هپی چیر مخمل دخترانه

کد 22052

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,889,000
1,779,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مخمل دخترانه یکی دیگر از زیباترین هپی چیر های جدید فروشگاه انحصاری مبل شنی بوده که به دلیل رنگ بدنه گلبهی خود توانسته مورد استقبال گسترده بانوان واقع شود. این هپی چیر از یک گارانتی معتبر 2 ساله برخوردار بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این گارانتی معتبر تضمینی بر طول عمر بالای این هپی چیر می باشد. برای تولید روکش بدنه هپی چیر از مرغوب ترین پارچه مخمل استفاده شده است. این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده پس در صورت استفاده طولانی مدت از آن هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد. روکش های بدنه مخمل را می توانید در صورت لزوم از آستر جدا کرده و به وسیله آب و یا مواد شوینده شستشو دهید. لازم به ذکر بوده این روکش بدنه نرم و بادوام بوده و می تواند وزن و فشار بالایی را بدون افت کیفیت و آسیب تحمل نماید. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر را مانند تمام نمونه های مشابه از شن های یونولیتی تشکیل شده است. شن های یونولیتی نرم و انعطاف پذیر بوده و ساختاری منسجم دارد. این مواد وزنی کم داشته اما از قابلیت تحمل وزن بالا برخوردار هستند. شما می توانید برای تغییر فرم بدنه هپی چیر میزان مواد یونولیتی داخل محصول را کم یا زیاد کنید. این هپی چیر ساختاری گرد داشته و برای استفاده در داخل منزل و یا محل کار مناسب است. این محصول هنگامی که قصد مطالعه و گیم و... را دارید می تواند بدن شما را در حالت طبی و راحتی نگه دارد. برای خرید هپی چیر تنها کافی بوده به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از سایت فروشگاهی آرامش اقدام به خرید آنلاین نمایید.

  • طول: 115 سانتی متر
  • عرض: 115 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر مخمل دخترانه 

این محصول به رنگ گلبهی تولید شده است به همین دلیل مورد علاقه بانوان بوده و اغلب دختران جوان به خرید آن تمایل دارند. هپی چیر مخمل دخترانه از زیباترین انواع هپی چیر می باشد که با داشتن نشیمنگاهی فوق العاده راحت و جادار برای استفاده تمامی گروه های سنی تولید شده است. این محصول خاص با داشتن طراحی فوق العاده شیک و زیبا برای استفاده در تمامی فضاها مناسب بوده و دارای ویژگی های فراوانی می باشد که آن را به یک محصول پرفروش، با رضایت صددر صدی مشتریان عزیز، تبدیل کرده است. در ادامه به نقد و بررسی ویژگی های این هپی چیر خواهیم پرداخت. 


هپی چیر گرد و جالب 

این محصول دارای بدنه ای گرد است. این بدنه به صورت یک توپ جالب می باشد که دارای یک فرو رفتگی در قسمت میانی است. با نشستن بر روی این محصول، هپی چیر دارای پشتی و دسته هایی به صورت خاص در اطراف خواهد شد که به نشستن راحت تر شما کمک می کند. پشتی این محصول از ارتفاع مناسبی بهره می برد که به خوبی شانه ها و کتف را نیز پوشش می دهد. این بدنه انعطاف فوق العاده ای داشته و با نشستن هر فردی، به فرم بدن همان فرد در می آید و به این صورت می توانید به مدت طولانی از این هپی چیر استفاده کنید بدون اینکه دچار درد در ناحیه کمر و گردن و هم چنین شانه ها و کتف شوید. با قرار دادن آرنج خود در زمان نشستن بر روی این دسته ها، می توانید از آویزان شدن دست های خود جلوگیری کرده و فشار وارد شده به کتف و شانه ها را به حداقل برسانید. 


پارامتر های ظاهری هپی چیر

این هپی چیر دارای طول و عرض 115 سانتی متری و ارتفاع 100 سانتی متری است. این ابعاد بزرگ و جادار بوده و به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید. ارتفاع این محصول نیز تا قسمت نشیمنگاه برابر با 50 سانتی متر می باشد. این ارتفاع برای نشستن و برخاستن راحت تر در نظر گرفته شده است و در اثر نشستن و برخاستن مکرر، دچار آسیب در ناحیه زانو و کمر نخواهید شد. این محصول بسیار سبک بوده و وزنی در حدود 6 کیلوگرم دارد. به این طریق شما به سادگی می توانید در زمان حمل و نقل این هپی چیر را از سطح زمین بلند کنید تا هیچ گونه آسیبی در زمان انتقال به محصول وارد نشود. هپی چیر دخترانه از تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار است و قادر است معادل 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند. با این وجود این محصول برای استفاده تمامی افراد، حتی افرادی با وزن بالا و جثه بزرگ نیز مناسب بوده و این افراد به راحتی می توانند بدون نگرانی از بابت افت کیفیت هپی چیر، از آن استفاده کنند.


بدنه ای زیبا و مقاوم 

برای روکش این هپی چیر خاص و زیبا از نوعی پارچه مخمل استفاده شده است. این نوع از پارچه مخمل دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر پارگی و پوسیدگی می باشد و به سادگی آسیب نمی بیند. در صورت وارد شدن فشار بالا نیز دچار تغییر حالت نشده و کیفیت آن کم نمی شود. این رویه مقاومت بی نظیری در برابر فشار و ضربه دارد و می توان با خاطر آسوده سال های زیادی از آن استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این نوع از پارچه مقاومت بالا در برابر ساییدگی می باشد. هم چنین این نوع از پارچه با دارا بودن قابلیت شستشو، مناسب ترین نوع رویه برای استفاده در هپی چیر است. در زمان آلودگی و نیاز به شستشو می توانید این رویه را به راحتی از بدنه اصلی جدا کرده و با آب و مواد شوینده، مورد شستشو قرار دهید. هم چنین می توانید رویه هپی چیر را در ماشین لباسشویی بشویید. این رویه در اثر شستشو تغییر رنگ نداده و آسیب نمی بیند. این پارچه ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد و مشکلی برای پوست های حساس ایجاد نخواهد کرد. 


راهنمای خرید

هپی چیر مخمل دخترانه را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه کنید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...