هپی چیر پسرانه زیرپایی دار

کد 32086

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,193,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پسرانه زیرپایی دار یکی دیگر از بهترین هپی چیر های جدید تولید شده توسط کارخانه مبل شنی بوده که از رنگ بدنه ای آبی برخوردار بوده به همین دلیل با استقبال پسران و آقایان مواجه شده است. این نوع رنگ بدنه تاثیر بسزایی در آرامش شما هنگام استراحت خواهد داشت. افراد در زمان خرید به ازای پرداخت هزینه انتظار دریافت محصولی با طول عمر بالا را دارند. به همین دلیل تولید کننده هپی چیر روکش بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل تولید کرده است. زیرا روکش مخمل در برابر وزن بالا مقاوم مانده و در اثر شستشو و استفاده مداوم دچار هیچ گونه آسیبی نمی شود. این روکش بدنه ساختاری بادوام و ضدتعریق داشته پس در زمان خواب و یا کار و مطالعه مشکلی برای شما ایجاد نمی کند. دوخت با تضمین روکش بدنه هپی چیر موجب افزایش طول عمر آن و رضایتمندی مصرف کنندگان شده است. محصول از یک زیرپایی استاندارد گرد و شنی برخوردار می باشد. با استفاده از این زیرپایی و با تیکه به تکیه گاه شیبدار و نرم محصول می توانید خوابی راحت و در آسایش کامل تجربه کنید. تمامی هپی چیر های تولید شده از مواد داخلی با نوع شن های یونولیتی تولید شده اند. این مواد یونولیتی با وزن کم و توان تحمل وزن بالا در کنار بادوام و انعطاف پذیری خود توانسته اند محصولات تولید شده را به رقیبی بزرگ برای مبل های راحتی کلاسیک تبدیل کنند. کنترل میزان این مواد یونولیتی در اختیار شما بوده و به راحتی کم یا زیاد می شود. برای جا به جایی آسان این هپی چیر 6 کیلوگرمی ، یک دستگیره بر روی آن تعبیه شده است. در حال حاضر محصول توسط فروشنده اصل مبل شنی با تخفیف مناسب قابل خریداری از سزاسر ایران می باشد.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • دارای جنس بدنه مخمل
  • دارای زیرپایی شنی و دستگیره
  • دارای وزن کم و تحمل وزن بالا
  • دارای گارانتی 2 ساله

هپی چیر پسرانه زیرپایی دار

هپی چیرهای راحتی دارای بالاترین تنوع در رنگ و طرح بوده و زیبایی بی نظیری دارند. به طوری که هر شخصی با یکبار استفاده از این محصولات، خواهان خریداری و استفاده دائمی از هپی چیرهای راحتی خواهد شد. برخی از این محصولات دارای طراحی های اختصاصی برای افراد می باشند. برای مثال بعضی از طراحی ها مخصوص کودکان، برخی اسپرت و برخی مخصوص استفاده خانم ها و یا آقایان است. با این وجود می توان به راحتی به انتخاب محصول پرداخت و با توجه به شخصی که می خواهد از هپی چیر استفاده نماید، محصول را جست و جو کرد. هپی چیر پسرانه زیرپایی دار یکی از زیباترین محصولات طراحی شده مخصوص آقایان می باشد که با سبک طراحی خاص و رنگ زیبای خود مورد علاقه بسیاری از آقایان جوان واقع شده است. در ادامه این محصول را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی توپی هپی چیر

این محصول به صورت کاملا گرد ساخته شده است و دارای ظاهری همانند یک توپ بزرگ می باشد که در قسمت میانی آن بخشی فرو رفته قرار دارد. این فرورفتگی در واقع نشیمنگاه هپی چیر است که ارتفاعی مناسب و عالی از سطح زمین را دارا می باشد. نشیمنگاه محصول به صورت جادار و راحت طراحی شده است و برای استفاده تمامی افراد با جثه های بزرگ نیز مناسب می باشد. بخشی از این توپ گرد در واقع تکیه گاه هپی چیر است. این تکیه گاه نیز ابعادی مناسب و استاندارد دارد و به خوبی تمامی قسمت های کتف و گردن شما را پوشش می دهد. در واقع هپی چیر پسرانه، محصولی فوق العاده راحت می باشد که با نشستن بر روی آن، توسط ساختمان توپی احاطه می شوید و می توانید به راحتی بر روی آن استراحت کرده و به خواب بروید. این محصول هم چنین برای استفاده در زمان فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند نیز عالی است و شما در طی انجام فعالیت، از نشستن خسته نخواهید شد و دچار درد در ناحیه کمر و کتف نمی شوید. 


طراحی گرد زیرپایی

زیرپایی این محصول نیز وسیله ای زیبا و بسیار کاربردی است. این زیرپایی به صورت استوانه ای کوچک ساخته شده است که دارای ارتفاعی مناسب بوده و ارتفاع آن با نشیمنگاه هپی چیر کاملا متناسب می باشد. این نوع طراحی امکان استفاده به صورت های گوناگون را به شما می دهد. در زمان استراحت بر روی این محصول می توانید به راحتی پاهای خود را بر روی زیرپایی قرار داده و پاهایتان را دراز کنید تا خستگی از بدن شما دور شود. این محصول پس از یک روز سخت کاری، فضایی راحت را برای استراحت شما مهیا می کند. از این زیرپایی می توانید در زمان استفاده از وسایلی مانند لپ تاپ و یا دسته های بازی استفاده کرده و لوازم و وسایل دیگر خود را بر روی آن قرار دهید. این وسیله همانند یک میز کوچک برای شما عمل خواهد کرد. از دیگر موارد استفاده از این زیرپایی، در زمان نشستن است. این محصول پاف نشیمن عالی برای شما محسوب می شود که در صورت نیاز می توانید به راحتی بر روی آن نشسته و فرد دیگری بر روی هپی چیر بنشیند. به دلیل ارتفاع مناسب این زیرپایی، در زمان نشستن و برخاستن بر روی آن، زانوهای شما دچار آسیب و درد نخواهد شد. 


استفاده آسان 

از این هپی چیر به سادگی می توانید استفاده کنید. این محصول به صورت آماده به دست شما می رسد و برای استفاده از آن کافی است هپی چیر را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مورد نظر قرار دهید. برای جابه جایی این محصول باید آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید تا در اثر برخورد با لبه های دیوار و یا اشیای تیز، بدنه دچار آسیب نشود. شما می توانید این هپی چیر را در هر فضایی مورد استفاده قرار دهید. این محصول دارای ابعادی مناسب می باشد که به سادگی در خودرو جای می گیرد. شما می توانید در زمان مسافرت به راحتی این هپی چیر را به همراه خود برده و در هر فضایی از آن استفاده نمایید. استفاده کردن از این محصول در برابر نور آفتاب نیز به بدنه هپی چیر آسیبی وارد نمی کند. با استفاده از این هپی چیر در کمپینگ و مسافرت، در شب و در زمان خواب می توانید به دور از سرمای زمین بر روی این محصول بخوابید. 


روش خرید

هپی چیر پسرانه زیرپایی دار را می توانید از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش سفارش داده و در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...