هپی چیر پشتیدار am2

کد 32006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,865,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ با رویه مخمل یکی دیگر از پر فروش ترین محصولاتی است که امروزه در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است و شامل اجزای تشکیل دهنده ای است که می تواند کارایی آن را افزایش دهد. مبل شنی ساختی ساده دارد و طراحی بسیار ساده شامل حال آن شده است. از این رو می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که تمایل به استراحت در طول روز دارند و می خواهند نشیمنی ساده و گرد را داشته باشند. این محصول خاص می تواند در هر زمان قابل استفاده باشد از این رو بدنه ای سبک و قابل حمل دارد و به راحتی جا به جا می شود. همچنین می توان آن را به خود به همراه داشت و در صورت تمایل در زمان مسافرت نیز با خود به همراه داشت. با توجه به این که مبل شنی دارای طول عمر بالا می باشد از مواد اولیه مرغوب و با کیفیتی تشکیل شده است که می تواند این دوام را ایجاد سازد. از طرفی این محصول با چنین کیفیتی در طول استفاده می تواند موقعیت و دوام خود را حفظ کند و از تغییر شکل دادن جلوگیری می کند. تغییر حالت مبل شنی با توجه به بدنه منعطف آن صورت می گیرد. بدنه موادی دارد که درون آن را پر کرده است که منعطف بودن آن را بیش تر می کند. از این رو در زمان استفاده حالت بدن افراد را به خود گرفته و سبب تغییر شکل می شود. این تغییر شکل موقتی بوده است و با بلند شدن از روی مبل شنی به حالت اولیه بر می گردد. برای خرید هپی چیر بزرگ با رویه مخمل می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیر پشتیدار am2

پس از یک روز سخت کاری به تنها چیزی که احتیاج داریم، یک محیط نرم و راحت است تا بتوانیم بر روی آن خستگی تمام روز را از تن خارج کنیم. انواع هپی چیر ها برای این کار مناسب می باشند. این محصولات با دارا بودن بدنه ای فوق العاده نرم و راحت برای استراحت طولانی مدت مناسب بوده و قابلیت استفاده در فضاهای کوچک را نیز دارا می باشند. هپی چیر پشتیدار am2 یکی از بهترین انواع هپی چیر می باشد که توسط نمایندگی مرکزی پخش و فروش مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان قابل خریداری است. در ادامه این محصول جذاب را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


ظاهری فوق العاده راحت 

این محصول از طراحی ظاهری خاصی برخوردار می باشد. فرم کلی این هپی چیر به صورت کیسه مانند می باشد. مساحت قاعده این محصول به صورت دایره ای بوده و گرد است. هر چه به قسمت پشتی و تکیه گاه نزدیک می شویم از مساحت آن کم تر می شود. در قسمت میانی این محصول یک فرو رفتگی قرار دارد که بخش نشیمنگاه مبل شنی می باشد. این هپی چیر همانند یک کیسه می باشد که از وسط تا شده است و با قسمت شدن به دو بخش، نشیمنگاه و تکیه گاه را به وجود آورده است. قسمت تکیه گاه به صورت یک تکه با بدنه اصلی بوده و با دارا بودن ارتفاع زیاد، تا گردن شخص را دربر می گیرد. بخش تکیه گاه با پوشش دادن قسمت کمر و گردن فرد، راحتی و آرامش فوق العاده ای را برای شما به همراه دارد. به همین جهت در هنگام استراحت طولانی مدت بر روی این محصول، بدن خسته نشده و هیچ فشاری به گردن وارد نمی شود. این محصول به رنگ قهوه ای طراحی شده است. 


قابلیت های استفاده 

هپی چیر پشتیدار به صورتی طراحی شده است که قابل استفاده در هر محیطی باشد. این محصول به خوبی در هر فضایی به خوبی با دکوراسیون هماهنگ شده و شما می توانید از آن حتی در دفتر کار خود استفاده نمایید. به دلیل دارا بودن رنگ ملایم و طراحی خاص، می توانید این هپی چیر را در دفتر کار خود قرار دهید تا در میان روز و در زمان فراغت از کار، با استراحت بر روی این محصول خستگی را از تن خود به دور کنید. می توانید این محصول جذاب را در برابر تلوزیون قرار دهید و زمانی که می خواهید تلوزیون تماشا کنید از آن استفاده نمایید. از این محصول می توان برای مطالعه نیز استفاده کرد. هم چنین این هپی چیر برای استفاده در هنگام بازی های کامپیوتری نیز ایده آل است.


روش راه اندازی 

عموما محصولاتی تحت عنوان هپی چیر به صورت آماده به دست شما می رسند و نیازی به راه اندازی خاصی ندارند. برای استفاده از این محصولات باید فضای مناسبی را انتخاب کنید که هموار باشد. در هنگام انتقال محصول دقت نمایید تا اشیای تیز در زیر هپی چیر قرار نداشته باشد. سپس محصول را از بسته بندی خارج کنید و در محل مورد نظر قرار دهید. با نشستن بر روی این هپی چیر، محصول به فرم دلخواه شما می رسد. 


کیفیت رویه و مواد داخلی 

این هپی چیر دارای رویه ای از جنس مخمل بسیار با کیفیت می باشد. این جنس پارچه در برابر پارگی مقاومت بسیار زیادی دارد. هم چنین دچار ساییدگی نشده و به سادگی دچار آسیب نمی شود. رویه این محصول قابلیت شستشو دارد و در زمان کثیف شدن به راحتی می توان آن را مورد شستشو قرار داد. هم چنین این رویه در برابر تغییر رنگ و فشار بالا نیز مقاوم است. مواد داخلی هپی چیر نیز از بهترین و مرغوب ترین مواد داخلی انتخاب شده اند. این مواد داخلی سبک هستند و حجم بالایی دارند. در عین حال از استحکام خوبی در برابر فشار برخوردارند. به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت این محصول دارای تحمل وزن بسیار زیادی می باشد. هم چنین دارا بودن ضمانت دو ساله تأییدی بر کیفیت بالای هپی چیر است. 


راهنمای خرید

برای خرید هپی چیر پشتیدار am2 با قیمتی ارزان وارد فروشگاه مبل شنی آرامش شده و پس از ثبت سفارش این محصول را درب منزل دریافت نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...