هپی چیر طرح دار اورجینال

کد 53004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,227,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر طرح دار اورجینال از جمله محصولاتی می باشد که از اجزا و قسمت های منحصر به فرد و مفید تشکیل شده است و قادر به ایجاد محصولی طبی برای استفاده کودکان و بزرگسالان می باشد. این مبل شنی از بدنه با جنس پارچه تشکیل شده است که پارچه آن در تنوع طراحی زیادی قرار دارد و طرح های زیبایی بر روی آن قرار دارد. بدنه از چندین نوع طرح پارچه تشکیل شده است که در عکس محصول یک نمونه از آن را مشاهده می کنید و مابقی آن ها در کاتالوگ مبل شنی قرار دارد و شما می توانید براساس علاقه خود آن را انتخاب نمایید. این محصول دارای دستگیره ای پارچه ای و محکم به جهت حرکت دادن آسان می باشد و امکان جا به جایی توسط افراد را افزایش می دهد به علاوه بخشی نیز در طراحی آن وجود دارد که برای کم و زیاد کردن مواد درونی محصول می باشد و در دهانه آن زیپ دوخته شده است تا به راحتی این محل باز و بسته شود و کارایی آن نیز آسان گردد. زیپ ها با دوختی تضمینی بر جای خود قرار دارند و در بهترین جنس انتخاب شده اند که در طول زمان و استفاده های مختلف می تواند سلامت خود را حفظ نماید و حالت خود را داشته باشد. دقت و نظم در دوخت و قرار گیری بخش های مختلف محصول سبب تشکیل مجموعه ای طبی را داده اند که برای تمامی افراد در روز مفید است و می تواند سبب استراحت آن ها شود. هپی چیر طرح دار اورجینال را از فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری کنید.

طول 140 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ محصولرنگی و طرح دار
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیر طرح دار اورجینال

از پرطرفدار ترین سری محصولات هپی چیر، می توان به انواع راحتی آن ها اشاره کرد. این محصولات از سبک فانتزی برخوردار هستند و به همین جهت محبوب گروه سنی جوانان می باشند. هپی چیرهای راحتی از تنوع بسیار زیادی در سایت مبل شنی آرامش بهره مند می باشند و با توجه به سلیقه هر فردی، با قیمتی ارزان قابل خریداری هستند. هپی چیر طرح دار اورجینال یکی از انواع هپی چیرهای راحتی می باشد که در ادامه به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


محصولی با ظاهری متفاوت

هپی چیر طرح دار از ظاهری خاص و بسیار فانتزی نسبت به دیگر محصولات راحتی برخوردار است که آن را از نمونه های مشابه تولید شده، متمایز می کند. این محصول زیبا و جذاب، دارای رویه ای با طراحی متفاوت می باشد. این رویه از رنگ زمینه سفید برخوردار می باشد و وجود طرح های زرد و طوسی، آن را منحصر به فرد کرده است. این هپی چیر فرمی همانند کیسه دارد. از پایین ترین قسمت هپی چیر دارای زاویه بوده و به صورت مربعی می باشد. به قسمت بالاتر و به تکیه گاه که نزدیک می شویم از مساحت سطح آن کم شده و در بالای تکیه گاه جمع می شود. این کیسه از قسمت میانی تا شده است و با تا شدن هپی چیر، نشیمنگاه به وجود آمده است.


هپی چیر با طراحی فوق العاده راحت 

این محصول در دسته هپی چیرهای راحتی قرار می گیرد. این هپی چیر برای استفاده در هنگام استراحت و خواب فوق العاده راحت می باشد. دارا بودن بدنه ای نرم و منعطف به شما این امکان را می دهد تا بستری راحت و عالی برای خواب داشته باشید. پارچه مورد استفاده در تولید این هپی چیر نیز نرم و لطیف بوده و ضدحساسیت و ضد تعریق می باشد. به همین جهت برای تمامی افراد، خصوصا کسانی که دارای پوست های حساسی می باشند مناسب است. 


ابعاد مناسب 

این محصول دارای طول 130 سانتی متر و عرض 110 سانتی متر می باشد. ارتفاع این هپی چیر معادل 85 سانتی متر است. این محصول با دارا بودن این ابعاد، برای استفاده تک نفره طراحی شده است. اندازه این هپی چیر به گونه ای می باشد که به سادگی در خودرو جای می گیرد و در مسافرت و حتی در کمپینگ ها در داخل چادر نیز می توانید بستری مناسب برای خوابیدن شما فراهم کند. این محصول به دلیل داشتن کیفیت عالی، برای استفاده در مسافرت ها نیز مناسب می باشد. شما می توانید به سادگی این هپی چیر را در خودرو قرار دهید و در هر محیطی استفاده کنید. 


کیفیت مواد مورد استفاده 

در تولید این هپی چیر از موادی مرغوب و با کیفیت استفاده شده است. رویه این هپی چیر از پارچه ای لطیف و مقاوم تولید شده است و در دوخت های این رویه، از بهترین و مقاوم ترین نوع نخ استفاده شده است. این نخ ها دارای استحکام بالایی می باشند و با نشستن افرادی با وزن بالا بر روی این محصول، دچار پارگی نمی شوند. رویه طرح دار هپی چیر در برابر تغییر رنگ مقاومت خوبی داشته و می توانید به راحتی آن را در ماشین لباسشویی بشویید. بر روی این رویه یک زیپ دوخته شده است که می توانید توسط آن رویه را جدا کنید. رویه این محصول دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر پارگی و پوسیدگی می باشد و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده است. مواد داخلی موجود در هپی چیر نیز از استحکام زیادی در برابر فشار بهره مند هستند. به همین جهت با استفاده زیاد و مکرر از کیفیت آن ها کاسته نمی شود. مواد داخلی از انعطاف زیادی برخوردار هستند و دلیل راحتی و منعطف بودن هپی چیر استفاده از این مواد داخلی می باشد. مواد داخلی هپی چیر قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد را دارند و در صورت نیاز می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش مواد داخلی هپی چیر را خریداری نموده و استفاده کنید. 


راهنمای خرید

برای خرید هپی چیر طرح دار اورجینال با قیمتی ارزان به سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول خاص و جذاب را خریداری نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...