هپی چیر پسرانه راحتی

کد 12013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,676,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پسرانه راحتی یکی دیگر از محصولات راحتی قابل استفاده برای تمام سنین بوده که با توجه به رنگ بدنه آبی خود مورد استقبال مصرف کنندگان آقا قرار گرفته است. وزن بدنه هپی چیر بسیار کم و در حدود 6 کیلوگرم می باشد. بر روی بدنه محصول یک دستگیره برای جا به جایی آسان با در نظر گرفته وزن بدنه کم وجود دارد. این هپی چیر استحکام تحمل وزن تا 180 کیلوگرم بر روی خود را داشته به همین دلیل تمام سنین به هر وزنی می کنند محصول را انتخاب کنند.روکش بدنه هپی چیر از بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی تولید شده است. پارچه های چرم مصنوعی ضدتعریق و ضدآب بوده پس در صورت استفاده به صورت طولانی مدت مشکلی برای مصرف کننده ایجاد نمی کنند. این روکش بدنه قابلیت تحمل وزن بالایی داشته و در اثر فشار بالا دچار اسیب نمی شود. با جدا کردن روکش بدنه هپی چیر از آستر آن می توانید اقدام به شستشو محصول نمایید.مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر از نوع یونولیتی ساختار خرد شده ، مانند نمونه های مشابه تشکیل شده اند. زیرا مواد یونولیتی نرمی و انعطاف پذیری بالایی داشته و قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد را دارند. با کم و زیاد کردن مواد یونولیتی می توانید موجب تغییر در بدنه هپی چیر شوید. از دلایل وزن کم محصول نوع مواد داخلی آن بوده زیرا یونولیت خرد شده وزن بسیار کمی داشته اما می تواند وزن بسیار بالایی را بر روی خود تحمل کند. از این هپی چیر در داخل اتاق خواب و یا سالن پذیرایی و محل کار و... می توانید به راحتی استفاده نمایید. این هپی چیر با طراحی بدنه ساده و ساختار استاندارد خود توانسته پاسخگوی نیاز علاقمندان به این گروه از محصولات باشد. برای خرید محصول می توانید به فروشنده مرکزی مبل شنی در تهران مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر پسرانه راحتی

در میان تنوع بسیار بالای محصولات مبل شنی آرامش، برخی از این محصولات به طور اختصاصی برای پسران و یا دختران تهیه شده اند. البته برخی نیز مختص کودکان ساخته و طراحی شده اند. هپی چیرهای پسرانه به واسطه داشتن ظاهری جالب و مخصوص، مورد پسند پسران واقع شده و پسران تمایل زیادی به تهیه این محصولات نشان می دهند. هپی چیر پسرانه راحتی با دارا بودن طراحی خاص و زیبا برای پسران، و دارا بودن ویژگی هایی خاص از محبوبیت بالایی در میان پسران برخوردار بوده و بسیاری از افراد علاقه بسیاری به این نوع از محصولات نشان می دهند. هپی چیر پسرانه راحتی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی فانتزی و اسپرت

این محصول از طراحی جالبی برخوردار است. حالت این هپی چیر به صورت گرد بوده و ساختمان بدنه آن به صورت کیسه مانند می باشد. به طوری که هر چه به قسمت بالاتر هپی چیر نزدیک می شویم، از مساحت آن کاسته می شود. در بالاترین بخش این هپی چیر، دسته قرار دارد که می توانید توسط آن به راحتی هپی چیر را جابه جا کنید. بخش پشتی این محصول دارای ارتفاعی استاندارد می باشد که به راحتی می توانید به آن تکیه داده و بنشینید. هم چنین قسمت نشیمنگاه این هپی چیر با ارتفاع مناسبی از سطح زمین واقع شده است. رویه این هپی چیر از جنس چرم مصنوعی می باشد که براق است و زیبایی محصول را دوچندان می کند. هم چنین دارا بودن رنگ آبی جذاب باعث شده است تا پسران به این هپی چیر علاقه بیش تری نشان دهند. این محصول بر روی بدنه دارای دوخت هایی به صورت عمودی می باشد که با ظرافت بسیار زیادی انجام شده است. 


بدنه ای با کیفیت 

همان طور که گفته شد رویه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد. این نوع از رویه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که در اثر استفاده پوسته نشده و کناره های هپی چیر ساییده نمی شود. این نوع از رویه را می توانید به راحتی در فضاهای باز نیز مورد استفاده قرار دهید. زیرا نور آفتاب بر کیفیت بدنه اثری نداشته و آسیبی به آن وارد نمی کند. هم چنین این نوع از رویه در برابر فشار بالا مقاوم است و با نشستن افرادی با وزن زیاد، دچار آسیب نخواهد شد. رویه این محصول دارای دوخت هایی محکم می باشد که توسط بهترین نوع نخ انجام شده است. این نوع از نخ بسیار مقاوم بوده و تحت فشار بالا، پاره نمی شود. به همین جهت در اثر فشار بالا، در قسمت درزهای هپی چیر مشکلی ایجاد نمی شود. 


استفاده در مسافرت 

ابعاد این هپی چیر بسیار مناسب بوده و به راحتی در خودرو جای می گیرد. این محصول را می توانید در زمان مسافرت به راحتی در خودرو جای دهید و در فضاهای باز استفاده نمایید. این هپی چیر برای استفاده در مسافرت و کمپینگ مناسب بوده و شما در فضاهای باز و در طبیعت، ضمن لذت بردن از گرمای آفتاب و هوای تازه، می توانید از نشیمنگاهی بسیار راحت نیز برخوردار باشید. هم چنین در طول شب می توانید با خوابیدن بر روی این محصول، از سرمای زمین دور بمانید و به راحتی به خواب بروید. 


تحمل وزن بالا

هپی چیر پسرانه از موادی بسیار مرغوب و با کیفیت تولید شده است. به همین جهت وارد شدن فشار زیاد تحت نشستن افرادی با وزن بسیار بالا، باعث افت کیفیت و آسیب به آن نخواهد شد. هر فردی به راحتی می توانید به تهیه و استفاده از این هپی چیر اقدام کند بدون اینکه نگران آسیب به بدنه آن باشد. در صورت نشستن افراد بر روی این هپی چیر، محصول به فرمی مناسب و ایده آل برای بدن آن فرد می رسد و پس از استفاده نیز با تکان دادن محصول، هپی چیر به فرم اولیه بازمی گردد به طوری که با نشستن دوباره فرد دیگری، فرم جدیدی به خود می گیرد. این محصول قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کرده بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود. 


ثبت سفارش و خرید

هپی چیر پسرانه راحتی را می توانید با قیمتی ارزان از طریق تنها نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامش خریداری کنید. برای این منظور با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...