هپی چیر مخمل گرد با زیرپایی

کد 23074

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,478,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مخمل گرد با زیرپایی یک محصول استثنایی با ساختاری نرم و راحت و بدنه بادوام بوده که در رنگبندی بالا توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و به بازار عرضه شده است. رنگبندی بالای تولید شده از این نوع هپی چیر موجب شده تا افراد بتوانند رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش بدهند. برای تولید روکش بدنه هپی چیر از پارچه مخمل استفاده شده است. پارچه مخمل نرم و بادوام بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. این نوع روکش بدنه ضدتعریق نیز بوده و استفاده طولانی مدت از ان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. شما می توانید روکش بدنه را با اسودگی خاطر با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر از یونولیت خرد شده هستند. مواد یونولیتی نرم و انعطاف پذیر هستند. پس راحتی بالایی را در زمان استفاده به شما هدیه می دهند. این مواد وزنی کمی داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. پس انتخاب این هپی چیر هیچ گونه محدودیتی در مورد سن و وزن افراد ندارد. شما می توانید با استفاده از زیپ تعبیه شده بر روی بدنه هپی چیر مواد داخلی را تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. این محصول یک زیرپایی شنی نیز دارد. با استفاده از این زیرپایی می توانید به راحتی از هپی چیر برای خواب استفاده کنید. این زیرپایی امکان استفاده به عنوان میز را نیز دارد. وزن بدنه هپی چیر 7 کیلوگرم بوده اما می تواند وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را تحمل کند. اگر قصد خرید هپی چیر را با قیمت و کیفیت مناسب دارید می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از طریق سایت این فروشگاه خریدی اسان داشته باشید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیت خرد شده
  • دارای رنگبندی بالا
  • قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی

هپی چیر مخمل گرد با زیرپایی

هپی چیر مخمل گرد با زیرپایی یکی از راحت ترین نوع هپی چیرهای تولید شده در شرکت مبل شنی آرامش است. این محصول به دلیل داشتن طراحی کامل و فوق العاده راحت، فضایی مناسب و ایده آل برای استراحت بوده و با این هپی چیر، قادر خواهید بود ساعت های طولانی را به صورت نشسته سپری کنید. هپی چیر فوق دارای ظاهری جذاب و منحصر به فرد می باشد که ساختمانی جذاب داشته و می توانید آن را به راحتی با دکوراسیون منزل هماهنگ کنید. برای خریداری این محصول لازم است تا اطلاعاتی کامل در مورد ساختمان و نوع طراحی آن داشته باشید تا بتوانید متناسب با نیاز خود هپی چیر مناسب را خریداری نمایید. در ادامه این مطلب به ذکر برخی از ویژگی های این محصول خاص خواهیم پرداخت. 


ابعاد مناسب برای فضاهای کوچک

این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای ابعادی مناسب و استاندارد می باشد. طول و عرض این هپی چیر معادل 90 سانتی متر می باشد. قسمت زیادی از این ابعاد را نشیمنگاه تشکیل می دهد و در این حالت نشیمنگاه بسیار جادار بوده و مناسب برای استفاده تمامی افراد می باشد. این نشیمنگاه با دارا بودن ابعادی بزرگ و مناسب، به شما امکان استفاده در زمان استراحت و کار را می دهد. ابعاد این هپی چیر به گونه ای طراحی شده است که به سادگی در داخل خودرو جای می گیرد و می توانید آن را به سادگی در فضاهای مختلف حمل کرده و جابه جا کنید. هم چنین می توانید به راحتی از این محصول در مسافرت ها استفاده نمایید. با به همراه بردن این هپی چیر در مسافرت ها، با داشتن نشیمنگاهی راحت و مناسب، از هوای آزاد و نور آفتاب لذت ببرید و در شب می توانید به راحتی بر روی این محصول بخوابید. ارتفاع بدنه این هپی چیر معادل 110 سانتی متر می باشد و محصول یک تکیه گاه با ارتفاع مناسب دارد. این پشتی تمامی قسمت های کمر و کتف و گردن را دربر می گیرد و به دلیل انعطاف بالایی که دارد، به فرمی مناسب بدن درآمده و در زمان استفاده های طولانی مدت، برای بدن ایجاد مشکل نخواهد کرد. به این ترتیب شما خواهید توانست به راحتی ساعت های طولانی از وقت خود را بر روی این محصول بگذرانید. بر روی این هپی چیر به انجام فعالیت های نشسته خود بپردازید و هم چنین بر روی این هپی چیر بخوابید. 


مشخصات زیرپایی

زیرپایی این محصول طراحی به صورت استوانه ای دارد. ارتفاع این زیرپایی متناسب با ارتفاع نشیمنگاه هپی چیر طراحی شده است و به همین دلیل در زمان استراحت می توانید بر روی هپی چیر دراز کشیده و پاهای خود را بر روی این زیرپایی قرار دهید. با با این کار فضایی مناسب برای استراحت و خواب خواهید داشت. این زیرپایی از مواد سازنده هپی چیر تولید شده است و به همین دلیل بسیار نرم و راحت بوده و انعطاف بالایی دارد. شما از این زیرپایی در صورت نیاز می توانید به عنوان پاف نشیمن استفاده نمایید. هم چنین می توانید این محصول را در کنار هپی چیر قرار دهید و از آن به عنوان یک میز کوچک برای قرار دادن وسایل خود در حین کار کردن بهره ببرید. 


تحمل وزن بالا

برای پر کردن داخل این محصول از فیبر (یونولیت خرد شده) استفاده شده است. از ویژگی های مهم این مواد داخلی، دارا بودن استحکام بالا در زمان استفاده می باشد. این مواد داخلی در حین استفاده طولانی مدت، دچار آسیب نشده و کیفیت خود را از دست نمی دهند. هم چنین در صورت وارد شدن فشار زیاد، از حجم این مواد داخلی کاسته نخواهد شد و انعطاف خود را از دست نخواهند داد. شما می توانید با خاطر آسوده تا سال ها از این محصول استفاده کنید بدون اینکه به مواد داخلی آن آسیبی وارد شود. این هپی چیر قادر است تا 150 کیلوگرم وزن را به خوبی تحمل کند. 


روش خرید

هپی چیر مخمل گرد با زیرپایی جزو پرفروش ترین انواع هپی چیر در سایت مبل شنی آرامش می باشد. این محصول به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا، امکان استفاده های طولانی و مداوم را به شما خواهد داد. برای خرید این محصول با ارزان ترین قیمت با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...