هپی چیر پشته دار طبی

کد 72001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,081,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پشته دار طبی از جمله محصولاتی می باشد که با مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت ساخته شده است و توسط افراد حرفه ای طراحی شده است. دوخت بدنه نیز با دقت فراوان و به صورت تضمینی ایجاد شده است و می تواند بهترین گزینه برای استفاده دائمی در منزل باشد. از این رو قادر به داشتن راحتی زیاد در زمان مصرف بوده است. با این وجود افراد زیادی علاقه به استفاده از این محصول پیدا کرده اند و به سمت خرید آن کشیده شده اند. جذب افراد به بدنه نرم و لطیف این محصول باعث شده است تا به آسانی بتوان از مزیت محصول طبی و راحتی بهره مند شد و دانست که بهترین گزینه برای استفاده در شرایط خستگی می باشد. در شرایطی که در طول روز افراد خسته می باشند و می توانند برای رفع این گونه خستگی ها در روز در دسترس افراد باشد و به راحتی برای آن ها نشیمنی مناسب تهیه کند. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر دارای یک عدد پشتی نیز بوده است که در امتداد نشیمن قرار دارد و می تواند در زمان استراحت از بروز کمر درد و صدمه به ستون فقرات جلوگیری نماید. از این رو بهترین گزینه برای رفع خستگی بوده است. مبل شنی محصول پر کاربرد در منزل می باشد و در محیط های دیگر نیز به کار می رود. از این رو مزیت های محصول مورد نظر مطلوب و منحصر به فرد می باشد. جهت خرید آسان این هپی چیر پشته دار طبی به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 30 سانتی متر
جنس بدنهجیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیرپشته دار طبی 

از میان تنوع بسیار بالای هپی چیرها در سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش، انواع پشتی دار آن ها همواره مورر استقبال بیش تری قرار گرفته است. این محصولات با دارا بودن راحتی بیش تر، امکان استفاده طولانی مدت را به شما داده و شباهت بیش تری به صندلی های معمولی دارند. از این رو در انواع فعالیت ها همانند مطالعه و ... می توانند مورد استفاده قرار گیرند. هپی چیر پشته دار طبی یک محصول جذاب و زیبا می باشد که در ادامه به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


طراحی ظاهری جالب 

این محصول از یک کفی به صورت گرد و یک پشتی مربعی تشکیل شده است. این هپی چیر دارای نشیمنگاهی به صورت گرد می باشد. این نشیمنگاه حالتی استوانه ای شکل داشته و از ارتفاعی استاندارد برخوردار است. با دارا بودن ارتفاع مناسب در هنگام نشستن و برخاستن فشاری به زانوها وارد نشده و در هنگام نشستن، کف پا کاملا بر روی زمین قرار می گیرد. در امتداد نشیمنگاه و به صورت یک تکه با قسمت نشیمنگاه، یک تکیه گاه بلند و مربعی در ساختمان این هپی چیر طراحی شده است. ارتفاع این تکیه گاه به صورتی می باشد که تا گردن فرد را دربر می گیرد و به همین دلیل در هنگام نشستن و استراحت بر روی آن، هیچ فشاری به تمامی اندام ها از جمله کمر و کتف و گردن وارد نمی شود. این هپی چیر از طراحی استاندارد و کاملی برخوردار می باشد که برای تمامی سنین مناسب است و حتی سالمندان نیز به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. در رویه این محصول از رنگ بنفش زیبایی استفاده شده است که رنگی شاد و فانتری بوده و با طراحی فانتزی این هپی چیر همخوانی دارد. 


رویه مورد استفاده 

رویه این هپی چیر از بهترین نوع جیر تهیه شده است. در دوخت این رویه سعی شده تا پارچه ای انتخاب شود که قابلیت استفاده در هر محیطی را داشته باشد و عوامل محیطی متفاوت مانند آفتاب و دمای مختلف هوا و ... بر روی آن تأثیری نداشته باشد. این رویه در برابر ساییدگی بسیار مقاوم است و به راحتی تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد. هم چنین رویه این محصول قابلیت شستشو داشته و می توانید در صورت کثیف شدن رویه را توسط زیپی که در پشت هپی چیر تعبیه شده است، جدا کرده و بشویید. هم چنین می توانید این رویه را در صورت خراب شدن تعویض نمایید. در دوخت های رویه این هپی چیر از نخ های مقاومی استفاده شده است که در صورت وارد شدن فشار زیاد، دچار پارگی نمی شود. 


کیفیت مواد داخلی هپی چیر

این هپی چیر از مواد داخلی به نام فیبر (یونولیت خرد شده) پر شده است. این نوع مواد داخلی دارای ویژگی هایی می باشند که باعث شده است مناسب ترین جنس برای داخل هپی چیر شناخته شوند. این مواد داخلی در برابر ضربه و فشار مقاوم هستند. با وارد شدن فشار زیاد به بدنه محصول، از کیفیت مواد داخلی کاسته نشده و هپی چیر دچار افت کیفیت نمی شود. به دلیل استفاده از این مواد، این هپی چیر دارای تحمل وزن بسیار بالایی می باشد. این مواد داخلی وزن بسیار کمی دارند و به همین جهت محصول نهایی دارای وزن کمی بوده و به راحتی می توان آن را جابه جا کرد. انعطاف زیاد نیز دلیل دیگری برای استفاده از این مواد داخلی در تولید هپی چیر می باشد. با نشستن فرد بر روی هپی چیر، محصول به فرم بدن درآمده و به همین جهت به فرمی مطلوب و ایده آل برای بدن شما می رسد. به همین دلیل هیچ فشاری به بدن شما وارد نشده و از نشستن طولانی مدت بر روی آن خسته نمی شوید. دارا بودن ضمانت دو ساله دلیلی بر کیفیت بالای این محصول می باشد.


راهنمای خرید

هپی چیر پشتی دار طبی یک محصول بسیار عالی برای استفاده در هنگام مطالعه، بازی کامپیوتری، تماشای تلوزیون و یا فعالیت های دیگر می باشد. این محصول را با قیمتی ارزان می توانید از تنها فروشگاه رسمی مبل شنی آرامش و از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...