هپی چیر مخمل دونفره

کد 23043

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,773,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مخمل دونفره یکی دیگر از محصولات 2020 تولید شده در کارخانه مرکزی مبل شنی در ایران بوده که در عین سادگی ساختاری راحت و کیفیت بالایی داشته و می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. این هپی چیر از ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده که نشمینگاهی بسیار بزرگ با تکیه گاهی سرخود دارد. این نشیمنگاه بزرگ موجب شده تا بتوانید از این محصول زیبا علاوه بر مبل راحتی به عنوان یک تخت خواب شنی یک نفره نیز استفاده کنید. ویژگی بارز این محصول مربوط به ساختار منعطف و نرم آن بوده که می تواند با توجه به فرم بدن مصرف کننده تغییر حالت داده تا راحتی و اسایش داشته باشید. روکش بدنه هپی چیر از بهترین نوع پارچه مخمل بوده که طرفداران بالایی دارد. زیرا روکش های مخمل را می توانید به راحتی مورد شستشو قرار داده و در سال های طولانی بدون افت کیفیت و زیبایی برای استفاده مهیا باقی بمانند. این روکش های بدنه مخمل ضدتعریق و نرم نیز بوده و در اثر قرار داشتن در معرض وزن و فشار بالا دچار کمترین اسیب بدنه نمی شوند. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر برای راحتی بالای شما از بهترین نوع مواد یونولیتی با ساختار خرد شده تشکیل شده است. این مواد یونولیتی سبک بوده اما می توانند وزن بالایی را بر روی خود تحمل کرده و ساختاری نرم و انعطاف پذیر دارند. برای داشتن هپی چیر با بدنه راحت تنها کافی بوده میزان این مواد یونولیتی را کم یا زیاد کنید. رنگ بدنه محصول از تنوع بالایی بخوردار بوده که شما می توانید با مراجعه به فروشنده اصل رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. این هپی چیر زیبا را می توانید از تولیدی مرکزی مبل شنی ارامش با یک تخفیف ویژه خریداری نمایید.

  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • تحمل وزن: 270 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 9 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل درجه یک
  • دارای تنوع رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر مخمل دونفره

هپی چیر مخمل دو نفره یکی از بهترین انواع تولیدات کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش می باشد. این هپی چیر زیبا و جذاب بوده و از ساختمانی ساده و شیک برخوردار است. هپی چیر های دو نفره کاربردهای بسیاری داشته و به همین علت مورد علاقه اغلب افراد واقع می شوند. هپی چیر مخمل دو نفره یکی از بهترین محصولات دو نفره می باشد که در ادامه سعی داریم این محصول جذاب را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. 


محصولی با ساختمان ساده و شیک

در طراحی این هپی چیر سعی شده است تا با دارا بودن ساختمانی ساده، محصولی بی نهایت جذاب و شیک داشته باشیم. این هپی چیر فرمی بیضی شکل دارد و از پهنا بر روی زمین قرار گرفته است. قسمت بالایی این هپی چیر به صورت شیبدار می باشد و با نشستن فرد بر روی این محصول، یک تکیه گاه مناسب در پشت قسمت نشیمنگاه تشکیل می شود. بر روی این بدنه یک زیپ مخفی تعبیه شده است که به شما امکان دسترسی به مواد داخلی را می دهد. با استفاده از این زیپ می توانید رویه هپی چیر را تعویض کنید. هم چنین توسط این زیپ می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کنید. این هپی چیر با دارا بودن ساختمانی ساده، جذابیت بالایی دارد. رنگ این محصول قهوه ای تیره می باشد که رنگی شیک و همه پسند است و به دلیل تیره بودن، به سادگی دچار آلودگی نشده و دیرتر لک می شود. 


ابعادی کاربردی

هپی چیرهای دو نفره برای استفاده بسیار مناسب می باشند. زیرا این محصولات به صورت تک نفره نیز مورد استفاده قرار گرفته و در صورت استفاده تک نفره می توانید این محصولات را به صورت درازکشیده و برای خوابیدن استفاده نمایید. زیرا این نوع از هپی چیر بسیار نرم و راحت بوده و می توانید از آن به عنوان تخت شنی نیز استفاده کنید. ابعاد این محصول به گونه ای طراحی شده است که به راحتی هر فردی می تواند بر روی آن دراز بکشد. در صورت استفاده دو نفره، هر دو شخص با هر جثه ای به راحتی می توانند از این هپی چیر استفاده کنند. این محصول برای استفاده دو نفر به صورت نشسته مناسب بوده و کاربردهای فراوانی دارد. از این محصول می توانید به عنوان کاناپه جلوی تلوزیون استفاده نمایید. در زمان بازی های کامپیوتری دو نفره می توانید با نشستن بر روی این هپی چیر، بدون خستگی به بازی بپردازید. یکی دیگر از کاربردهای این محصول استفاد از آن در زمان مطالعه است. با استفاده از این هپی چیر در هنگام نشستن طولانی مدت اذیت نخواهید شد و آسیبی متوجه کمر و گردن شما نمی باشد. این محصول را می توانید در تراس خانه قرار دهید و ساعت های طولانی بر روی آن نشسته و از گرمای خورشید لذت ببرید. پس از یک روز سخت کاری و یا ورزش طولانی، استراحت بر روی این هپی چیر، خستگی شما را از بین خواهد برد. این محصول فوق العاده کاربردی بوده و برای استفاده در فضاهای مختلف مناسب می باشد. 


مشخصات فنی 

این هپی چیر دارای رویه ای مقاوم در برابر فشار می باشد. این رویه در برابر ساییدگی استحکام بالایی دارد و با برخورد اشیا و وسایل به سادگی دچار پارگی نمی شود. این رویه از طول عمر بالایی برخوردار است و به راحتی قابل شستشو می باشد. این رویه را می توانید به سادگی در ماشین لباسشویی بشویید. هم چنین رویه هپی چیر تغییر رنگ نداده و بور نمی شود. مواد داخلی به کار رفته در این محصول نیز از انعطاف بسیار بالایی بهره می برد. این مواد داخلی به خوبی جابه جا شده و با هر بار نشستن، به فرم بدن فرد درمی آیند. مواد داخلی این محصول را می توانید به راحتی کم یا زیاد کرده و از این طریق میزان انعطاف هپی چیر را تغییر دهید. 


روش خرید

هپی چیر مخمل دو نفره را می توانید با قیمتی ارزان از طریق تنها نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...