هپی چیر صورتی مخمل یک نفره

کد 12022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,964,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر صورتی مخمل یک نفره یکی دیگر از محصولات تولید شده برای استفاده تمام سنین بوده که طول عمر بالا و بدنه نرم و راحت دارد. این هپی چیر دارای گارانتی 2 ساله معتبر از طرف نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده تا خیال شما بابت کیفیت بالای بدنه فراهم کند. برای تولید روکش بدنه هپی چیر پارچه مخمل اسنتخاب شده است. زیرا پارچه مخمل طول عمر بالایی داشته و می تواند وزن زیادی را تحمل کند. از طرف دیگر این نوع روکش بدنه کاملا ضدتعریق و بادوام بوده پس می توانید از این هپی چیر در زمان استراحت های طولانی و کار و تماشای تلویزیون و.. به راحتی استفاده نمایید. با توجه به طول استحکام بالای روکش بدنه هپی چیر شما می توانید ان را از استر محصول جدا کرده و با اسودگی خاطر با اب و مواد شوینده شستشو دهید. رنگ بدنه هپی چیر صورتی انتخاب شده که در میان دختران طرفداران زیادی دارد. مواد تشکیل دهنده داخللی هپی چیر نیز از نوع یونولیتی هستند. مواد یونولیتی می توانند وزن بالایی را تحمل کنند اما کاملا نرم و سبک می باشند. شما می توانید به راحتی این مواد یونولیتی را کم با زیاد کرده تا محصول به فرم ایده آل مدنظرتان برسد. بدنه این هپی چیر می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند. پس تمامی افراد با هر وزنی می توانند این هپی چیر را استفاده نمایند. البته وزن بدنه محصول 6 کیلوگرم بوده تا به راحتی جا به جا شود. از این هپی چیر می توانید برای محیط داخلی خانه و یا محل کار خود استفاده کنید. بدنه هپی چیر کاملا منعطف و طبی طراحی شده تا بدن شما در زمان استفاده در حالت استاندارد قرار داشته باشد. برای خرید هپی چیر می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش در ایران مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر صورتی مخمل یک نفره

دارا بودن رنگ صورتی در این هپی چیر، باعث شده است تا محصول فوق بیش تر مورد علاقه دختران واقع شود و دختران علاقه زیادی به استفاده از این محصول نشان دهند. هم چنین به واسطه شکل ظاهری جذاب این محصول نیز هر فردی با دیدن آن، به استفاده تمایل نشان داده و به استراحت بر روی این محصول ترغیب خواهد شد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی هپی چیر صورتی مخمل یک نفره خواهیم پرداخت. 


مشخصات فنی هپی چیر

این محصول دارای ساختمانی به صورت گرد است که قطری برابر با 110 سانتی متر و ارتفاعی معادل با 120 سانتی متر دارد. به این ترتیب این محصول برای استفاده افراد مختلف مناسب بوده و نشیمنگاهی جادار دارد که برای استفاده به صورت تک نفره طراحی شده است. هر فردی به راحتی می تواند از این محصول استفاده نماید و به این ترتیب در زمان خرید نیازی نیست به جثه فرد مورد استفاده توجه کنید. ارتفاع بلند این محصول نیز تکیه گاهی بلند برای شما فراهم کرده است که به راحتی می توانید در زمان استفاده از پشتی مناسب این هپی چیر استفاده کنید و ساعت های طولانی را به صورت نشسته سپری نمایید. ارتفاع بلند پشتی محصول در زمان نشستن، تمامی بخش های ستون فقرات و هم چنین گردن را درگیر می کند و با پوشش دادن گودی کمر، بستری راحت را برای شما فراهم می کند. این محصول برای استفاده در زمان فعالیت های نشسته ایده آل می باشد و در زمان استفاده از لپ تاپ، مطالعه، استراحت و ... از نشستن خسته نخواهید شد. 


مشخصات رویه هپی چیر

رویه این محصول نیز از بهترین نوع پارچه مخملی مرغوب تهیه شده است. این نوع از پارچه مخملی استحکام بسیار بالایی داشته و در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است. هم چنین این نوع از پارچه مخملی در برابر فشار بالا، تغییر حالت نداده و دچار رنگ پریدگی و ساییدگی نخواهد شد. این محصول را می توانید به راحتی در انواع فضاها مورد استفاده قرار دهید، به دلیل کیفیت بالای این رویه در فضاهای باز دچار آسیب نشده و در برابر نور آفتاب، از کیفیت آن کاسته نخواهد شد. رویه هپی چیر به رنگ صورتی روشن تهیه شده است و به همین جهت بیش تر در معرض آلودگی می باشد و قابلیت شستشو از ویژگی های مهم آن به شمار می رود. بر روی این رویه زیپ مخفی تعبیه شده است که می توانید توسط آن رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. هم چنین می توانید این رویه را در ماشین لباسشویی و با مواد شوینده بشویید. 


مشخصات مواد داخلی هپی چیر

برای پر کردن داخل این هپی چیر از مواد داخلی خاصی به نام فیبر (یونولیت خرد شده) استفاده شده است. این مواد داخلی سبک هستند و حجم بالایی دارند. به همین دلیل هپی چیر با داشتن ابعادی بزرگ، دارای وزن بدنه 6 کیلوگرمی می باشد که در صورت نیاز شما به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. هم چنین شما می توانید به راحتی این محصول را به همراه خود ببرید. برای مثال در زمان تماشای تلوزیون هپی چیر را به مقابل تلوزیون انتقال دهید و در زمان مطالعه آن را به راحتی به اتاق ببرید. این مواد داخلی به صورت شن های بسیار ریز و کوچکی هستند که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند و جابه جا می شوند. به همین علت این محصول دارای انعطاف زیادی می باشد که با نشستن هر فردی، حالت بدن را به خود گرفته و به فضایی ایده آل برای نشستن و استراحت تبدیل خواهد شد. این محصول دارای استحکام بالایی بوده و با وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی، حالت خود را از دست نمی دهد. با نشستن افرادی با وزن زیاد، محصول دچار کاهش حجم نشده و انعطاف خود را حفظ خواهد کرد. 


راهنمای خرید

هپی چیر صورتی مخمل یک نفره از طریق سایت مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان قابل خریداری است. در سایت مبل شنی آرامش به عنوان تنها نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامش، انواع هپی چیرها با تنوعی بسیار بالا موجود می باشند که با توجه به نیاز خود می توانید محصول مورد نظر را به راحتی جست و جو کرده و خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...