هپی چیر مخمل خزه دار

کد 22040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,009,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مخمل خزه دار محصولی زیبا با جنس بدنه خاص و متفاوت و کاملا بادوام بوده که برای استفاده افراد بالاتر از 3 سال توسط نمایندگی رسمی مبل شنی به بازار عرضه شده است. این هپی چیر از یک ضمانت نامه معتبر 2 ساله برخوردار بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. وزن بدنه هپی چیر به دلیل نوع مواد داخلی ان تنها 6 کیلوگرم است. پس تمامی مصرف کنندگان می توانند این محصول را به راحتی حمل و جا به جا کنند. تحمل وزن بدنه هپی چیر نیز بالغ بر 120 کیلوگرم می باشد. برای تولید روکش بدنه هپی چیر از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل خزه دار استفاده است. این نوع روکش بدنه را می توانید با اسودگی خاطر با اب و مواد شوینده بشویید. روکش بدنه کاملا ضدتعریق نیز بوده پس در صورت استفاده طولانی مدت مشکلی ایجاد نخواهد کرد. ارگونومی ساخت بدنه هپی چیر کاملا گرد بوده و تکیه گاهی سرخود دارد. این تکیه گاه سرخود منعطف نیز بوده و در اثر استفاده تغییر حالت می دهد. پس هپی چیر برای استفاده در زمان کار و استراحت و مطالعه و... توصیه می شود. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر از نوع یونولیت خرد شده هستند.مواد یونولیتی نرم و منعطف بوده و شما می توانید با کم و زیاد کردن این مواد فرم بدنه محصول را متناسب با راحتی خود تغییر دهید. این مواد وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. رنگ بدنه هپی چیر روشن انتخاب شده تا به راحتی با تمام رنگبندی های دکوراسیون داخلی هماهنگ شود. برای خرید هپی چیر با قیمت و کیفیت مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از طریق وب سایت این فروشگاه خریدی اسان و اینترنتی را تجربه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 90  سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل خزه دار
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم

هپی چیر مخمل خزه دار

هپی چیر مخمل خزه دار از زیباترین و جذاب ترین محصولات تولید شده در کارخانه مبل شنی آرامش می باشد که با دارا بودن ظاهری فانتزی و جالب توانسته مورد علاقه بسیاری از افراد واقع شود و به فروش بالایی دست پیدا کند. این محصول از طراحی جالبی برخوردار است و ظاهر فانتزی آن توجه هر فردی را جلب می کند. این محصول در گروه هپی چیر های راحتی قرار دارد و با ابعادی مناسب، در انواع فضاها کاربرد خواهد داشت. شما می توانید این محصول را به سادگی از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش خریداری کنید اما لازم است قبل از اقدام برای خرید، به تمامی ویژگی های این محصول توجه نمایید تا بتوانید از خرید خود رضایت کامل را کسب نمایید. در ادامه این مطلب هپی چیر مخمل خزه دار را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم و مشخصات آن را به طور کامل بیان می کنیم. 


دارا بودن انعطاف بالا

این محصول در گروه محصولات راحتی قرار دارد و به این منظور تولید شده است. بنابراین باید دارای انعطاف بالایی باشد تا بتوانید بر روی آن به راحتی به استراحت پرداخته و یا به مدت طولانی بنشینید. برای این منظور در پر کردن داخل این هپی چیر از مواد یونولیتی استفاده شده است. این مواد به صورت شن های ریزی هستند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت می کنند و تغییر حالت پیدا می کنند. به این ترتیب با نشستن فردی بر روی هپی چیر، این محصول به خوبی تغییر شکل داده و مواد آن به راحتی جابه جا می شوند. بنابراین محصول به سادگی به فرمی ایده آل و مناسب برای شما درآمده و می توانید ساعت های طولانی را از نشستن بر روی آن لذت ببرید. 


قابلیت تنظیم انعطاف 

بر روی این محصول یک زیپ مخفی تعبیه شده است که به شما امکان دسترسی به مواد داخلی را می دهد. هم چنین شما می توانید مواد داخلی هپی چیر را از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش خریداری کنید. برای کم کردن انعطاف محصول و دارا بودن هپی چیر سفت تر می توانید مواد داخلی را اضافه کنید تا محصول سفت تر شود. برای افزایش نرمی و انعطاف هپی چیر نیز می توانید از مواد داخلی کم نمایید. 


طول عمر بالا

این محصول از طول عمر بالایی برخوردار می باشد و به جهت استفاده از مواد مرغوب، طی استفاده طولانی مدت دچار آسیب نخواهد شد. البته نوع نگه داری شما از این هپی چیر نیز بر میزان طول عمر آن تأثیر گذار خواهد بود. برای دارا بودن محصولی با کیفیت باید نکات ساده ای را در زمان استفاده مد نظر قرار دهید. در زمان استفاده باید از ریختن آب و مایعات بر روی محصول جلوگیری نمایید. زیرا با ریختن آب و مایعات دیگر و برخورد آن با مواد داخلی هپی چیر، این مواد به هم می چسبند و از انعطاف آن ها کاسته خواهد شد. هم چنین ممکن است این مواد داخلی دچار کاهش حجم شود و به این ترتیب دیگر کیفیت اولیه را از دست می دهند. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی را تعویض نمایید و با مواد جدیدی جایگزین کنید تا محصول به کیفیت اولیه بازگردد. این هپی چیر از مواد اشتعال زا تولید شده است و به همین علت لازم است از نزدیک کردن لوازم داغ و آتش به آن خودداری نمایید تا محصول دچار آتش سوزی نشود. رویه هپی چیر نیز بسیار مقاوم می باشد و در برابر انواع آسیب های بیرونی از این محصول محافظت خواهد کرد. این رویه در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است اما برای حفظ کیفیت آن لازم است از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا ممکن است در صورت کشیدن بر روی زمین، با اشیا و لوازم تیز برخورد کند و دچار آسیب شود. البته این رویه قابلیت تعمیر و تعویض را دارد و در صورت بروز آسیب می توانید آن را از بدنه اصلی جدا کنید و تعمیر کرده و یا تعویض نمایید. این محصول دارای دو سال گارانتی می باشد که به خاطر خریداران عزیز را از بابت کیفیت آن آسوده خواهد کرد. 


روش خرید

با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، هپی چیر مخمل خزه دار را سفارش داده تا در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...