطح زمین تا قسمت نشیمنگاه برابر با 40 سانتی متر است که هر فردی به راحتی می تواند بر روی این هپی چیر نشسته و برخیزد بدون اینکه به زانوها و کمر فشاری وارد شود. با دارا بودن اندازه ای استاندارد، در زمان نشستن کف پاها کاملا بر روی زمین قرار گرفته و پاها آویزان نمی شود. این هپی چیر دارای تکیه گاه مناسبی می باشد که می توانید در زمان نشستن به آن تکیه داده و به خوبی کمر را پوشش می دهد. هپی چیر پشمی از انعطاف فوق العاده ای بهره مند می باشد که با نشستن هر فرد، به فرم ایده آل آن فرد درمی آید. به همین جهت در زمان استراحت هیچ فشاری به بدن وارد نشده و می توانید بدون خستگی، ساعت های طولانی را بر روی این هپی چیر نشسته و استراحت کنید. در صورت نیاز به تغییر شکل می توانید این محصول را جابه جا کرده و تکان دهید. با این کار، هپی چیر به شکل اولیه بازمی گردد. این هپی چیر دارای کیفیتی بی نظیر می باشد که طول عمر بالایی دارد و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده است. هپی چیر پشمی دارای ضمانت دو ساله می باشد که خاطر شما را از بابت کیفیت بالای آن آسوده می کند. 


خرید

هپی چیر پشمی گرد را با قیمتی ارزان می توانید از تنها نمایندگی فروش محصولات کارخانه مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...