​هپی چیر طبی پارچه

کد 32033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,040,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر طبی پارچه از سری محصولات بادوام و راحت شرکت مبل شنی آرامش می باشد که با درنظر گرفتن تمامی آیتم های استاندارد در تهیه محصولات طبی مبل شنی با قابلیت های بسیار طراحی و تولید نموده است. این محصول زیبا دارای رنگبندی متنوع بدنه می باشد که از نظر کیفیت در درجه اول بوده و با داشتن طول عمر بالا برای مدت طولانی می تواند مورد استفاده قرار داد همچنین با داشتن مقاومت بالا در برابر وزن افراد و ضربه های وارده از سوی آن ها دچار پارگی نمی شود. اما با این حال باید از پریدن و جامپینگ بر روی این مبل شنی خودداری کرد و از آسیب رسیدن به این محصول جلوگیری نمود. همان طور که در عکس مشاهده می کنید مواد تشکیل دهنده داخل مبل شنی از یونولیت های ریز تشکیل شده است که خاصیت منعطف بودن زیادی را به آن بخشیده و برای یک خواب راحت آن را مناسب کرده است. در قسمت پشت این مبل یک تکیه گاه به مانند بالش طراحی شده است که به منظور قرار گرفتن حالت تعادل بدن و جلوگیری از صدمه به گردن و کمر افراد ایجاد شده است و دیگر برای استراحت نیازی برای استفاده از بالش نیست. این محصول با داشتن وزن سبک به راحتی توسط یک فرد جابه جا می شود اما یک دستگیره برای تکان دادن آسان تر آن تعبیه شده است که در قسمت بالای بالش تکیه گاه قرار دارد و با دوختی محکم دچار پارگی در هنگام کشیدن نمی شود. زمانی که مبل شنی لک شد و کثیفی بر روی آن ایجاد شد می توان به راحتی پوسته بدنه را جدا نمود و آن را با مواد شویینده مختلف شستشو داد همچنین می توان در زمان لزوم این بدنه را به طور کامل تعویض نمود. جهت خرید این هپی چیر طبی پارچه به نمایندگی رسمی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول 120سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
رنگ محصولسبز
جنس بدنهپارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیر طبی پارچه 

در تولید اغلب هپی چیرهای موجود در سایت مبل شنی آرامش، سعی شده است تا تمامی استانداردهای روز دنیا لحاظ شود. به همین علت اغلب این محصولات طبی بوده و برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب هستند. رویه های استفاده شده در انواع هپی چیر، از نوع ضدحساسیت بوده و مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد کرد. هپی چیر طبی پارچه یکی از بهترین انواع هپی چیرهای طبی می باشد که در ادامه به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


ساختمان ظاهری هپی چیر

این محصول از ظاهری گرد بهره می برد. این نشیمنگاه این محصول نیز به صورت گرد بوده و در ارتفاع مناسبی از سطح زمین قرار گرفته است. نشیمنگاه این محصول به خوبی در کناره ها محصور شده است و کناره های این هپی چیر، به صورت دسته درآمده است. به همین علت در زمان نشستن به راحتی می توانید آرنج خود را بر روی این دسته قرار دهید تا دست های شما آویزان نشده و اذیت نشوید. این هپی چیر دارای پشتی ضخیم و بلندی است که به خوبی تا قسمت گردن را پوشش داده و در زمان استراحت می توانید سر و گردن خود را به آن تکیه دهید. در بالای این تکیه گاه نیز یک دسته قرار دارد که برای جابه جایی آسان می توانید از آن استفاده کنید. دسته ها و تکیه گاه این هپی چیر، به صورت یک تکه از بدنه اصلی بوده و با دارا بودن ضخامت زیاد، بسیار نرم و راحت هستند.


هپی چیر کم جا

این محصول با دارا بودن طول و عرض 100 سانتی متری امکان استفاده در محیط های کوچک را به شما می دهد. این محصول را می توانید به راحتی حتی در فضاهای کوچک آپارتمانی مورد استفاده قرار دهید. شما به راحتی می توانید این هپی چیر را در خودرو جای داده و در هر محیطی به همراه خود ببرید. این هپی چیر امکان استفاده در مسافرت را نیز به شما خواهد داد. با وجود این محصول در مسافرت ها، به راحتی می توانید از فضای آزاد و گرمای خورشید لذت ببرید. هم چنین نور خورشید به رنگ این محصول آسیب نمی زند. 


مواد داخلی مورد استفاده 

این مواد داخلی به صورت دانه های ریز و سبکی هستند که به خوبی حرکت می کنند. این دانه ها سبک بوده و به شکل شن های ریزی می باشند. این مواد داخلی مرغوب بوده و انعطاف زیادی دارند. به دلیل نوع ساختمان این دانه ها، با نشستن فرد، دانه ها حرکت کرده و هپی چیر به خوبی، به فرم بدن شخص در می آید. با این حالت، محصول به فرمی ایده آل برای بدن شخص رسیده و به دلیل پوشش دادن گودی کمر و گردن در زمان استراحت، زمینه یک استراحت عالی را برای شما فراهم می کند. این محصول برای استفاده در زمان فعالیت های نشسته مناسب می باشد. این مواد داخلی با دارا بودن وزن بسیار پایین، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید هپی چیر را به راحتی از روی زمین بلند کنید و جابه جا نمایید. هم چنین این مواد داخلی از استحکام زیادی در برابر فشار بهره می برند. به همین علت هپی چیر از تحمل وزن بالایی بهره مند است. 


حفظ کیفیت مواد داخلی 

این مواد داخلی دارای طول عمر بسیار زیادی می باشند و با استفاده های مکرر و وارد شدن فشار زیاد، دچار تغییر حالت نمی شوند. برای حفظ این کیفیت باید از ریختن مایعات بر روی آن خودداری کنید. زیرا با برخورد مایعات، مواد داخلی به هم می چسبند و متراکم می شوند. با این وجود از حجم این مواد کاسته شده و دیگر انعطاف سابق را نخواهند داشت. در صورت این اتفاق می توانید مواد داخلی را از فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش تهیه کرده و با مواد قبلی جایگزین کنید. با این کار هپی چیر به کیفیت اولیه بازمی گردد. هم چنین رویه این مواد نیز قابل تعویض بوده و در صورت خراب شدن و یا تغییر دکوراسیون می توانید رویه را عوض کرده و مطابق با سلیقه خود تهیه نمایید. 


روش خرید

هپی چیر طبی پارچه را می توانید با قیمتی ارزان از نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آرامش خریداری نمایید.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...