هپی چیر پشمی ایرانی

کد 23009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,958,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پشمی ایرانی یکی دیگر از محصولاتی می باشد که رویه مخمل و پشمی دارد و می تواند برای استفاده در منزل و محل کار کاربرد داشته باشد. این محصول دارای نرمی و لطافت بسیار زیادی است به گونه ای که قادر به حفظ افرادی می باشد که دارای مشکلات و آسیب های کمر هستند. علاوه بر آن محتویات درون بدنه کم بوده و منعطف بودن آن را افزایش می دهد. به این صورت در زمان قرار گیری بر روی محصول بدنه حالت افراد را به خود می گیرد و می تواند این حالت را حفظ کند اما در زمانی که دیگر بر روی بدنه قرار ندارید این حالت تغییر کرده و به شکل اولیه خود بر می گردد. از آن جایی که این حالت پذیری برای مبل شنی مهم است می توان مواد درونی آن را برحسب علاقه خود کم و زیاد کرد و به گونه ای آن را به میزان لازم منعطف نمود. برای این کار تنها کافی است مقداری یونولیت خرد شده خریداری کرد و درون بدنه وارد نمود. سپس به وسیله زیپی که بر روی بدنه قرار دارد این بخش را مسدود نمود. این کار باعث می شود محکم و استوار شود و استحکام خاصی پیدا کند. این محصول در زمان ضربه دارای مقاومت بالایی می باشد و نیز دارای تحمل بالا در برابر وزن افراد می باشد. این گونه مزیت ها سبب می شود افراد تمایل بیش تری به مبل شنی پیدا کنند و سبب شود تا آن را خریداری نمایند. در زمان نیاز به خرید هپی چیر پشمی ایرانی به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع  80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیر پشمی ایرانی 

یکی از بهترین و جذاب ترین انواع هپی چیر تولید شده در کارخانه مبل شنی آرامش، هپی چیر پشمی ایرانی می باشد. این محصول خاص با طراحی کم جا و رویه ای با پرزهای بلند مناسب برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی، خصوصا روزهای سرد سال می باشد. این محصول با داشتن طراحی خاص از محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان برخوردار بوده و به همین جهت به فروش بالایی رسیده است. در ادامه این مطلب قصد داریم مشخصات این محصول جذاب را به طور کامل بیان کنیم. 


بدنه ای نرم و راحت 

این هپی چیر به صورت گرد ساخته شده است و دوخت های بدنه به صورت عمودی می باشد. هپی چیر ایرانی به صورت استوانه ای بسیار منعطف طراحی شده است و در تولید آن سعی شده تا محصولی بسیار راحت داشته باشیم. این هپی چیر دارای رویه ای پشمی است که فوق العاده نرم و لطیف می باشد. این رویه ضد حساسیت و ضد تعریق بوده و برای استفاده تمامی افراد مناسب است. حتی کسانی که پوست های حساسی دارند و یا از بیماری های تنفسی رنج می برند بدون نگرانی می توانند ساعت های طولانی بر روی این هپی چیر به استراحت بپردازند. 


انعطاف بالای هپی چیر 

این هپی چیر دارای انعطاف فوق العاده ای می باشد که استفاده از آن را برای تمامی گروه های سنی لذت بخش کرده است. مواد داخلی به کار رفته در تولید این هپی چیر به صورت گلوله های گرد و ریزی هستند که با دارا بودن ویژگی های خاص خود، بهترین گزینه برای استفاده در داخل هپی چیر می باشند. این مواد داخلی از وزن کمی برخوردارند و به بهترین شکل می توانید این هپی چیر را از روی زمین بلند کرده و به صورت انفرادی جابه جا کنید. علاوه بر داشتن وزن پایین، مواد داخلی حجم بالایی نیز دارند. این مواد داخلی به خوبی بر روی یکدیگر می غلتند و حرکت می کنند. به همین جهت با نشستن افراد بر روی محصول، هپی چیر به فرم بدن شخص درآمده و تمام گودی کمر و ستون فقرات را دربر می گیرد. با تکان دادن هپی چیر، دچار تغییر شکل می شود و می توانید فرم دیگری به دلخواه خود به محصول بدهید. شما با توجه به نیاز خود می توانید مواد داخلی هپی چیر را کم یا زیاد کنید و با اضافه کردن مواد داخلی بدنه هپی چیر را سفت تر کرده و با کم کردن مواد داخلی باعث می شوید بدنه هپی چیر نرم تر و انعطاف آن بیشتر شود. باید مراقب باشید آب و مایعات دیگر بر روی این مواد داخلی نریزد. زیرا با ریختن مایعات، مواد داخلی به هم چسبیده و از کیفیت آن کاسته می شود و دیگر انعطاف سابق را نخواهد داشت. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی مبل شنی را خریداری کرده و با مواد قبلی جایگزین نمایید.


دوام بالای رویه 

رویه این هپی چیر از جنس پشمی می باشد که با دارا بودن پرز گرمای مطبوعی را به بدن منتقل می کند. این رویه دارای استحکام بالایی در برابر فشار است و با نشستن افراد با وزن زیاد بر روی این هپی چیر، از کیفیت آن کاسته نخواهد شد. رویه محصول علاوه بر دارا بودن لطافت زیاد، دارای دوام بالایی در برابر پوسیدگی و پارگی می باشد و در طی استفاده طولانی مدت دچار آسیب نمی شود. این رویه قابلیت شستشو دارد و می توانید توسط زیپی که بر روی آن تعبیه شده است رویه را از مواد داخلی جدا کرده و به سادگی با آب و مواد شوینده مناسب بشویید. هم چنین این رویه را می توانید در ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید. رویه هپی چیر قابلیت تعویض دارد و در صورت تغییر دکوراسیون منزل می توانید متناسب با دکوراسیون جدید و سلیقه خود، رویه را عوض کنید. پس از شستشو و خشک شدن رویه نیز مواد داخلی را به داخل رویه برگردانید.


روش خرید هپی چیر 

برای تهیه هپی چیر پشمی ایرانی با قیمتی ارزان می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را خریداری کنید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...