هپی چیر پارچه یک نفره

کد 22072

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,003,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پارچه یک نفره از جمله زیباترین انواع هپی چیر های تولید شده برای زمان های کار و استراحت و تماشای تلویزیون و.. بوده که با قیمت ارزان و طول عمر بالا به بازار عرضه شده است. این هپی چیر که تولید نمایندگی رسمی مبل شنی در ایران بوده ، طراحی بدنه گرد و راحت با تکیه گاهی بلند و سرخود دارد. این تکیه گاه سطح کمر شما را به طور کامل می پوشاند تا شما احساس راحتی داشته باشید. بدنه محصول انعطاف پذیر بوده و یا گذشت زمان و در اثر استفاده تغییر حالت می دهد. از مرغوب ترین نوع پارچه برای تولید روکش بدنه هپی چیر استفاده شده است. این روکش بدنه کاملا ضدتعریق بوده پس می توانید برای مدت طولانی بدون نگرانی از محصول استفاده کنید. روکش بدنه پارچه ای نرم و مقاوم نیز بوده و در دراز مدت دچار افت کیفیت و طول عمر نخواهد شد. در صورت نیاز روکش بدنه رامی توانید با اب و مواد شوینده بشویید. مواد یونولیتی انتخاب شده برای داخل هپی چیر از نوع یونولیت خرد شده هستند. مواد یونولیتی نرم و قابلیت تحمل وزن بالایی داشته اما بسیار سبک و منعطف می باشند. شما با کم و زیاد کردن مواد داخلی هپی چیر می توانید بدنه محصول را با توجه به فرم بدن خود تنظیم کنید. این هپی چیر به راحتی حمل و جا به جا شده زیرا تنها 5 کیلوگرم وزن دارد. با توجه به استحکام بالای بدنه هپی چیرو توان تحمل 150 کیلوگرم وزن تمام افراد به راحتی می توانند محصول را خریداری کنند. این هپی چیر برای احترام به حقوق مصرف کنندگان دارای 2 سال گارانتی معتبر است. اگر قصد خرید هپی چیر با قیمت ارزان و کیفیت بالا را دارید می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم

هپی چیر پارچه یک نفره

هپی چیرهای راحتی با طراحی های گرد از پرطرفدارترین محصولات تولید شده در کارخانه مبل شنی آرامش محسوب می شوند. این محصولات راحتی و جذاب، دارای ویژگی های فراوانی هستند که به راحتی می توانید از آن ها در فضاهای گوناگون استفاده نمایید. شما با استفاده از این محصولات بسیار راحت و عالی خواهید توانست در فضاهای گوناگون، بستری نرم و راحت را برای استراحت و یا انجام فعالیت های نشسته خود فراهم نمایید. هپی چیر پارچه یک نفره یکی از بهترین این نمونه ها است که با داشتن کیفیتی مطلوب و حالتی استاندارد و طبی، توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول خاص خواهیم پرداخت. 


اندازه های استاندارد

این هپی چیر درارای طول و عرضی برابر با 100 سانتی متر می باشد. همانطور که از ظاهر محصول مشخص است این هپی چیر طراحی به فرم گرد دارد و ارتفاعی معادل 110 سانتی متر را دارا می باشد. ارتفاع این هپی چیر به صورت استاندارد بوده و فاصله سطح زمین تا قسمت نشیمنگاه این محصول نیز کاملا متناسب با بدن اغلب افراد می باشد. به این ترتیب هر فردی به راحتی می توانید به صورت مکرر بر روی این هپی چیر نشسته و برخیزد بدون اینکه فشاری به کمر و زانوها وارد شود و یا دچار درد در این قسمت های بدن گردد. ارتفاع تکیه گاه این محصول نیز به صورت استاندارد محاسبه شده است و با نشستن و تکیه دادن به این پشتی، بدن شما در وضعیتی ایده آل قرار می گیرد. در زمان نشستن بر روی این هپی چیر، کف پاها بر روی زمین قرار می گیرد و با جلوگیری از آویزان شده پاها، شما خواهید تواست بدون ایجاد درد در این قسمت، به مدت طولانی از این محصول استفاده نمایید. 


قابلیت حمل آسان

در تولید این محصول از مواد اولیه ای استفاده شده است که با دارا بودن وزن بسیار پایین، حجم بالایی دارند. به همین علت این محصول دارای وزن بدنه ای برابر با 5 کیلوگرم می باشد که در مقایسه با ابعاد آن، وزنی ناچیز محسوب می شود. برای جابه جایی این محصول و انتقال آن، و هم چنین جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه هپی چیر، لازم است تا در زمان جابه جایی از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا با کشیدن محصول بر روی زمین ممکن است بدنه محصول با اشیای تیز و یا لبه های دیوار برخورد کند و دچار ساییدگی و خراش شود. بنابراین در صورت نیاز به جابه جایی، لازم است تا این محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید تا بدنه محصول آسیب نبیند. 


استحکام و انعطاف بالا

مواد داخلی مورد استفاده در تولید این هپی چیر، نوعی مواد شنی هستند که جنس یونولیتی داشته و به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. به همین دلیل با وارد شدن فشار و در زمان نشستن بر روی این هپی چیر، بدنه هپی چیر به فرمی متناسب با بدن شخص درآمده و حالتی ایده آل برای نشستن شما را به خود می گیرد. هم چنین با نشستن فرد دیگر، به دلیل انعطاف بسیار بالای این محصول، هپی چیر فرم بدن آن شخص را به خود می گیرد. به همین علت در زمان استفاده های طولانی هیچ فشاری متوجه بدن نشده و استفاده از این هپی چیر به مدت طولانی و در زمان انجام فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی دارند، خستگی شما را به حداقل می رساند. این محصول برای استفاده سالمندان نیز ایده آل است. زیرا این گروه بیش تر وقت خود را به صورت نشسته سپری می کنند و نیازمند نشیمنگاهی راحت و مناسب هستند. این هپی چیر دارای استحکام بالایی نیز می باشد. با وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی، مواد داخلی هپی چیر فرم خود را حفظ می کنند و دچار افت کیفیت نمی شوند. با وارد شدن فشار زیاد، بدنه این محصول انعطاف خود را از دست نداده و دچار کاهش حجم نخواهد شد. 


راهنمای خرید

هپی چیر پارچه یک نفره را با قیمتی ارزان می توانید از طریق نمایندگی مبل شنی آرامش و از طریق سایت فروشگاهی این شرکت خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...