هپی چیر مخمل ایرانی

کد 73002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مخمل ایرانی محصولی اورجینال و اصل می باشد که دارای بدنه ای فابریک است و می تواند محصول را برای سال های زیاد به صورت اولیه حفظ نماید و سبب بروز حساسیت و مانند این ها نمی شود. این محصول بدنه ای به شکل استوانه داشته که بزرگ است و هم می توان یک فرد از آن استفاده کند و هم قادر به استفاده دو فرد به صورت هم زمان می باشد. این مبل شنی دارای سبک ساده ای در تولید می باشد ولی در عین سادگی جذابیت های ظاهری نیز دارد. بدنه آن نیز از جنس جیر می باشد و در درجه کیفی بالا مورد استفاده تمامی افراد قرار می گیرد. ظاهر این مبل شنی به گونه ای است که تمامی افراد را به خود جذب می نماید و محبوبیت فراوانی بین طرفداران خود دارد. به این طریق در سال های اخیر توانسته محصولی پر فروش در تولیدی مبل شنی آرامش باشد و در هر زمانی امکان استفاده از محصول را فراهم کرده است. حالت قرار گیری این مبل شنی بسته به نیاز افراد می باشد در واقع این محصول هم می تواند به حالت افقی قرار گیرد و هم عمودی می توان بر روی آن قرار گرفت. به این طریق قابلیت هایی را در زمان استفاده برای افراد فراهم می کند که آن ها قادر به استفاده گسترده از این مبل شنی می شوند. جهت خرید و تمایل به استفاده از این هپی چیر مخمل ایرانی می توانید آن را از کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش خریداری کنید.

طول 140 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع90 سانتی متر 
جنس رویه پارچه مخملی
جنس بخش کناری پارچه مخملی
مواد داخلی مبل  یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها انعطاف پذیر

 قابلیت شستشو
اقلام همراه-

 

هپی چیر مخمل ایرانی 

در تولید انواع هپی چیرها، اولین نکته ای که حائز اهمیت جلوه می کند، دارا بودن طراحی زیبا و مناسب است. نکته بعدی برخورداری از کیفیت قابل قبول و استحکام بالا می باشد. یک هپی چیر مطلوب باید علاوه بر داشتن این ویژگی ها، از راحتی و انعطاف بالایی برخوردار باشد تا بتواند رضایت خریدار را جلب نماید. هپی چیر مخمل ایرانی یکی از انواع این محصولات جذاب با کیفیت بسیار بالا است که در ادامه به نقد و بررسی آن می پردازیم. 


طراحی پر کاربرد

این محصول به دلیل دارا بودن طراحی خاص و زیبا، و هم چنین اندازه هایی مناسب، برای استفاده دو نفر هم زمان مناسب می باشد. به صورت نشسته دو نفر به صورت هم زمان می توانند از این هپی چیر استفاده کرده و به فعالیت های متنوعی مانند تماشای تلوزیون و یا بازی های کامپوتری بپردازند. به صورت انفرادی نیز می توانید به راحتی بر روی این هپی چیر دراز کشیده و به خواب بروید. این محصول همانند یک کاناپه بزرگ است که می توانید آن را در هر فضایی که دلخواه شماست مورد استفاده قرار دهید. هم چنین می توانید در هنگام استراحت و خواب نیز از آن استفاده نمایید. 


طراحی ظاهری جذاب

این هپی چیر از ظاهری بیضی شکل بهره مند می باشد. این محصول از نشیمنگاهی با ارتفاع مناسب از سطح زمین برخوردار است که بسیار نرم و راحت می باشد. در هنگام نشستن فرد بر روی هپی چیر، تکیه گاهی مناسب در پشت هپی چیر تشکیل می شود که به خوبی کمر را دربر گرفته و گودی کمر را پوشش می دهد. به همین جهت برای کسانی که دارای درد در ناحیه کمر می باشند مشکلی ایجاد نمی کند. این محصول از طراحی فوق العاده جذاب و فانتزی برخوردار است که مورد علاقه اغلب افراد واقع می شود. طراحی این هپی چیر در دسته محصولات راحتی قرار گرفته و گزینه مناسبی برای خرید به شمار می رود. 


ابعاد بزرگ 

این هپی چیر دارای طول 150 سانتی متر و عرض 80 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول به 55 سانتی متر می رسد. این هپی چیر از تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار می باشد. اندازه های این محصول برای استفاده تک نفره طراحی شده است و یک نفر با وزن بالا و یا جثه بزرگ، به راحتی و بدون نگرانی می تواند اقدام به خرید این هپی چیر کند. 


مواد استفاده شده در داخل هپی چیر

این محصول از موادی به نام یونولیت خرد شده پر شده است. این مواد داخلی از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار هستند. هم چنین دارای ویژگی های خاص و مناسبی می باشند که به ایده آل ترین مواد داخلی هپی چیر تبدیل شده اند. این مواد داخلی دارای وزن بسیار کمی بوده و حجم بالایی دارند. به همین جهت شما محصول خریداری شده را به راحتی می توانید از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. این مواد داخلی با دارا بودن انعطاف فوق العاده، به خوبی با نشستن فرد به فرم ایده آل همان شخص درآمده و به همین جهت فرد اذیت نشده و هیچ فشاری در هنگام نشستن های طولانی مدت به بدن فرد وارد نمی شود. در صورت نیاز و نشستن شخص دیگری می توانید هپی چیر را تکان دهید تا مواد داخلی جابه جا شده و محصول به حالت اولیه بازگردد. این مواد داخلی با داشتن استحکام بالا در برابر فشار، با نشستن طولانی مدت و استفاده های زیاد، دچار تغییر حالت نشده و از کیفیت آن ها کاسته نمی شود.


حالت پذیری

 شما در صورت نیاز می توانید این مواد داخلی را از فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش خریداری کنید. در قسمت پشتی این هپی چیر یک زیپ تعبیه شده است که امکان دسترسی شما به مواد داخلی را میسر می کند. در صورت افت کیفیت مواد داخلی و یا تمایل به سفت تر شدن هپی چیر، می توانید مواد داخلی هپی چیر را شارژ کرده و به آن اضافه کنید. هم چنین در صورت نیاز می توانید مواد داخلی هپی چیر را با مواد جدیدی جایگزین نمایید. 


راهنمای خرید

برای خرید هپی چیر مخمل ایرانی با قیمتی ارزان و مقاومت بالا، می توانید به سایت مبل شنی آرامش وارد شده و سفارش خود را ثبت نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...