هپی چیر پشمی اورجینال

کد 23010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,065,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پشمی اورجینال یکی دیگر از محصولاتی می باشد که در دسته بندی کالا های طبی قرار دارد و از بدنه ای اورجینال بهره مند می باشد. این محصول دارای رنگبندی در بدنه نیز است به طوری که هر فرد بسته به علاقه خود آن را انتخاب می نماید و برای خود و اعضای خانواده خود آن را تهیه می کند. بدنه از رویه پشمی تشکیل شده است و پرز های رویه آن بلند می باشد. این نوع طراحی به دلیل آن است که بتوان محصول را برای کودکان نیز استفاده کرد و برای آن ها در فضای اتاق خوابشان آن را نصب نمود. هپی چیر پشمی ضمانت نامه اصالت کالا دارد به همین دلیل است که می توان با اطمینان کامل به خرید آن پرداخت و در مورد دوام و طول عمر آن اطلاعات کافی را داشت و دانست که محصول را برای استفاده در سال های طولانی خریداری می نمایید. محصول مورد نظر دارای رویه ای است که در گذر زمان خراب نمی شود و از کیفیت آن نیز کاسته نمی شود. این بدان معناست که در طی مصرف شاهد خرابی نخواهید شد و از نرمی و لطافت محصول کم نمی شود. اما با استفاده مداوم از مبل شنی ممکن است از میزان منعطف بودن آن کاسته شود. در این زمان تنها کافی ست محتویات درونی آن را تخیله کرده و با مواد جدید جایگزین نمایید. با این کار محصول به محصولی تازه و نو تبدیل می شود و می تواند بهترین نشیمن طبی برای افراد و کودکان و نوجوانان محسوب شود. برای خرید هپی چیر پشمی اورجینال به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 70 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیر پشمی اورجینال 

در کارخانه مبل شنی آرامش به عنوان بزرگترین تولید کننده مبل شنی و انواع مختلف هپی چیر، شاهد بالاترین تنوع محصول می باشیم که قادر است تمامی سلایق را راضی نگه دارد. در این دسته انواع مختلف هپی چیر موجود می باشند که با دارا بودن طراحی های فانتزی و جذاب، و قیمتی ارزان در صدر فروش قرار دارند. این محصولات دارای کیفیتی بی نظیر بوده و به دلیل خرید مستقیم از تولید کننده از قیمتی بسیار مناسب برخوردار هستند. هپی چیر پشمی اورجینال یکی از بهترین تولیدات این شرکت بزرگ می باشد که در ادامه به بررسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت. 


ظاهری ساده و جذاب

این هپی چیر دارای طراحی ظاهری ساده ای می باشد. فرم کلی این هپی چیر به صورت استوانه ای و کاملا گرد می باشد. داشتن این بدنه جالب برای تمامی افراد و گروه های سنی مختلف از جذابیت برخوردار است. این محصول دارای رویه ای بزرگتر از قسمت داخلی می باشد و به همین دلیل تحمل وزن هپی چیر افزایش پیدا می کند. این محصول از یک نشیمنگاه بسیار نرم و راحت برخوردار است که با ارتفاع مناسبی از سطح زمین قرار دارد. به همین دلیل شما قادر خواهید بود به صورت مکرر بر روی این هپی چیر نشسته و برخیزید بدون اینکه به زانوها و کمر شما فشاری وارد شود. هپی چیر پشمی دارای تکیه گاهی کوتاه می باشد به گونه ای که با نشستن افراد، به خوبی قسمت گودی کمر را پر می کند. با وجود این طراحی فوق العاده راحت، این محصول برای استفاده در هر محیطی مناسب می باشد. 


دارا بودن ساختمانی طبی 

این هپی چیر فوق العاده راحت می باشد و از بدنه ای طبی برخوردار است. ارتفاع این محصول تا قسمت نشیمنگاه برابر با 50 سانتی متر بوده که کاملا استاندارد می باشد و تمامی افراد به راحتی می توانند بر روی آن بنشینند. بدنه این هپی چیر دارای انعطاف فوق العاده ای بوده که با نشستن بر روی آن به راحتی به فرم بدن در می آید. به همین جهت در هنگام استفاده کافی است بر روی آن بنشینید تا هپی چیر به فرم ایده آل شما برسد. با وجود این طراحی، در هنگام نشستن طولانی مدت بر روی این هپی چیر هیچ فشاری به بدن وارد نمی شود. 


راهنمای استفاده 

هپی چیر پشمی برای فعالیت هایی که به نشستن طولانی مدت نیاز دارند فوق العاده می باشد. به دلیل دارا بودن ارتفاع مناسب و ساختمان طبی، این محصول را می توان در فعالیت هایی همانند مطالعه و بازی های کامپیوتری استفاده کرد. از این محصول می توانید در هنگام تماشای تلوزیون نیز استفاده کنید. برای استفاده از این هپی چیر نیازی به راه اندازی خاصی ندارید و این محصول به صورت آماده به دست شما می رسد. برای استفاده کافی است محصول را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مورد نظر قرار دهید. با نشستن بر روی این هپی چیر، محصول به فرم ایده آل شما می رسد. 


مشخصات فنی 

هپی چیر فوق از رویه ای از جنس پارچه پشمی برخوردار می باشد. از ویژگی های بارز این پارچه می توان به مقاومت بالا در برابر پارگی و پوسیدگی اشاره کرد. هم چنین این رویه ضدحساسیت و ضد تعریق بوده و برای افرادی که دارای پوست های حساس می باشند، مشکلی ایجاد نمی کند. رویه این محصول قابلیت شستشو دارد و می توانید آن را به راحتی در ماشین لباسشویی و با انواع مواد شوینده، بشویید. در داخل این هپی چیر از مواد داخلی به نام فیبر استفاده شده است. این مواد داخلی با دارا بودن ظاهری گرد و کوچک، قابلیت لغزش بر روی یکدیگر را داشته و به همین جهت از انعطاف فوق العاده ای بهره مند هستند. این مواد داخلی از وزن کمی بهره مند هستند و به همین دلیل می توانید هپی چیر را به راحتی از روی زمین بلند کنید و در هنگام استفاده به راحتی آن را انتقال دهید. مواد داخلی و رویه هپی چیر قابلیت تعویض دارند و در صورت نیاز می توانید آن ها را تعویض کنید.


راهنمای خرید

هپی چیر پشمی اورجینال را از طریق سایت مبل شنی آرامش می توانید با قیمتی ارزان تهیه بفرمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...